J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Waarom vond jij het hands? En wat is volgens jou dan de regel waardoor het wel hands is?Dat denk ik niet eigenlijk.
Maar als jij het niet kan of wil onderbouwen, waarom reageer je dan.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Waarom vond jij het hands? En wat is volgens jou dan de regel waardoor het wel hands is?Dat denk ik niet eigenlijk.
Maar als jij het niet kan of wil onderbouwen, waarom reageer je dan.![]()
Dat zeg ik net?Waarom vond jij het hands? En wat is volgens jou dan de regel waardoor het wel hands is?
Dat heb ik in 2 posts al uitgelegd.
811 en 823.
Je ziet waar de bal terecht komt toch? En dan nog vind je het hands?Dat zeg ik net?
Je ziet waar de bal terecht komt toch? En dan nog vind je het hands?
Serieus??
Is het onder de oksel of niet volgens jou?Waar komt de bal terecht dan volgens jou?
Gewoon simpel te zien gewoon op de arm waardoor de balrichting veranderde en de arm niet in een natuurlijke houding. Gewoon een Pingel volgens Serdar ( geboren in Haarlem en woonachtig in Osdorp) zijn richtlijnen als het de juiste club is.Waar komt de bal terecht dan volgens jou?
Is het onder de oksel of niet volgens jou?
Je ziet dat de bal niet onder de oksel komt. Het is moeilijk te zien en ik moest m ook pauzeren dus ik snap je conclusie mbt pingel maar het was goed gezien door uiteindelijk ook de var.Volgens mij wel ja.
Is het schouder, dan is t geen pingel.
Is t er onder, dan pingel.
Klopt vind ik ook maar Serdar vond het tegen Fnoord duidelijk wel pingel waardig dus deze maatstaven houd ik even aan. Heeft er nooit afstand van genomen of fout toegegeven sterker nog hij verdedigde zijn besluit.Ik heb nog even gekeken (op 4:05 in deze video). Het lijkt nog wat omdat Hato met de arm zwaait NADAT hij de bal zijn schouder/bovenarm (in elk geval boven de oksel) heeft geraakt, maar hier kun je echt geen penalty voor geven.
Dat er in het verleden onterechte penalty's zijn gegeven, wil niet zeggen dat daardoor de regels zijn veranderd.Klopt vind ik ook maar Serdar vond het tegen Fnoord duidelijk wel pingel waardig dus deze maatstaven houd ik even aan. Heeft er nooit afstand van genomen of fout toegegeven sterker nog hij verdedigde zijn besluit.
Wanneer was dat dan? Welke pot was dat en was dat precies een op een vergelijkbaar met deze?Klopt vind ik ook maar Serdar vond het tegen Fnoord duidelijk wel pingel waardig dus deze maatstaven houd ik even aan. Heeft er nooit afstand van genomen of fout toegegeven sterker nog hij verdedigde zijn besluit.
.
Je ziet dat de bal niet onder de oksel komt. Het is moeilijk te zien en ik moest m ook pauzeren dus ik snap je conclusie mbt pingel maar het was goed gezien door uiteindelijk ook de var.
Het is wel een vage regel die inconsequent wordt toegepast dusja..
Wie echt niet ziet dat er weer "lief" voor Ajax gefloten werd overtuig je toch niet.Klopt vind ik ook maar Serdar vond het tegen Fnoord duidelijk wel pingel waardig dus deze maatstaven houd ik even aan. Heeft er nooit afstand van genomen of fout toegegeven sterker nog hij verdedigde zijn besluit.
En oja had ik al gemeld dat Serdar in Osdorp woont en in Haarlem is geboren. Laten we onze toppers voortaan een keer door een arbiter geboren in Helmond woonachtig in Veldhoven fluiten.
Nee, maar er staat ook nergens dat je voor de ene topclub de regels vaak anders moet toepassen dan voor de ander.Dat er in het verleden onterechte penalty's zijn gegeven, wil niet zeggen dat daardoor de regels zijn veranderd.
Iets met Mauro en blessure tijd in de Kuip en PSV kon Ajax moeilijk maken in een titel strijd.Wanneer was dat dan? Welke pot was dat en was dat precies een op een vergelijkbaar met deze?
Nee, dat is minder dynamischDit had je ook gelijk kunnen zeggen![]()
Hij is niet onder de oksel dusja. Er staat trouwens nergens dat de bal geheel onder de oksel moet zijn in de regels dus waar ligt de grens..Maar dat is het punt idd.
Heb je dat beeld van achter de goal gezien?
Daar lijkt mij het toch echt bovenarm, zeker omdat hij die arm ook omhoog zwiept en de bal zo wat vaart meegeeft.
Op de bank was ik er ook snel uit. Maar dat was pas na 3 herhalingenEcht heel duidelijk is het niet, dus ik geef toe dat het niet 100% zeker is.
Wat ik dan gek vind, is dat ook hier de VAR heel snel over uit was.
Zeker als je dan bedenkt dat ze over 1 milimeter buitenspel echt minuten lang er over doen om tot uitsluitsel te komen.
Moet ie een geweldig goed beeld hebben gehad.
Staat dat niet ergens met bewegende beelden? Ik heb geen idee wanneer dat was..Iets met Mauro en blessure tijd in de Kuip en PSV kon Ajax moeilijk maken in een titel strijd.
Lest we forget: https://www.telegraaf.nl/sport/1608...rast-door-actie-knvb-na-penalty-feyenoord-psv
Bijzonder.Staat dat niet ergens met bewegende beelden? Ik heb geen idee wanneer dat was..
tendentieus zegDit is hoe (iig een deel van) de media het oppikt, omdat een aantal ajaxsupporters lopen te mekkeren op twitter.
![]()
Alle voetballiefhebbers in Nederland ergeren zich tijdens Ajax - PSV massaal aan dezelfde persoon
Eén speler wekt zaterdagavond in de wedstrijd tussen Ajax en PSV veel ergernis op bij veel voetballiefhebber: Luuk de Jong.www.fcupdate.nl
En dan ook nog zeggen 'Alle voetballiefhebbers...'![]()
Ik dacht van de week ergens te lezen dat scheidsrechters niet in hun eigen stad mogen fluiten. En ik dacht eigenlijk ook dat Osdorp een achterbuurt is?Gewoon simpel te zien gewoon op de arm waardoor de balrichting veranderde en de arm niet in een natuurlijke houding. Gewoon een Pingel volgens Serdar ( geboren in Haarlem en woonachtig in Osdorp) zijn richtlijnen als het de juiste club is.
Aha, wat beelden bij de verhalen. Ik zie inderdaad wel een overtredinkje op Teze en het lijkt ook een tikkeltje hands van Hato. Het is niet de schouder. Maar of dat een penalty zou moeten zijnIk heb nog even gekeken (op 4:05 in deze video). Het lijkt nog wat omdat Hato met de arm zwaait NADAT hij de bal zijn schouder/bovenarm (in elk geval boven de oksel) heeft geraakt, maar hier kun je echt geen penalty voor geven.