Zeker mooier dan een erehaag. Maar volgens mij maak je als club een erehaag voor een tegenstander die eerder in het seizoen kampioen is geworden en niet direct na een verloren wedstrijd. Als dat laatste wel ooit ergens ter wereld het geval is geweest zie ik daar graag een video-link van.

Een CL, EL, EK of WK finale
 
Ik denk dat het meer gaat om de opmerking die ten Hag nu maakt over gewenste felicitaties van Feyenoord terwijl hij 3 jaar geleden niet wist hoe snel hij en zijn ploeg het veld af moesten komen toen PSV kampioen werd. Hij had dus beter zijn mond kunnen houden. Komt toch zelden wat zinnigs uit de laatste tijd :ROFL:
Oja, da's waar ook.. aan de andere kant moet je ook niet hebben dat er ajacieden in de weg gaan lopen als we een ereronde doen..
 
Ik zou niet weten waarom het een vernedering is als je een haag vormt voor de ploeg die kampioen is geworden.

Het maakt mij werkelijk niet uit wat andere ploegen doen, moeten ze helemaal zelf weten. Maar als ik trainer was, zou ik mijn ploeg wel íets laten doen om de kampioen te feliciteren, kwestie van sportiviteit. Maar of dat een haag is, een publieke felicitatie of aan het begin vrije doortocht geven om 3 goals te maken maken, I don't care.
Het werden dus twee eigen doelpunten.
Bedankt, Feyenoord! Succes in de play-offs! :maniac:
 
Uiteindelijk is Ajax toch de enige club die wezenlijke punten binnenhaalt voor Nederland...
Hopelijk verandert dat met de komst van de Conference League.

Maar waarschijnlijk niet. Het is niet alsof Feyenoord/Vitesse/Utrecht/Willem II/Heracles etc etc tegen fatsoenlijke clubs zijn uitgeschakeld de afgelopen jaren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan