Volgens De Telegraaf hadden ze 15 miljoen + bonussen geboden. Mooi dat Tottenham hun poot stijfhoudt. Ook prachtig dat ze echt al 3 jaar achter Bergwijn aan zitten :lmao:
En ook al 3 jaar precies hetzelfde proberen in de hoop dat Spurs toegeeft. Als ik hun was zou ik Ajax hoe dan ook weigeren en een ander die misschien wel minder biedt gewoon accepteren. Zullen ze leren die goeiekope daar
 
En dit wil je in je team 😂😂😂

Mocht hij naar Ajax gaan printen we die quote gewoon op een mega groot spandoek en hangen we 'm op in de arena waar niemand bij kan
 
Inderdaad komt er maar geen einde aan de gekte met geld in het voetbal.
Het heeft steeds minder met sport te maken, alsmaar meer met veemarkten, handelshuizen, goktenten enzovoorts.

Los van dat alles; dat iemand , of die nu Bergwijn of Pietje Puk heet, uberhaupt bij die arrogante , onsportieve kliek wil horen
snap ik ook niet. Ga dan zwemmen in je geld ergens in het buitenland.
Kan dat hele Ajax trouwens ook niet de grens over geschopt worden?
Leuker voor de Eredivisie en rustiger tijden voor de VAR. Heet dat niet een win-win situatie? :)
"Leuker voor de Eredivisie"

Is inderdaad niet volledig gedacht uit eigenbelang zodat jullie zelf elk jaar zonder al te veel moeite kampioen kunnen worden. Vervelend man die concurrentie.
 
"Leuker voor de Eredivisie"

Is inderdaad niet volledig gedacht uit eigenbelang zodat jullie zelf elk jaar zonder al te veel moeite kampioen kunnen worden. Vervelend man die concurrentie.
Haha hap hap hap. Tuurlijk niet leuker voor de Eredivisie, je moet idd concurrentie. Het is deste leuker om kampioen te worden of de beker te winnen. Door dat ajax en feyenoord mee doet. Dat zijn de mooiste potjes
 
"Leuker voor de Eredivisie"

Is inderdaad niet volledig gedacht uit eigenbelang zodat jullie zelf elk jaar zonder al te veel moeite kampioen kunnen worden. Vervelend man die concurrentie.
Te kort door de bocht, deze redenering van je.

Zoals ik al meer dan eens hier en daar aangeef is voor mij de hele voetbalwereld ongezond geworden.
Als voorbeeld het feit dat iemand door tegen een balletje te trappen meer dan 5 miljoen per jaar kan verdienen.
Dus in minder dan 3 dagen krijgt hij een bedrag op zijn rekening gestort waar Jan Modaal het hele jaar voor moet zwoegen.
Kan het nog gekker worden?

Daarnaast zou ik het ook niet leuk vinden als mijn PSV 10 jaar op rij de titel in de wacht sleepte zoals Bayern Munchen in Duitsland al doet.
Van eerlijkheid en gelijkwaardigheid is in veel competities geen sprake meer.
En ja, het is Ajax in de eerste plaats die de boel in de Eredivisie (heeft) verziekt.
 
Taylor gaat komend seizoen een basisplaats pakken. Koopmeiners zal met zijn prijskaartje niet gehaald worden voor de bank, dus dan moet je hem opstellen. Hoop dat er een ander type naast Taylor komt te staan. Het liefst Kudus als hij blessurevrij blijft. Buiten dat vind ik Koopmeiners idd niet goed genoeg. Mooie trap met links, maar wmb te traag in alles. Hij zou voetballend al een hele verbetering zijn tov Alvarez, maar dat zegt niet zo veel.

Hoop overigens dat Haller en Alvarez verkocht worden. Meer gaat Ajax voor deze twee spelers niet vangen in de toekomst; ideaal moment om door te selecteren. Maar ik zie het alweer helemaal gebeuren dat de parels waarvan ik niet wil dat ze weggaan verkocht worden (Timber, Antony, Martinez) en de betonvoetballers blijven (Haller, Alvarez, Klaassen).
Daar teken ik voor. Drie kampioenschappen achter elkaar is wel weer even leuk geweest. Met Koopmeiners bij het rijtje blijvers krijg je er wel een Frank de Boer-Ajax-vibe bij. Hopelijk minus het resultaat dan.
 
Te kort door de bocht, deze redenering van je.

Zoals ik al meer dan eens hier en daar aangeef is voor mij de hele voetbalwereld ongezond geworden.
Als voorbeeld het feit dat iemand door tegen een balletje te trappen meer dan 5 miljoen per jaar kan verdienen.
Dus in minder dan 3 dagen krijgt hij een bedrag op zijn rekening gestort waar Jan Modaal het hele jaar voor moet zwoegen.
Kan het nog gekker worden?

Daarnaast zou ik het ook niet leuk vinden als mijn PSV 10 jaar op rij de titel in de wacht sleepte zoals Bayern Munchen in Duitsland al doet.
Van eerlijkheid en gelijkwaardigheid is in veel competities geen sprake meer.
En ja, het is Ajax in de eerste plaats die de boel in de Eredivisie (heeft) verziekt.
Als PSV die kans had gekregen (of genomen) dan hadden ze dat gedaan. En het is niet beperkt tot voetbal of sport...
 
Te kort door de bocht, deze redenering van je.

Zoals ik al meer dan eens hier en daar aangeef is voor mij de hele voetbalwereld ongezond geworden.
Als voorbeeld het feit dat iemand door tegen een balletje te trappen meer dan 5 miljoen per jaar kan verdienen.
Dus in minder dan 3 dagen krijgt hij een bedrag op zijn rekening gestort waar Jan Modaal het hele jaar voor moet zwoegen.
Kan het nog gekker worden?

Daarnaast zou ik het ook niet leuk vinden als mijn PSV 10 jaar op rij de titel in de wacht sleepte zoals Bayern Munchen in Duitsland al doet.
Van eerlijkheid en gelijkwaardigheid is in veel competities geen sprake meer.
En ja, het is Ajax in de eerste plaats die de boel in de Eredivisie (heeft) verziekt.
Sorry maar ik zie n enkel een hoop onsamenhangend gemopper dat t vroeger zoveel beter was en snap echt helemaal niks van de standpunten die je op basis daarvan inneemt. Generatiekloof wellicht.
 

Ik zou Schuurs oppikken en voor 5 jaar tekenen en zijn contract laten uitdienen op de bank om zijn keuze destijds voor Ajax boven PSV te laten overdenken. Niet uit wraakzuchtige overwegingen, maar puur educatief.
 
Te kort door de bocht, deze redenering van je.

Zoals ik al meer dan eens hier en daar aangeef is voor mij de hele voetbalwereld ongezond geworden.
Als voorbeeld het feit dat iemand door tegen een balletje te trappen meer dan 5 miljoen per jaar kan verdienen.
Dus in minder dan 3 dagen krijgt hij een bedrag op zijn rekening gestort waar Jan Modaal het hele jaar voor moet zwoegen.
Kan het nog gekker worden?

Daarnaast zou ik het ook niet leuk vinden als mijn PSV 10 jaar op rij de titel in de wacht sleepte zoals Bayern Munchen in Duitsland al doet.
Van eerlijkheid en gelijkwaardigheid is in veel competities geen sprake meer.
En ja, het is Ajax in de eerste plaats die de boel in de Eredivisie (heeft) verziekt.
In de basis eens dat het geld veel verpest in de sport.

Oneens dat Ajax de boel verziekt, aangezien Ajax de prijspot en de timing hiervan niet heeft bepaald (CL opbrengsten).
 

Ik zou Schuurs oppikken en voor 5 jaar tekenen en zijn contract laten uitdienen op de bank om zijn keuze destijds voor Ajax boven PSV te laten overdenken. Niet uit wraakzuchtige overwegingen, maar puur educatief.
Denk je dat Schuurs bij PSV wel was geslaagd?

Vind het een lastig te beoordelen speler namelijk. Hij speelt vaak 80-90% van de wedstrijd best goed, maar maakt dan echt een paar grote fouten die simpelweg punten kosten.
 
Denk je dat Schuurs bij PSV wel was geslaagd?

Vind het een lastig te beoordelen speler namelijk. Hij speelt vaak 80-90% van de wedstrijd best goed, maar maakt dan echt een paar grote fouten die simpelweg punten kosten.
Dat is veel te genuanceerd gedacht. Onderwijs moet soms simpel zijn, de les is: als je kunt kiezen tussen Ajax en PSV als talent, altijd voor PSV gaan. Helemaal als je uit Limburg komt en niemand je in Amsterdam serieus neemt met dat accentje. In Eindhoven zijn ze wat dat betreft veel toleranter
 
Denk je dat Schuurs bij PSV wel was geslaagd?

Vind het een lastig te beoordelen speler namelijk. Hij speelt vaak 80-90% van de wedstrijd best goed, maar maakt dan echt een paar grote fouten die simpelweg punten kosten.
Past precies bij PSV dus.

Overigens vind ik dezelfde omschrijving prima passen bij Timber en De Ligt. Die hebben alleen een wat hoger gemiddelde.
 
Sorry maar ik zie n enkel een hoop onsamenhangend gemopper dat t vroeger zoveel beter was en snap echt helemaal niks van de standpunten die je op basis daarvan inneemt. Generatiekloof wellicht.
Onsamenhangend gemopper? Generatiekloof?
Bewering nummer 1, salarissen aan de top zijn , ook in het hedendaagse voetbal, idioot hoog. Dit vind ik a sociaal.
Bewering nummer 2, als dezelfde club 10 jaar op rij kampioen wordt is er van `competitie` geen sprake meer.
Als de jongere generatie dit niet meer snapt zie ik de toekomst somber in. :unsure:
 
Paywall maar de kop is al duidelijk.

Bekijk bijlage 4635
Op het eerste gezicht een milde straf zoals we dat in Nederland kennen. Nou loopt er nog een zaak natuurlijk.
Ja, in een civiele procedure gaat t ook niet meer worden, heeft niks met mild straffen te maken.
 
Paywall maar de kop is al duidelijk.

Bekijk bijlage 4635
Op het eerste gezicht een milde straf zoals we dat in Nederland kennen. Nou loopt er nog een zaak natuurlijk.
Civiele procedure gaat toch vrijwel altijd om (schade)vergoedingen?

Der Jaufe was me voor..
 

Ik zou Schuurs oppikken en voor 5 jaar tekenen en zijn contract laten uitdienen op de bank om zijn keuze destijds voor Ajax boven PSV te laten overdenken. Niet uit wraakzuchtige overwegingen, maar puur educatief.
En als we dan in die 5 jaar een keer in de beker moeten tegen Ajax kan hij mooi invallen. Aanvaller eruit, Schuurs erin. "We wilden iets forceren." "Hij was er klaar voor"
 
Terug
Bovenaan Onderaan