Mentos
Mister Stomme Klup
Die voetballen ook met een team waarvan de oudste 22 is?Ajax lijkt wel een Turkse middenmoter op deze manier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Die voetballen ook met een team waarvan de oudste 22 is?Ajax lijkt wel een Turkse middenmoter op deze manier
Dan moet je het niet nog eens hier herhalen!Die Van 't Schip is een visionair, die hoopt voor deze zomer op aankopen die het elftal beter maken.
Dom om dat op tv te zeggen, straks nemen andere clubs het idee over...
Ik wil het risico niet lopen dat alleen ajax deze kennis heeft en zo volgend jaar de eredivisie domineert.Dan moet je het niet nog eens hier herhalen!
Niet qua resultaten, qua bestuurlijk gedoeDie voetballen ook met een team waarvan de oudste 22 is?
Dat is toch nooit anders geweest, op een paar rustige periodes na?Niet qua resultaten, qua bestuurlijk gedoe
Ik hoorde die meesteroplichter Kroes laatst roepen dat het niet om Alex maar om Ajax draait. Vervolgens gaat meneer met een schorsing aan zijn broek op de tribune zitten en lees ik niks anders dan dat hij bezig is om te vechten om zijn droombaan terug te krijgen. Je kunt zeggen, dat wil niks zeggen. Maar ik krijg een narcistisch gevoel bij die man. Komt veel te vaak in de media met zijn meninkjes en die aandelen zeggen ook genoeg. Dan kun je heel leuk een slap lul verhaal ophangen over dat je liefde voor de club wilde laten zien, maar dat hoef je echt niet met aandelen te doen.
Ik hoorde die meesteroplichter Kroes laatst roepen dat het niet om Alex maar om Ajax draait. Vervolgens gaat meneer met een schorsing aan zijn broek op de tribune zitten en lees ik niks anders dan dat hij bezig is om te vechten om zijn droombaan terug te krijgen. Je kunt zeggen, dat wil niks zeggen. Maar ik krijg een narcistisch gevoel bij die man. Komt veel te vaak in de media met zijn meninkjes en die aandelen zeggen ook genoeg. Dan kun je heel leuk een slap lul verhaal ophangen over dat je liefde voor de club wilde laten zien, maar dat hoef je echt niet met aandelen te doen.
Tsja wat dan? Veel leden uit deze bestuursraad zitten ook echt niet te wachten op een coupe van van Praag. Het is momenteel kiezen uit 2 kwaden.Inderdaad, duidelijk narcistische trekjes.
Hebben veel bestuurders last van. Zowel in politiek (landelijk, maar vooral burgemeesters is mijn ervaring) als in bedrijfsleven.
Ondanks statuten, waarvan hij af heeft moeten weten, toch aandelen kopen. Dan denk je echt boven de regels te staan en onaantastbaar te zijn.
Wat een flapdrol om naar de wedstrijd te gaan gisteren.
En wat een sukkels in de bestuursraad om hem te blijven steunen.
Ze zullen ongetwijfeld nog steeds denken dat Kroes de man is die Ajax uit het slop trekt.Inderdaad, duidelijk narcistische trekjes.
Hebben veel bestuurders last van. Zowel in politiek (landelijk, maar vooral burgemeesters is mijn ervaring) als in bedrijfsleven.
Ondanks statuten, waarvan hij af heeft moeten weten, toch aandelen kopen. Dan denk je echt boven de regels te staan en onaantastbaar te zijn.
Wat een flapdrol om naar de wedstrijd te gaan gisteren.
En wat een sukkels in de bestuursraad om hem te blijven steunen.
Tsja wat dan? Veel leden uit deze bestuursraad zitten ook echt niet te wachten op een coupe van van Praag. Het is momenteel kiezen uit 2 kwaden.
Hoe gaaf was het geweest wanneer Ajax dit jaar een eigen reality serie op tv had. Ik durf te wedden dat dit veruit het beste bekeken programma van Nederland was geworden
Daar hebben ze 15 olifanten en een mammoet voor nodig..Ze zullen onwetendheid nog steeds denken dat Kroes de man is die Ajax uit het slop trekt.
Nog meer ellende incoming ..De volgende stammenstrijd komt er aan.
'Kroes geeft zich niet gewonnen en zoekt met Ajax-bestuursraad naar mogelijkheden'
Alex Kroes en de bestuursraad van Ajax zoeken naar mogelijkheden om de schorsing van de algemeen directeur aan te vechten, aldus het Algemeen Dagblad. De veelbesproken voetbalbestuurder was donderdagavond aanwezig in de Johan Cruijff ArenA. Daar liepen supporters en clubleden hem gewoon tegen...www.voetbalprimeur.nl
Zoals Kroes zo mooi zei 3 weken geleden: 'het moet niet meer over Alex gaan maar over Ajax.' Lekker bezig, pik.
Dat wil Alex ook wel, het is de schuld van de RvC en de media dat het nu over Alex gaat...De volgende stammenstrijd komt er aan.
'Kroes geeft zich niet gewonnen en zoekt met Ajax-bestuursraad naar mogelijkheden'
Alex Kroes en de bestuursraad van Ajax zoeken naar mogelijkheden om de schorsing van de algemeen directeur aan te vechten, aldus het Algemeen Dagblad. De veelbesproken voetbalbestuurder was donderdagavond aanwezig in de Johan Cruijff ArenA. Daar liepen supporters en clubleden hem gewoon tegen...www.voetbalprimeur.nl
Zoals Kroes zo mooi zei 3 weken geleden: 'het moet niet meer over Alex gaan maar over Ajax.' Lekker bezig, pik.
De battle is on, fantastisch om deze strijd als buitenstaander mee te mogen makenVan Praag ook in de fout.
Voorzitter Van Praag in de fout met verplichte registratie eigen Ajax-aandelen
Volgens beleggersvereniging VEB heeft hij "verwijtbaar" gehandeld door zich niet aan de wettelijke meldplicht te houden. Ajax noemt het een "administratieve omissie".nos.nl
Het houdt niet op. Het gaat maar door.