Toch wel balen ja, voor 2 miljoen meer had je zo'n topper als Bandé :maniac:

Oftewel, we zijn beide goed in geld over de balk smijten
Ouch ja. Die gast lijkt al wel 45 met chronisch 10 kg te veel. Alleen al 4 kg aan z’n wangen. Wat een mispeer.
Ach ja, altijd nog goedkoper als Bruma.
 
Toch wel balen ja, voor 2 miljoen meer had je zo'n topper als Bandé :maniac:

Oftewel, we zijn beide goed in geld over de balk smijten
Zeker waar! Helaas valt een aankoop als Baumgartl wel meer op PSV dan de miskopen van Ajax. Doordat Ajax meer geld besteden te hebben kunnen ze drie spelers halen. Eentje lukt en daarmee financieren ze de andere drie.
 
8,5 tot 11 miljoen euro ook nog eens, als de berichten kloppen.

Alleen Overmars krijgt dat voor elkaar.
Daar kunnen wij alleen maar stikjaloers op zijn..
Dat is het zelfde als wij nu Bruma kunnen verkopen voor 15mil aan Dnipro o.i.d.

Een welgemeende: " hoe dan?" is hier op zijn plaats.
 
Daar kunnen wij alleen maar stikjaloers op zijn..
Dat is het zelfde als wij nu Bruma kunnen verkopen voor 15mil aan Dnipro o.i.d.

Een welgemeende: " hoe dan?" is hier op zijn plaats.
Uhm...er is anderhalf jaar gelden wel 15,7 miljoen voor betaald. Dus met salaris heeft Promes toch wel zo’n 10 miljoen gekost. Of dat het waard was mogen anderen beslissen.
 
8,5 tot 11 miljoen euro ook nog eens, als de berichten kloppen.

Alleen Overmars krijgt dat voor elkaar.
Ligt eraan wat er gebeurd als hij veroordeeld word. Mochten er clausules zitten waarmee Spartak eventueel geld terug kan vragen/niet hoeft te betalen. Dan vind ik dit per se knap.

Even los van de beschuldigingen:
Promes was vorig jaar gewoon belangrijk voor Ajax. Scoorde 12x. Ook dit jaar heeft hij, ondanks alle problemen, toch een aantal belangrijke goals gemaakt.

Als je dan bedenkt dat hij ongeveer (minimaal) 15 miljoen heeft gekost (en ik geloof wel dat er een aantal bonussen uitgekeerd zullen zijn). Dan spreek je sws al over een verlies. Zeker ook gezien zijn salaris.

Denk dat je normaal gesproken Promes nog met een mooie winst had kunnen verkopen of gelijk had kunnen spelen qua bedrag. Vind deze transfer minder indrukwekkend dan bijv. de poolse speler die voor 50(?) miljoen naar Napoli ging. Maar goed, ik zou er ook tevreden mee zijn of vrede mee hebben.
 
Ligt eraan wat er gebeurd als hij veroordeeld word. Mochten er clausules zitten waarmee Spartak eventueel geld terug kan vragen/niet hoeft te betalen. Dan vind ik dit per se knap.

Even los van de beschuldigingen:
Promes was vorig jaar gewoon belangrijk voor Ajax. Scoorde 12x. Ook dit jaar heeft hij, ondanks alle problemen, toch een aantal belangrijke goals gemaakt.

Als je dan bedenkt dat hij ongeveer (minimaal) 15 miljoen heeft gekost (en ik geloof wel dat er een aantal bonussen uitgekeerd zullen zijn). Dan spreek je sws al over een verlies. Zeker ook gezien zijn salaris.

Denk dat je normaal gesproken Promes nog met een mooie winst had kunnen verkopen of gelijk had kunnen spelen qua bedrag. Vind deze transfer minder indrukwekkend dan bijv. de poolse speler die voor 50(?) miljoen naar Napoli ging. Maar goed, ik zou er ook tevreden mee zijn of vrede mee hebben.
Milik ging voor 32 miljoen maar zeker indrukwekkend. Was denk ik iedere Ajacied verbaasd over incl. Overmars zelf.
 
Daar kunnen wij alleen maar stikjaloers op zijn..
Dat is het zelfde als wij nu Bruma kunnen verkopen voor 15mil aan Dnipro o.i.d.

Een welgemeende: " hoe dan?" is hier op zijn plaats.

Eigenlijk is dat niet echt een eerlijke vergelijking.

Promes heeft Ajax namelijk rond de 15 miljoen gekost, hetzelfde bedrag als Bruma dus. Als we Bruma voor 8 miljoen kunnen verkopen, dan verdien je zelfs een groter standbeeld. Bruma heeft namelijk helemaal niets voor ons betekent, waar Promes vorig seizoen met zijn doelpunten wel een groot aandeel heeft gehad in successen.
 
Even los van de beschuldigingen:
Promes was vorig jaar gewoon belangrijk voor Ajax. Scoorde 12x. Ook dit jaar heeft hij, ondanks alle problemen, toch een aantal belangrijke goals gemaakt.

Als je dan bedenkt dat hij ongeveer (minimaal) 15 miljoen heeft gekost (en ik geloof wel dat er een aantal bonussen uitgekeerd zullen zijn). Dan spreek je sws al over een verlies. Zeker ook gezien zijn salaris.

Denk dat je normaal gesproken Promes nog met een mooie winst had kunnen verkopen of gelijk had kunnen spelen qua bedrag. Vind deze transfer minder indrukwekkend dan bijv. de poolse speler die voor 50(?) miljoen naar Napoli ging. Maar goed, ik zou er ook tevreden mee zijn of vrede mee hebben.
Promes was vorig jaar na een dramatische start inderdaad belangrijk, maar dat kwam vooral om dat Ziyech de ballen altijd perfect voor hem neerlegde en Promes wist waar hij moest lopen.

Dit jaar heeft hij inderdaad wel wat belangrijke goals gemaakt, maar dat was ook alleen maar omdat hij op de goede plek stond. Voetballend voegde hij he-le-maal niks toe. Ik denk dat de goede acties dit seizoen op één hand te tellen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan