Perr, dat werd de nieuwe De Ligt toch? En hoe is het eigenlijk met Kik 'Ajax Pyjama' Pierie?
We kunnen nu er gelukkig smalend om lachen, maar dat waren destijds wel de grootste verdedigende talenten in Nederland. Dat ze hun potentie niet inlossen is niet altijd te voorspellen. Denk dat we/PSV zich beter kan focussen op hoe je de volgend keer grote talenten wel weet te overtuigen om voor PSV te kiezen zoals dat ooit de norm was.
 
Onsamenhangend gemopper? Generatiekloof?
Bewering nummer 1, salarissen aan de top zijn , ook in het hedendaagse voetbal, idioot hoog. Dit vind ik a sociaal.
Bewering nummer 2, als dezelfde club 10 jaar op rij kampioen wordt is er van `competitie` geen sprake meer.
Als de jongere generatie dit niet meer snapt zie ik de toekomst somber in. :unsure:
Hoe dit kritiek op Ajax kan zijn snap ik echt niet. Eerder complimenten aan de Ajacieden en kritiek op onszelf
 
Hoe dit kritiek op Ajax kan zijn snap ik echt niet. Eerder complimenten aan de Ajacieden en kritiek op onszelf
Moet het nog maar zien ook dat wij 10 jaar op rij kampioen gaan worden..

Tot op heden is de reeks niet beter of groter dan diverse andere reeksen van PSV of Ajax in de historie van de eredivisie.
 
Paywall maar de kop is al duidelijk.

Bekijk bijlage 4635
Op het eerste gezicht een milde straf zoals we dat in Nederland kennen. Nou loopt er nog een zaak natuurlijk.
Hoezo zoals we dat in Nederland kennen? In Nederland wordt Europees gezien als één van het zwaarst gestraft!
 
Hoezo zoals we dat in Nederland kennen? In Nederland wordt Europees gezien als één van het zwaarst gestraft!
Misschien had ik het anders moeten formuleren naar "volgens de algemene opinie". Ik denk dat de meerderheid van de bevolking er zo over denkt. Voor mij geldt het soms wel/soms niet.
 
Misschien had ik het anders moeten formuleren naar "volgens de algemene opinie". Ik denk dat de meerderheid van de bevolking er zo over denkt. Voor mij geldt het soms wel/soms niet.
totdat ze beboet worden voor een verkeersovertreding, dan jankt t gros weer dat het zo belachelijk hoog is... Kortom, als het een ander betreft vindt men het vaak te laag. Waarbij de gemiddelde burgen in zijn geheel weinig kaas gegeten heeft van civiel recht en gillen dat deze schadevergoeding te laag is veelal slechts neerkomt op het laten brullen van de onderbuik.
 
.
We kunnen nu er gelukkig smalend om lachen, maar dat waren destijds wel de grootste verdedigende talenten in Nederland. Dat ze hun potentie niet inlossen is niet altijd te voorspellen. Denk dat we/PSV zich beter kan focussen op hoe je de volgend keer grote talenten wel weet te overtuigen om voor PSV te kiezen zoals dat ooit de norm was.
En dan weer met een talent als Luckassen opgescheept zitten?
 
We kunnen nu er gelukkig smalend om lachen, maar dat waren destijds wel de grootste verdedigende talenten in Nederland. Dat ze hun potentie niet inlossen is niet altijd te voorspellen. Denk dat we/PSV zich beter kan focussen op hoe je de volgend keer grote talenten wel weet te overtuigen om voor PSV te kiezen zoals dat ooit de norm was.
We kunnen in ieder geval concluderen dat het bij ajax ook niet allemaal voltreffers zijn op scoutingsgebied.
 

Ik zou Schuurs oppikken en voor 5 jaar tekenen en zijn contract laten uitdienen op de bank om zijn keuze destijds voor Ajax boven PSV te laten overdenken. Niet uit wraakzuchtige overwegingen, maar puur educatief.

:clap2: ik zie een post die in aanmerking komt voor een eindejaars forumtroffee!
 
Moet het nog maar zien ook dat wij 10 jaar op rij kampioen gaan worden..

Tot op heden is de reeks niet beter of groter dan diverse andere reeksen van PSV of Ajax in de historie van de eredivisie.
Die 10 jaar was ook maar bij wijze van spreke (lijkt me)
 

Ik stel voor dat we een nieuwe regel introduceren. Om in beroep te gaan moet je je in een land bevinden met uitlevering naar Nederland, en anders heb je pech
 
Hoe dit kritiek op Ajax kan zijn snap ik echt niet. Eerder complimenten aan de Ajacieden en kritiek op onszelf
Ten eerste noemde ik in mijn post niet Ajax maar Bayern Munchen als voorbeeld van veel competities die al verziekt zijn.
Ten tweede vergeet je gemakshalve de 16 andere Eredivisieclubs die blijkbaar kansloos voor de titel zijn vanaf speeldag 1.
Ten derde is, vanwege de idiote CL bedragen, Ajax wel degelijk financieel de rest voorbij gestreefd.
Voor een eerlijke(r) en gelijkwaardige competitie kunnen we in ons land m.i. nog slechts terecht in de KKD, de tweede divisie of lager.
 
Ten eerste noemde ik in mijn post niet Ajax maar Bayern Munchen als voorbeeld van veel competities die al verziekt zijn.
Ten tweede vergeet je gemakshalve de 16 andere Eredivisieclubs die blijkbaar kansloos voor de titel zijn vanaf speeldag 1.
Ten derde is, vanwege de idiote CL bedragen, Ajax wel degelijk financieel de rest voorbij gestreefd.
Voor een eerlijke(r) en gelijkwaardige competitie kunnen we in ons land m.i. nog slechts terecht in de KKD, de tweede divisie of lager.
PSV doet daar net zo goed aan mee. Ajax maakt er alleen meer profijt van ;)
 
PSV doet daar net zo goed aan mee. Ajax maakt er alleen meer profijt van ;)
Mwah. Het feit alleen al dat Ajax door prestaties van 50 jaar geleden bij de start van de groepsfase gewoon meer krijgt dan PSV (als PSV zich kwalificeert) is natuurlijk tamelijk bizar.

Ik denk dat we het er allemaal wel mee eens zijn dat de UEFA nou niet bepaald voor eerlijkere competities zorgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan