Daarom zouden ze gek zijn als ze Mo Shittaren niet zouden halen, kost een happymeal en levert in slechtste geval maar een paar miljoen op later.
 
Daarom zouden ze gek zijn als ze Mo Shittaren niet zouden halen, kost een happymeal en levert in slechtste geval maar een paar miljoen op later.
Mo Iha-haal’m.

Zou fantastisch zijn, maar gaat niet gebeuren. Ik zie ook redelijk wat fans begrijpelijkerwijs hopen op Wijndal, maar ook dat gaat niet gebeuren. Gemeenschappelijke deler: Mino Rioolrat.
 
Mister fanboy is er weer. ;P Ik snap met de beste wil van de wereld niet waarom je een dusdanige spelers zonder enige vorm van onze wil hebben...

Je bent natuurlijk gestoord als je zo'n wankel figuur koopt, ik raad het iedereen af, laat hem maar lekker naar het UWV gaan. Maar als ajaks zijnde maken ze op iedereen winst dus is het amper een gok, puur financieel cadeautje
 
Inderdaad: denk niet dat Riola Ihattaren naar Ajax brengt, tenzij geen enkele andere club 'm wil hebben. En dan nog moet ie goedkoop genoeg zijn om de gok te verantwoorden.
 
Kun je Mino toch nog ergens dankbaar voor zijn.
Zie Wijndal graag komen als opvolger van Nico, hoor. Voor een normaal prijsje. Ik ken jouw mening tav AZ'ers en ik ben het helemaal met je eens, maar Wijndal is imo ongeveer één van de weinige AZ'ers ooit die het echt zou kunnen gaan maken. Snelle, felle, technisch onderlegde linksbacks met loopvermogen die verdedigend ook hun mannetje kunnen staan zijn nu eenmaal redelijk schaars.
 
Blijft het super talent behouden voor Ajax?

Als t zo'n supertalent is, waarom hebben we dan zo weinig gehoord over hem in de afgelopen 3 jaar na zijn debuut in de hoofdmacht, en anderzijds, waarom begint Overmars nu pas over verlengen?

Volg ajax te weinig om iets over deze jongen te zeggen maar misschien moet ik jouw tekst als sarcasme zien?
 
Als t zo'n supertalent is, waarom hebben we dan zo weinig gehoord over hem in de afgelopen 3 jaar na zijn debuut in de hoofdmacht, en anderzijds, waarom begint Overmars nu pas over verlengen?

Volg ajax te weinig om iets over deze jongen te zeggen maar misschien moet ik jouw tekst als sarcasme zien?
Jaufe, doe niet zo flauw. Ik snap best dat je geen fan bent van Ajax, maar dat je nu niet eens zijn talent wilt erkennen vind ik zeer teleurstellend. Nu alweer vergeten hoe hij CR7 neermaaide? Dat is pure klasse.
 
Jaufe, doe niet zo flauw. Ik snap best dat je geen fan bent van Ajax, maar dat je nu niet eens zijn talent wilt erkennen vind ik zeer teleurstellend. Nu alweer vergeten hoe hij CR7 neermaaide? Dat is pure klasse.
Dat zal CL zijn geweest? van ajaks in de CL kan ik mij slechts 1 moment heugen in de afgelopen 2 jaar, zal ik daar maar niet over beginnen :maniac:
 
Zie Wijndal graag komen als opvolger van Nico, hoor. Voor een normaal prijsje. Ik ken jouw mening tav AZ'ers en ik ben het helemaal met je eens, maar Wijndal is imo ongeveer één van de weinige AZ'ers ooit die het echt zou kunnen gaan maken. Snelle, felle, technisch onderlegde linksbacks met loopvermogen die verdedigend ook hun mannetje kunnen staan zijn nu eenmaal redelijk schaars.
Nou, daar houdt het al op. Maar ik vind ook Wijndal behoorlijk overschat eerlijk gezegd. Hij is iig niet waard wat AZ er voor gaat vragen, dat zul je hopelijk met me eens zijn. ;)
 
Als t zo'n supertalent is, waarom hebben we dan zo weinig gehoord over hem in de afgelopen 3 jaar na zijn debuut in de hoofdmacht, en anderzijds, waarom begint Overmars nu pas over verlengen?

Volg ajax te weinig om iets over deze jongen te zeggen maar misschien moet ik jouw tekst als sarcasme zien?
Wat denk je zelf?
 
Mo Iha-haal’m.

Zou fantastisch zijn, maar gaat niet gebeuren. Ik zie ook redelijk wat fans begrijpelijkerwijs hopen op Wijndal, maar ook dat gaat niet gebeuren. Gemeenschappelijke deler: Mino Rioolrat.
Mo heb je echt niks aan, ik snap je ik was ook pro mo maar die gast heeft gewoon geen zin om hard te werken, als die Messi was kon dat, maar waar die ook heen gaat elke club gaat hem moeten wakker schudden omdat HIJ het zelf moet doen. Maar dat gaat er gewoon niet in bij hem
 
Mo wordt een nieuwe bazoer bij een vertrek naar Ajax. Die gaat heel hard werken en het goed doen voor een nieuwe baas. Maar de eerste keer dat het tegen zit gaat hij dwars liggen en zich niet meer inzetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan