Geeft wel mooi weer hoe je een beeld kan vormen op basis van wat losse acties. Als je dit zo ziet lijkt het alsof Timber er geen fuck van kan.

Ik denk dat je ook wel een video kan maken van fantastische acties van Maguire.
Zélfs van goeie reddingen van Drommel??!!?!?
 
We kunnen in ieder geval concluderen dat het bij ajax ook niet allemaal voltreffers zijn op scoutingsgebied.
Kun je nauwelijks scharen onder scouting. Een 17-jarige die als basisspeler in het centrum van de verdediging bij Heerenveen speelde wordt niet meer ontdekt. Het is dan alleen nog de kunst om zo'n talent of gearriveerde speler uit eredivisie aan je te binden. Daarin troeft Ajax PSV de laatste jaren af (Berghuis, Schuurs, Frenkie de Jong, Pieri etc). Voorheen was PSV daar juist sterk in (Van Bommel, Robben, RVN etc)
 
"Even tot hier" had gisteren een heel goed item over de idiote reclames die (ver)leiden tot gokverslaving.
De poster waarop de "rolmodellen" de jeugd aanmoedigen te gaan gokken bevatte de juiste term voor deze geldwolven, namelijk; Losers.
Gezien de koppen die getoond worden op de poster is dit denk ik het juiste topic voor deze post. ;)
 
Kun je nauwelijks scharen onder scouting. Een 17-jarige die als basisspeler in het centrum van de verdediging bij Heerenveen speelde wordt niet meer ontdekt. Het is dan alleen nog de kunst om zo'n talent of gearriveerde speler uit eredivisie aan je te binden. Daarin troeft Ajax PSV de laatste jaren af (Berghuis, Schuurs, Frenkie de Jong, Pieri etc). Voorheen was PSV daar juist sterk in (Van Bommel, Robben, RVN etc)
Daarin is je rijtje wel heel willekeurig. Van oude Feyenoorder tot gearriveerde KKD-speler, een interessante jeugdspeler en een uhhhh, niets.
 
"Even tot hier" had gisteren een heel goed item over de idiote reclames die (ver)leiden tot gokverslaving.
De poster waarop de "rolmodellen" de jeugd aanmoedigen te gaan gokken bevatte de juiste term voor deze geldwolven, namelijk; Losers.
Gezien de koppen die getoond worden op de poster is dit denk ik het juiste topic voor deze post. ;)
Een in mijn ogen perverse industrie die zich voor laat staan op gezelligheid maar uiteindelijk draait op de kurk van zware verslaafden die hun eigen leven (maar helaas ook veelal dat van andere gezinsleden) de vernieling indraaien.
 
"Even tot hier" had gisteren een heel goed item over de idiote reclames die (ver)leiden tot gokverslaving.
De poster waarop de "rolmodellen" de jeugd aanmoedigen te gaan gokken bevatte de juiste term voor deze geldwolven, namelijk; Losers.
Gezien de koppen die getoond worden op de poster is dit denk ik het juiste topic voor deze post. ;)
Ach over alcohol wordt ook reclame gemaakt en dat kan ook leiden tot verslavingen.
 
Geeft wel mooi weer hoe je een beeld kan vormen op basis van wat losse acties. Als je dit zo ziet lijkt het alsof Timber er geen fuck van kan.

Ik denk dat je ook wel een video kan maken van fantastische acties van Maguire.
Precies. Met ''fail compilations'' kun je ook Haaland, Lewandowski en Messi reduceren tot prutsers.
 
Nee. Meer dat je dan over veel meer dingen geen reclame kan maken.
Gelukkig maar. Ik schrok al. Het leek of je instemde met deze ongezonde gang van zaken waar onze overheid zo huichelachtig aan meedoet.
En Eredivisieclubs ook geen schone handen schijnen te hebben.

Overigens zou het niet slecht zijn als alle commerciéle reclame stopte. Maar dat is Utopia gezien de dollartekens in de ogen van veel 21e eeuwse mensen.
Wat mij betreft mag het item in Even tot hier wekelijks herhaald worden. Afgewisseld met wat interviews met jonge en volwassen gokkers die al in de schuld zitten.
Dat zijn er al meer dan menigeen denkt.
 
Tijd dat KNVB de loting gewoon live uitzend, dus alle 34 wedstrijden gewoon loten en geluk laten bepalen. Kan je in oktober in 2 weken tijd Psv-ajaks & ajaks-psv hebben en ben je voor heel het seizoen meteen klaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan