Ajax

Nee allebei 25 wedstrijden gespeeld en 56 punten.
Doelsaldo
Ajax +45
AZ +37
Ouwe koeien en zo, maar dit zit me nog steeds niet lekker. Het doelsaldo mag uiteindelijk pas beslissend zijn als beide ploegen dezelfde tegenstanders en uit-/thuiswedstrijden hebben gehad. Anders is het gewoon niet eerlijk. Ze hadden hier het onderlinge resultaat de doorslag moeten laten geven en dan was het AZ geworden (dat twee keer van Ajax had gewonnen).

Maar goed, terug naar jullie. ;)

De KNVB in ieder geval niet en blijkbaar mag het niet volgens hun regels.

Kan onder die discussie ook een streep idd.
Het mag niet.

Wat een onzettende domme vent is die Kroes dan.
En AZ heeft ook zitten slapen.

Kan onder die discussie ook een streep idd.
Het mag niet.
Ik wist het niet, maar het lijkt mij iig wel logisch.
Wat een onzettende domme vent is die Kroes dan.
Eens te meer wordt dat duidelijk ja. Bij de Ajax-aandelen kun je nog beginnen over 'pretaandelen' en geen echte winstkans, maar dit is heel simpel 1-op-1
En AZ heeft ook zitten slapen.
Dat weet je niet. Misschien heeft hij het verzwegen. Je bent als werkgever denk ik niet verplicht om alsmaar te vragen wat iedereen in zijn aandelenmandje heeft, dat kun je niet echt verwachten.

Ouwe koeien en zo, maar dit zit me nog steeds niet lekker. Het doelsaldo mag uiteindelijk pas beslissend zijn als beide ploegen dezelfde tegenstanders en uit-/thuiswedstrijden hebben gehad. Anders is het gewoon niet eerlijk. Ze hadden hier het onderlinge resultaat de doorslag moeten laten geven en dan was het AZ geworden (dat twee keer van Ajax had gewonnen).

Maar goed, terug naar jullie. ;)
Ach, de KNVB zag het ook niet zitten, dus er was dat jaar geen kampioen.

Dat weet je niet. Misschien heeft hij het verzwegen. Je bent als werkgever denk ik niet verplicht om alsmaar te vragen wat iedereen in zijn aandelenmandje heeft, dat kun je niet echt verwachten.

Ik zou het toch best dom vinden als AZ daar niet naar heeft gevraagd. Zeker gezien Kroes zn ajax-verleden en zn activeiten in het buitenland (schijnt ook een belang te hebben in Cruz Azul. Mij niet helemaal duidelijk of de KNVB regels gaan over alle clubs, of enkel in eigen land).

Maar het zou kunnen dat Kroes heeft gelogen. Dan is AZ weinig te verwijten.

"Kroes kocht ook Ajax-aandelen in Eagles-tijd, directeur Van Dop: 'Wij wisten van niets'
Voor de wedstrijd spraken we ook met Jan Willem van Dop, directeur van Go Ahead Eagles. De geschorste Ajax-directeur Alex Kroes kocht in zijn tijd bij de Eagles ook aandelen van Ajax, wat ingaat tegen de statuten van de club. Directeur Van Dop wist van niets."

Go Ahead begint zich er ook mee te bemoeien😂

"Kroes kocht ook Ajax-aandelen in Eagles-tijd, directeur Van Dop: 'Wij wisten van niets'
Voor de wedstrijd spraken we ook met Jan Willem van Dop, directeur van Go Ahead Eagles. De geschorste Ajax-directeur Alex Kroes kocht in zijn tijd bij de Eagles ook aandelen van Ajax, wat ingaat tegen de statuten van de club. Directeur Van Dop wist van niets."

Go Ahead begint zich er ook mee te bemoeien😂
Wat dat betreft zet ajaks tijdig de Kroes-control in.

Alex Kroes is donderdagavond aanwezig bij Ajax - Go Ahead Eagles.

'Kroes wilde geen commentaar geven over de reden van zijn aanwezigheid', schrijft Het Parool. 'Wel toont hij zich met z'n precaire aanwezigheid strijdbaar, om eventueel terug te keren bij de Amsterdamse club.'

------

Laat het nog maar lekker even rommelen daar in Amsterdam. Blij dat deze dingen bij PSV niet snel zouden gebeuren.

Alex Kroes is donderdagavond aanwezig bij Ajax - Go Ahead Eagles.

'Kroes wilde geen commentaar geven over de reden van zijn aanwezigheid', schrijft Het Parool. 'Wel toont hij zich met z'n precaire aanwezigheid strijdbaar, om eventueel terug te keren bij de Amsterdamse club.'
Dat t maar tot een stammenstrijd mag leiden daar (a)

Dat t maar tot een stammenstrijd mag leiden daar (a)
Ik denk dat we daar midden inzitten. Van Praag en van Wijk zijn druk bezig de touwtjes weer in handen te krijgen. Mislintat, Steijn, Maduro, Kroes en Valkanis liggen er al uit. Blind meteen weer terug gehaald.

Ik denk dat we daar midden inzitten. Van Praag en van Wijk zijn druk bezig de touwtjes weer in handen te krijgen. Mislintat, Steijn, Maduro, Kroes en Valkanis liggen er al uit. Blind meteen weer terug gehaald.
Ook zonder Johan kan er genoeg gestookt worden. Warme klub.

Laten we hopen dat het gewoon een klassiek drama is met 5 bedrijven en dat we pas in het 1e bedrijf zitten.

Die Van 't Schip is een visionair, die hoopt voor deze zomer op aankopen die het elftal beter maken.

Dom om dat op tv te zeggen, straks nemen andere clubs het idee over...

Terug
Bovenaan Onderaan