Volgens mij komt dit niet vanuit Ajax zelf, maar de Ajax aanbiddende media. Als je sensatie wil moet je de comment sectie op VI eens lezen onder het bericht over advocaat die reageert op de erehaag. Gaat los daar

Zelf vind ik die erehaag complete onzin. Mooie traditie wanneer het altijd al zo is geweest, teken van respect. Maar nu ineens ermee beginnen kan ik me totaal niet in vinden.
Ook een vernedering voor welke ploeg die die haag dan ook maar moet vormen, om maar te zwijgen van de eeuwige rivaal. Kan me voorstellen dat dat buiten het stadion een staartje gaat krijgen, en dat heeft de media dan op zijn afwezige geweten.
 
Ook een vernedering voor welke ploeg die die haag dan ook maar moet vormen, om maar te zwijgen van de eeuwige rivaal. Kan me voorstellen dat dat buiten het stadion een staartje gaat krijgen, en dat heeft de media dan op zijn afwezige geweten.
Ik zou niet weten waarom het een vernedering is als je een haag vormt voor de ploeg die kampioen is geworden.

Het maakt mij werkelijk niet uit wat andere ploegen doen, moeten ze helemaal zelf weten. Maar als ik trainer was, zou ik mijn ploeg wel íets laten doen om de kampioen te feliciteren, kwestie van sportiviteit. Maar of dat een haag is, een publieke felicitatie of aan het begin vrije doortocht geven om 3 goals te maken maken, I don't care.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou niet weten waarom het een vernedering is als je een haag vormt voor de ploeg die kampioen is geworden.

Het maakt mij werkelijk niet uit wat andere ploegen doen, moeten ze helemaal zelf weten. Maar als ik trainer was, zou ik mijn ploeg wel íets doen om de kampioen te feliciteren, kwestie van sportiviteit. Maar of dat een haag is, een publieke felicitatie of aan het begin vrije doortocht geven om 3 goals te maken maken, I don't care.
Dat laatste zou je zomaar 2x kunnen krijgen morgen...
 
Ik snap het punt niet zo, kan je wel huilen en je te goed voelen dat je 2-18de geworden bent, maar een beetje respect voor de kampioen mag best op het veld.

Ik vind het wel een leuke traditie, hoe kut het ook is als feyenoord zijnde, maar als de rollen omgekeerd waren dan zouden de rotterdammers het wel waarderen.
 
Ik snap het punt niet zo, kan je wel huilen en je te goed voelen dat je 2-18de geworden bent, maar een beetje respect voor de kampioen mag best op het veld.

Ik vind het wel een leuke traditie, hoe kut het ook is als feyenoord zijnde, maar als de rollen omgekeerd waren dan zouden de rotterdammers het wel waarderen.
Ja, alleen is het geen traditie.
 
Ik snap het punt niet zo, kan je wel huilen en je te goed voelen dat je 2-18de geworden bent, maar een beetje respect voor de kampioen mag best op het veld.

Ik vind het wel een leuke traditie, hoe kut het ook is als feyenoord zijnde, maar als de rollen omgekeerd waren dan zouden de rotterdammers het wel waarderen.

Want je kunt geen respect tonen zonder een erehaag?

Ik vind t maar onzinnig.
Zou het als winnaar ook niet eens willen, toch vrij ongemakkelijk, tussen twee rijen losers moeten lopen :sneaky:
 
Dat de erehaag niet nodig is omdat ajax dat ook niet bij PSV deed.

Dat die haag niet nodig is zijn we het over eens, de wedstrijd PSV-Ajax daar bijhalen raakt kant nog wal.
Ik denk dat het meer gaat om de opmerking die ten Hag nu maakt over gewenste felicitaties van Feyenoord terwijl hij 3 jaar geleden niet wist hoe snel hij en zijn ploeg het veld af moesten komen toen PSV kampioen werd. Hij had dus beter zijn mond kunnen houden. Komt toch zelden wat zinnigs uit de laatste tijd :ROFL:
 
Das toch veel mooier om te zien dan een erehaag
Zeker mooier dan een erehaag. Maar volgens mij maak je als club een erehaag voor een tegenstander die eerder in het seizoen kampioen is geworden en niet direct na een verloren wedstrijd. Als dat laatste wel ooit ergens ter wereld het geval is geweest zie ik daar graag een video-link van.
 
Want je kunt geen respect tonen zonder een erehaag?

Je kan ook je middelvinger opsteken met respect, gaat meer om het idee en principe.
Als je na 30 of 34 wedstrijden de beste bent ( dus ook beter bent dan de ploeg die de erehaag doet ) dan is dat een mooi gebaar alleen, maar blijkbaar kunnen de verliezende ego's dat niet aan. Is een onschuldig iets maar wel leuk en sympathiek gebaar.
 
Je kan ook je middelvinger opsteken met respect, gaat meer om het idee en principe.
Als je na 30 of 34 wedstrijden de beste bent ( dus ook beter bent dan de ploeg die de erehaag doet ) dan is dat een mooi gebaar alleen, maar blijkbaar kunnen de verliezende ego's dat niet aan. Is een onschuldig iets maar wel leuk en sympathiek gebaar.
Je kan ook gewoon proficiat zeggen en 5 minuten later iemand vol tegen de benen schoppen. ;)
 
Kleinzerig misschien maar ik vind n kampioenschap voor ajax even erehaag-waardig als voor emmen die zich veiligspeeld of Heracles die play-offs bereikt. Gewoon n kwestie van doelstelling behaald. Verloren EL-finale of na afloop bij bereiken kampioenschap of bekerwinst vind ik dan wel weer gepast. Maar goed, men mag t doen voor sympathiepunten hoor. Maar t verwachtten/verplichten zou ik in dit geval niet op zijn plek vinden.
 
Je kan ook je middelvinger opsteken met respect, gaat meer om het idee en principe.
Als je na 30 of 34 wedstrijden de beste bent ( dus ook beter bent dan de ploeg die de erehaag doet ) dan is dat een mooi gebaar alleen, maar blijkbaar kunnen de verliezende ego's dat niet aan. Is een onschuldig iets maar wel leuk en sympathiek gebaar.

Er zitten nog behoorlijk veel mogelijkheden om respect te tonen tussen een respectvolle middelvinger (wat dat ook wezen mag) en een erehaag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan