Ajax

Rapport Mislintat ligt klaar; conclusie falend toezicht en gebrekkige communicatie?

Rechtszaak Kroes (ontslag) in de maak; falende communicatie en onvoldoende toezicht. Zelfs licentie van de man kan ie kwijtraken?

Van Praag zelf nalatig - zou me verbazen als hij het wel als knvb voorzitter gemeld heeft (wat nog kwalijker zou zijn op principe gronden?).

Is van Praag de volgende die (moet) vertrek(t/ken)?

"De Vereniging van Effectenbezitters (VEB) reageerde vrijdag bij de NOS op het nieuws over Van Praag. "Ik zou in zijn positie de eer aan mezelf laten en Ajax gunnen dat ze echt een nieuw begin kan maken", zei VEB-directeur en voormalig bestuurder bij toezichthouder AFM Gerben Everts tegenover de NOS."

Is die Everts dikke matties met Kroes?
Zijn nogal stevige uitspraken voor iemand die geen zak te maken heeft met Ajax.
Klinkt enorm persoonlijk.
Of gewoon Feijenoord fan? ;)

Ik hoorde die meesteroplichter Kroes laatst roepen dat het niet om Alex maar om Ajax draait. Vervolgens gaat meneer met een schorsing aan zijn broek op de tribune zitten en lees ik niks anders dan dat hij bezig is om te vechten om zijn droombaan terug te krijgen. Je kunt zeggen, dat wil niks zeggen. Maar ik krijg een narcistisch gevoel bij die man. Komt veel te vaak in de media met zijn meninkjes en die aandelen zeggen ook genoeg. Dan kun je heel leuk een slap lul verhaal ophangen over dat je liefde voor de club wilde laten zien, maar dat hoef je echt niet met aandelen te doen.
Het charme offensief van de media om twijfel te zaaien of hij nu echt terecht geschorst is vind ik ook heel irritant. De "kenners" duikelen over elkaar heen en meneer de graaier zit gewoon doodleuk op de tribune zodat hij in de schijnwerpers blijft zitten.

Ach weet je.. die regeltjes van de KNVB stellen niet zoveel voor als het om hun Ajax gaat... Dus daar verwacht ik niet heel veel van... dus het zal meer gaan over het wettelijke...

Het is werkelijk ongelofelijk....
Gelukkig boeit het voor dit seizoen niet zoveel meer en is Rulli natuurlijk ook een prima keeper.

Heerlijk dat die misselijke Van Praag eens aangepakt gaat worden.
Hoewel Kokkie Kroes wel te veel in bescherming neemt, heb ik echt met 'm te doen. De clubliefde druipt van hem (en Kale) af. Ooit ben ik uit leedvermaak naar hun YouTube-video's gaan kijken, maar allengs heb ik wel meer respect voor hen gekregen. Het zijn supporters met het hart op de goede plek en vaak uitstekende analyses.

Ik snap dat het lachen, gieren, brullen om Ajax is maar ik ben ook verbijsterd over AZ.

Die hadden dus met Kroes in het contract geregeld dat hij bij vertrek naar een concurrent 6 maanden moest wachten om daar aan de slag te gaan maar vonden het geen probleem dat hij aandelen Ajax had ? Wat een ongelooflijk amateurisme !
Ik vraag me af of ze het wisten?

Wat is er nou met die Henderson aan de hand? Die doet ook al weken niet meer mee toch?
28-3-2024
Jordan Henderson mist de komende drie wedstrijden van Ajax tegen PEC Zwolle, Go Ahead Eagles en Feyenoord. ,,Hij heeft een terugslag gekregen bij het Engelse nationale elftal”, vertelde trainer John van ‘t Schip op een persconferentie. ,,Hij revalideert nu in Engeland en mist onze komende drie duels.”

Een "terugslag" noemen ze dat. Hij heeft nog niets noemenswaardig gepresteerd. :rolleyes:
Die is na dit seizoen alweer weg bij Ajax. :bye:

28-3-2024
Jordan Henderson mist de komende drie wedstrijden van Ajax tegen PEC Zwolle, Go Ahead Eagles en Feyenoord. ,,Hij heeft een terugslag gekregen bij het Engelse nationale elftal”, vertelde trainer John van ‘t Schip op een persconferentie. ,,Hij revalideert nu in Engeland en mist onze komende drie duels.”

Een "terugslag" noemen ze dat. Hij heeft nog niets noemenswaardig gepresteerd. :rolleyes:
Die is na dit seizoen alweer weg bij Ajax. :bye:
De Kromkamp of Engelaar van Ajax? Engelaar speelde nog een half seizoen goed in het PSV shirt. Betwijfel of Henderson een half seizoen bij Ajax zal spelen.

Charme offensief werkt. Overal lees je dat het opeens allemaal wel meevalt met de graaiende Kroes die alle regels mbt aandelen bij iedere club waar hij gewerkt heeft aan zijn laars gelapt heeft en met het concurrentiebeding van AZ zijn billen heeft afgeveegd. Een meerderheid van de bestuursraad wil hem kennelijk gewoon terug. Geen enkele schaamte gewoon. Nu Overmars en Promes nog terughalen en de cirkel is rond voor die moraalloze club.

Terug
Bovenaan Onderaan