Niemand krijgt hem kapot vriend, niemand... :sleep:
Hij kan beter solliciteren voor seizoen 4 van mocro maffia, samen met Drenthe
 
Het gemak waarmee hier door NB PSV-fans zo nu en dan wordt gesproken over een evt. transfer van Mo naar Ajax vind ik vrij absurd, maar goed. Zal vast met mijn fanboy-gehalte te maken hebben...
 
Het gemak waarmee hier door NB PSV-fans zo nu en dan wordt gesproken over een evt. transfer van Mo naar Ajax vind ik vrij absurd, maar goed. Zal vast met mijn fanboy-gehalte te maken hebben...

Er zijn altijd twee kanten van een verhaal. Ik geloof er geen hout van dat Schmidt dit allemaal verpest heeft. Ihattaren heeft er vanaf het begin van het seizoen met de pet naar gegooid, en als zowel de trainer als de gehele technische staf (o.a. fysiek trainer Kugel is nog apart met hem bezig geweest) als al zijn vriendjes in de spelersgroep hem niet zover kunnen krijgen dat hij gewoon eens voor zijn sport gaat leven, dan houdt het op een gegeven moment op. Ik zie hem liever niet naar Ajax gaan, maar een realistische mogelijkheid is het wel.
 
Het gemak waarmee hier door NB PSV-fans zo nu en dan wordt gesproken over een evt. transfer van Mo naar Ajax vind ik vrij absurd, maar goed. Zal vast met mijn fanboy-gehalte te maken hebben...
Het boeit mij serieus niks waar hij naartoe gaat. Als hij besluit naar ajaks te gaan dan bevestigt hij daarmee dat ik niet voor niets negatief over hem ben gaan denken. Maar als ik me erg druk maak over zijn keuzes, dan verandert er helemaal niks. Wat er gebeurt gebeurt er, ook als ik me druk of boos maak, dus dat doe ik dan maar niet. Hij is me die koppijn helemaal niet waard joh.
 
Laatst bewerkt:
Het gemak waarmee hier door NB PSV-fans zo nu en dan wordt gesproken over een evt. transfer van Mo naar Ajax vind ik vrij absurd, maar goed. Zal vast met mijn fanboy-gehalte te maken hebben...
Nou, ik vind het wel jammer dat het zo loopt en zie hem liever niet naar Ajax gaan. Vanuit Ihattaren geredeneerd is het eventueel een logische stap, mocht het naar zijn mening bij PSV uitzichtloos zijn.
 
Nou, ik vind het wel jammer dat het zo loopt en zie hem liever niet naar Ajax gaan. Vanuit Ihattaren geredeneerd is het eventueel een logische stap, mocht het naar zijn mening bij PSV uitzichtloos zijn.
Is wel de grote vraag: wie gaat er op de bank zitten voor Mo?
 
Man, man, die Klaiber is wel echt wat je noemt "out of his depth". Hopelijk haalt Ten Hag volgend seizoen weer een paar van zijn Utrecht vriendjes voor teveel geld naar Ajax.
 
Terug
Bovenaan Onderaan