robpsv11
Grammatifaler
En Mats Wieffer!
Mats Wieffer is tegen die tijd wat wij nu Jezus van Nazareth noemen. En zijn vader is de Heilige Maagd Arne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
En Mats Wieffer!
De KNVB in ieder geval niet en blijkbaar mag het niet volgens hun regels.Ik begreep van wel.
Ouwe koeien en zo, maar dit zit me nog steeds niet lekker. Het doelsaldo mag uiteindelijk pas beslissend zijn als beide ploegen dezelfde tegenstanders en uit-/thuiswedstrijden hebben gehad. Anders is het gewoon niet eerlijk. Ze hadden hier het onderlinge resultaat de doorslag moeten laten geven en dan was het AZ geworden (dat twee keer van Ajax had gewonnen).Nee allebei 25 wedstrijden gespeeld en 56 punten.
Doelsaldo
Ajax +45
AZ +37
De KNVB in ieder geval niet en blijkbaar mag het niet volgens hun regels.
![]()
Kroes had als AZ-directeur tegen de KNVB-regels in aandelen in Ajax
Alex Kroes had in zijn tijd als directeur bij AZ tegen de regels in aandelen in Ajax, bevestigt de KNVB donderdag aan NU.nl naar aanleiding van berichtgeving door de Volkskrant. De licentiecommissie betaald voetbal buigt zich nu over de zaak.www.nu.nl
Ik wist het niet, maar het lijkt mij iig wel logisch.Kan onder die discussie ook een streep idd.
Het mag niet.
Eens te meer wordt dat duidelijk ja. Bij de Ajax-aandelen kun je nog beginnen over 'pretaandelen' en geen echte winstkans, maar dit is heel simpel 1-op-1Wat een onzettende domme vent is die Kroes dan.
Dat weet je niet. Misschien heeft hij het verzwegen. Je bent als werkgever denk ik niet verplicht om alsmaar te vragen wat iedereen in zijn aandelenmandje heeft, dat kun je niet echt verwachten.En AZ heeft ook zitten slapen.
Ach, de KNVB zag het ook niet zitten, dus er was dat jaar geen kampioen.Ouwe koeien en zo, maar dit zit me nog steeds niet lekker. Het doelsaldo mag uiteindelijk pas beslissend zijn als beide ploegen dezelfde tegenstanders en uit-/thuiswedstrijden hebben gehad. Anders is het gewoon niet eerlijk. Ze hadden hier het onderlinge resultaat de doorslag moeten laten geven en dan was het AZ geworden (dat twee keer van Ajax had gewonnen).
Maar goed, terug naar jullie.![]()
Dat weet je niet. Misschien heeft hij het verzwegen. Je bent als werkgever denk ik niet verplicht om alsmaar te vragen wat iedereen in zijn aandelenmandje heeft, dat kun je niet echt verwachten.
Het ging hier om een CL-plek.Ach, de KNVB zag het ook niet zitten, dus er was dat jaar geen kampioen.
Wat dat betreft zet ajaks tijdig de Kroes-control in."Kroes kocht ook Ajax-aandelen in Eagles-tijd, directeur Van Dop: 'Wij wisten van niets'
Voor de wedstrijd spraken we ook met Jan Willem van Dop, directeur van Go Ahead Eagles. De geschorste Ajax-directeur Alex Kroes kocht in zijn tijd bij de Eagles ook aandelen van Ajax, wat ingaat tegen de statuten van de club. Directeur Van Dop wist van niets."
Go Ahead begint zich er ook mee te bemoeien![]()
Dat t maar tot een stammenstrijd mag leiden daarAlex Kroes is donderdagavond aanwezig bij Ajax - Go Ahead Eagles.
'Kroes wilde geen commentaar geven over de reden van zijn aanwezigheid', schrijft Het Parool. 'Wel toont hij zich met z'n precaire aanwezigheid strijdbaar, om eventueel terug te keren bij de Amsterdamse club.'
Ik denk dat we daar midden inzitten. Van Praag en van Wijk zijn druk bezig de touwtjes weer in handen te krijgen. Mislintat, Steijn, Maduro, Kroes en Valkanis liggen er al uit. Blind meteen weer terug gehaald.Dat t maar tot een stammenstrijd mag leiden daar![]()
Ook zonder Johan kan er genoeg gestookt worden. Warme klub.Ik denk dat we daar midden inzitten. Van Praag en van Wijk zijn druk bezig de touwtjes weer in handen te krijgen. Mislintat, Steijn, Maduro, Kroes en Valkanis liggen er al uit. Blind meteen weer terug gehaald.
Laten we hopen dat het gewoon een klassiek drama is met 5 bedrijven en dat we pas in het 1e bedrijf zitten.Ik denk dat we daar midden inzitten. Van Praag en van Wijk zijn druk bezig de touwtjes weer in handen te krijgen. Mislintat, Steijn, Maduro, Kroes en Valkanis liggen er al uit. Blind meteen weer terug gehaald.