Daarom, ze doen goed alsof ;) Met ook al die interesse in Wijndal en het aantrekken van Mo. Het blijft een pretentieuze bende daar in Amsterdam. Wanen zich altijd wel de beste van de wereld.
Ach, hier wordt ook geopperd om Geertruida en Malacia op te halen. Wijndal wordt ook genoemd.
 
Soms krijgt de verkeerde jeugdspeler een hartstilstand of gaat dit te ver?

Misschien vraagt die dit gewoon een vriend ofzo, moet kunnen..
Als Noa en Depay op een zebrapad overgereden worden zou ik wel van kunnen genieten, ze hoeven niet dood, invalide of kasplantje te worden, maar een jaartje op krukken zou ze wel goed doen
 
Wat een geld. Bizar dat het kan in onze kleine competitie waar ook clubs zitten met mini begrotingen. Wordt steeds gekker met voetbal en geld.

Dat je als Bergwijn ook deze transfer zou willen snap ik helemaal niks van. Alles hier al gewonnen; ga dan lekker naar spanje bijv.
 
Hebben ze bij ajax al iets laten doorschemeren over het wel/niet verder gaan met Mo?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze doorgaan. Al een tijdje geleden, geen idee waar. Dus al met al heb je niks aan deze post.

Ik neem aan dat ze doorgaan. Volgens mij is hij over te nemen voor een erg laag bedrag. Dat is een gokje wat genomen kan worden.
 
Volgens mij hebben ze hem gehuurd voor een jaar, dus januari - januari. Hetgeen ik zeer opmerkelijk vond, maar dat betekent nu dus dat ze nog niks hoeven te beslissen.
Kunnen ze van de zomer nog even afwachten in welke maten hij de Burger King weer heeft gesponsord tijdens z'n vakantie.
 
Bergwijn naar Ajax, chapter 25.3

"terwijl een salarisindicatie heeft uitgewezen dat een contract voor vijf jaar tussen Bergwijn en Ajax een formaliteit is."

Hoe ik dit dat weer moet begrijpen? Ik kan mij toch niet voorstellen dat Bergwijn een dusdanig laag salaris wil of dat ajax een dusdanig hoog salaris betaald, dat het nu al een formaliteit is. Zeker met vijf jaar is elk miljoen per jaar dus vijf miljoen in totaal. En hij doet nu 4 miljoen per jaar, zonder onderhandelen naar beneden gaan en onder het niveau van Tadic en Haller gaan zitten kan ik mij niet voorstellen.
We'll see.
 
Eigenlijk maakt het niet zo uit wie ze daar aantrekken. Ik hoop vooral dat de boel daar compleet in elkaar stort onder Schreuder. De arrogantie in Amsterdam begint irritante vormen aan te nemen en ze dat heel de wereld graag in die betonbak wil spelen.. En de media die er vooral vol in meegaat. En dan die schijnheilige kop van Tadic, hoofdstedeling Daley Blind en Antony, die drive-bys zou plegen in Brazilië als hij niet kon voetballen. Ff minimaal 3 jaar geen kampioen zal ze goed doen
 
Eigenlijk maakt het niet zo uit wie ze daar aantrekken. Ik hoop vooral dat de boel daar compleet in elkaar stort onder Schreuder. De arrogantie in Amsterdam begint irritante vormen aan te nemen en ze dat heel de wereld graag in die betonbak wil spelen.. En de media die er vooral vol in meegaat. En dan die schijnheilige kop van Tadic, hoofdstedeling Daley Blind en Antony, die drive-bys zou plegen in Brazilië als hij niet kon voetballen. Ff minimaal 3 jaar geen kampioen zal ze goed doen
Zoiets dus:
 
Wat een geld. Bizar dat het kan in onze kleine competitie waar ook clubs zitten met mini begrotingen. Wordt steeds gekker met voetbal en geld.

Dat je als Bergwijn ook deze transfer zou willen snap ik helemaal niks van. Alles hier al gewonnen; ga dan lekker naar spanje bijv.
Inderdaad komt er maar geen einde aan de gekte met geld in het voetbal.
Het heeft steeds minder met sport te maken, alsmaar meer met veemarkten, handelshuizen, goktenten enzovoorts.

Los van dat alles; dat iemand , of die nu Bergwijn of Pietje Puk heet, uberhaupt bij die arrogante , onsportieve kliek wil horen
snap ik ook niet. Ga dan zwemmen in je geld ergens in het buitenland.
Kan dat hele Ajax trouwens ook niet de grens over geschopt worden?
Leuker voor de Eredivisie en rustiger tijden voor de VAR. Heet dat niet een win-win situatie? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan