Eigenlijk is dat niet echt een eerlijke vergelijking.

Promes heeft Ajax namelijk rond de 15 miljoen gekost, hetzelfde bedrag als Bruma dus. Als we Bruma voor 8 miljoen kunnen verkopen, dan verdien je zelfs een groter standbeeld. Bruma heeft namelijk helemaal niets voor ons betekent, waar Promes vorig seizoen met zijn doelpunten wel een groot aandeel heeft gehad in successen.
Tja, dat PSV die heeft gekocht heb ik nooit begrepen. Zijn statistieken zijn bij mijn weten nooit indrukwekkend geweest. Maar je weet in de voetballerij nooit wat op de achtergrond speelt.
 
Tja, dat PSV die heeft gekocht heb ik nooit begrepen. Zijn statistieken zijn bij mijn weten nooit indrukwekkend geweest. Maar je weet in de voetballerij nooit wat op de achtergrond speelt.
Dat is. Ik had mijn twijfels bij Luuk de Jong, maar die heeft vooral een dip gehad. Bruma is 1 seizoen redelijk succesvol geweest, om daarna weer terug te keren naar zijn basisniveau. En dat niveau is geen 15 miljoen waard. :cry:
 
Promes was vorig jaar na een dramatische start inderdaad belangrijk, maar dat kwam vooral om dat Ziyech de ballen altijd perfect voor hem neerlegde en Promes wist waar hij moest lopen.

Dit jaar heeft hij inderdaad wel wat belangrijke goals gemaakt, maar dat was ook alleen maar omdat hij op de goede plek stond. Voetballend voegde hij he-le-maal niks toe. Ik denk dat de goede acties dit seizoen op één hand te tellen zijn.

Op de goeie plek staan is ook een kwaliteit, toch?
 
Tja, dat PSV die heeft gekocht heb ik nooit begrepen. Zijn statistieken zijn bij mijn weten nooit indrukwekkend geweest. Maar je weet in de voetballerij nooit wat op de achtergrond speelt.
Ik weet dat PSV al hele lange tijd volgde echt al meer dan 3+ jaar, denk dat JDJ gewoon lijstje in z’n handen geduwd kreeg en die jongen gewoon blindelings heeft gekocht
 
Ik weet dat PSV al hele lange tijd volgde echt al meer dan 3+ jaar, denk dat JDJ gewoon lijstje in z’n handen geduwd kreeg en die jongen gewoon blindelings heeft gekocht
Zoiets ja. De erfenis van Brands. Dure gokjes voor de aanvallers en de uitverkoopbak voor de verdedigers.
 
Ik weet dat PSV al hele lange tijd volgde echt al meer dan 3+ jaar, denk dat JDJ gewoon lijstje in z’n handen geduwd kreeg en die jongen gewoon blindelings heeft gekocht
Het rare is dat dit soort onbegrijpelijke zaken bij elke professionele voetbalclub voorkomt. Alsof PSV voor dat geld niet 'n tig keer betere voetballer had kunnen kopen. Of desnoods een veelbelovende jeugdspeler. Malle Jan bij Ajax ook zo'n compleet raadsel.
 
Slachtoffer legt beslag op huis Promes.

Bijzonder, zouden ze dit ook doen als de kans 0,0% is? Zou kunnen als ze op sensatie uit zijn, maar daarmee zet de advocaat toch ook zijn/haar reputatie op het spel.
 
Slachtoffer legt beslag op huis Promes.

Bijzonder, zouden ze dit ook doen als de kans 0,0% is? Zou kunnen als ze op sensatie uit zijn, maar daarmee zet de advocaat toch ook zijn/haar reputatie op het spel.
Hebben wij al aangifte gedaan tegen Promes overigens? Vind dat zijn doelpunten tegen ons wel geskipt mogen worden als we toch aangifte gaan doen.
 

Goed nieuws voor iedereen! Blind gaat bijtekenen bij Ajax!

Heel Nederland blij, want men vindt hem niet goed. Ajax blij, want wij vinden hem wel heel goed.

Win-win!
Was te verwachten. Denk dat niet veel andere clubs het nog wagen gezien de perikelen rondom zijn gezondheid. Daarnaast is hij tevreden bij Ajax, en Ajax tevreden met hem. En zolang je in Nederland speelt (bij Ajax speelt) heb je een vaste plek in de Oranje selectie. Logisch optelsommetje.
 

Nou nou, poeh poeh. Ik zou aangifte doen.

Wanne onzin.. Eerste reactie is dat ik niet geloof dat die vrij simpele en nietszeggende uitspraak een dergelijke reactie bij Overmars zou uitlokken, maar het staat er toch echt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan