Over een paar jaar staan we er weer om het kampioenschap in de KKD te vieren. Prutsers dat we zijn!

Ja wacht maar, we zijn straks 143 corona mutaties verder en 0 x kampioen, misschien een bekertje soms maar dat is amper een prijs te noemen :sad:
Maar ik bewonder jullie humor en vertrouwen in een ronde bal en PSV wel haha
 
Ja wacht maar, we zijn straks 143 corona mutaties verder en 0 x kampioen, misschien een bekertje soms maar dat is amper een prijs te noemen :sad:
Maar ik bewonder jullie humor en vertrouwen in een ronde bal en PSV wel haha
Ja dat zei je vorige keer ook en toen werd PSV kampioen. Ik zou even naar Carglass gaan om je glazen bol na te laten kijken, misschien zit er wel een sterretje in ;).
AZ werd vorig seizoen ook bijna kampioen en ook deze winter hadden we nog genoeg kans dus je weet maar nooit.
 
Ja dat zei je vorige keer ook en toen werd PSV kampioen. Ik zou even naar Carglass gaan om je glazen bol na te laten kijken, misschien zit er wel een sterretje in ;).
AZ werd vorig seizoen ook bijna kampioen en ook deze winter hadden we nog genoeg kans dus je weet maar nooit.

Toen was de bal nog rond... en statistisch kon alles dus.
Aankomende jaren blijft de bal rond maar alles omheen is in ons nadeel, ik heb me er bij neergelegd maar bewonder jullie moed en vertrouwen wel :D
Hoop halen uit het verleden wat totaal niet meer relevant is etc.. gedurfd maar als het werkt voor jullie prima haha
 
Stelletje dramaqueens, die van feyenoord ( na 17 jaar ) was echt oprecht leuk om te zien, die heb ik in zn geheel tussen het gamen door gekeken en was prima te doen. Terechte kampioen toen en ik gunde het ze ook, gun het sowieso iedereen behalve ajaks als wij het niet mogen worden.
 
Stelletje dramaqueens, die van feyenoord ( na 17 jaar ) was echt oprecht leuk om te zien, die heb ik in zn geheel tussen het gamen door gekeken en was prima te doen. Terechte kampioen toen en ik gunde het ze ook, gun het sowieso iedereen behalve ajaks als wij het niet mogen worden.
Ik ook. Deed gewoon net alsof het PSV was. Nee zonder gekheid. PSV kijk ik ook niet. Ben niet zo van de miljonairsfeestjes die uit fatsoen de schaal tonen aan personen aan wie ze de schaal helemaal niet willen tonen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan