Ajax - PSV | Zaterdag 3 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bijzonder.

Overigens is dat een door de KNVB erkende 100% fout. Dus heeft weinig zin om het daar over te hebben, lijkt me.

Oja Serdar bleef gewoon bij zijn beslissing hij kwam zelfs even een masterclass geven op de herdgang.

Oja Serdar bleef gewoon bij zijn beslissing hij kwam zelfs even een masterclass geven op de herdgang.

'Een penalty die bovendien nooit gegeven had mogen worden, bevestigde de KNVB daags na de 2-2 in Rotterdam.'

Bijzonder.

Overigens is dat een door de KNVB erkende 100% fout. Dus heeft weinig zin om het daar over te hebben, lijkt me.

Als telkens blijkt dat die al dan niet erkende fouten steeds PSV betreffen en niet de beide andere titelkandidaten is het juist wel zeer zinvol om het daarover te hebben.
Vooral omdat walgelijke verhalen zoals over Luuk waar zogenaamd "we ons allemaal zo aan ergeren" ook gewoon doorgaan.

Stemmingkwekerij enerzijds en een doofpotcultuur anderzijds lijkt me geen gezonde combinatie.
Feiten op een rij zetten - kom op statistici onder ons :) - juist wel.

Als telkens blijkt dat die al dan niet erkende fouten steeds PSV betreffen en niet de beide andere titelkandidaten is het juist wel zeer zinvol om het daarover te hebben.
Vooral omdat walgelijke verhalen zoals over Luuk waar zogenaamd "we ons allemaal zo aan ergeren" ook gewoon doorgaan.

Stemmingkwekerij enerzijds en een doofpotcultuur anderzijds lijkt me geen gezonde combinatie.
Feiten op een rij zetten - kom op statistici onder ons :) - juist wel.
Discussie ging over de bal op de arm bij Hato. Voorbeeld Mauro wordt aangehaald. Dat is onzin, dat is namelijk een erkende fout. Dan zou je verlangen dat de KNVB fouten blijft herhalen.

Discussie ging over de bal op de arm bij Hato. Voorbeeld Mauro wordt aangehaald. Dat is onzin, dat is namelijk een erkende fout. Dan zou je verlangen dat de KNVB fouten blijft herhalen.
Nee, ik verlang naar een overzicht van al die fouten en wie daar geluk of pech mee heeft. Gewoon transparantie dus.
Blijkbaar is dat overzicht niet door iedereen gewenst , want ook de media zwijgen over dat soort zaken.

Liever niet maar tis structureel

Oooh, het is toegestaan om de bal met je bovenarm weg te tikken en zodanig van richting te veranderen dat er geen kans ontstaat?

Hij wilt koppen, maar zit mis, zn armen zwaaien uit terwijl dat doet, bal.tikt ie met zn arm weg. Niet langs t lichaam, behoorlijke invloed op de aanval.

Wat is daar aan te 'kom op'-en?
Dat is toch gewoon de natuurlijke positie van de arm als je springt? Ik zou het nog een keer moeten bekijken, maar ik betwijfel of de bal op het deel van de arm kwam dat normaliter onder je oksel zit. Volgens mij was het echt nét naast zijn schouder.

Dat is toch gewoon de natuurlijke positie van de arm als je springt? Ik zou het nog een keer moeten bekijken, maar ik betwijfel of de bal op het deel van de arm kwam dat normaliter onder je oksel zit. Volgens mij was het echt nét naast zijn schouder.
Deels onder de oksel..

Kan er prima mee leven dat dit geen pingels zijn maar dan graag consequent en onbevooroordeeld altijd zo fluiten. Helaas zie ik te vaak dat wij PSV worden benadeeld. vaak overduidelijke soms is het ongrijpbaar in kleine overtredingen voor en tegen die je krijgt.

Als Lozano zo reageert als Brobey had het dan ook bij een waarschuwing gebleven? Ik weet het antwoord

Kan er prima mee leven dat dit geen pingels zijn maar dan graag consequent en onbevooroordeeld altijd zo fluiten. Helaas zie ik te vaak dat wij PSV worden benadeeld. vaak overduidelijke soms is het ongrijpbaar in kleine overtredingen voor en tegen die je krijgt.

Als Lozano zo reageert als Brobey had het dan ook bij een waarschuwing gebleven? Ik weet het antwoord
Ik denk oprecht dat het wel meevalt met PSV, andere clubs hebben net zo goed last van de inconsistentie. Het zit echter van nature in de mens om negatieve dingen meer te onthouden dan positieve, ook wel de negativity bias genoemd.

Het is niet voor niets dat iedere supporter van elke club zegt dat zijn club altijd benadeeld wordt en andere clubs altijd bevoordeeld.

Ik denk oprecht dat het wel meevalt met PSV, andere clubs hebben net zo goed last van de inconsistentie. Het zit echter van nature in de mens om negatieve dingen meer te onthouden dan positieve, ook wel de negative bias genoemd.

Het is niet voor niets dat iedere supporter van elke club zegt dat zijn club altijd benadeeld wordt en andere clubs altijd bevoordeeld.
Wij hadden dit seizoen Bakayoko die wel erg werd gematst tegen Twente zodat ie gewoon in de Kuip mee kon doen. Je moet ook als supporter de keren koesteren dat er even iets door de vingers wordt gezien natuurlijk

Hij springt niet, hij hupt een paar cm van de grond, daar hoef je je armen niet voor omhoog te doen, toch?
Maar dit is een onderdeel van de handsregels dat altijd ter interpretatie is.

In deze gaat t er idd om waar de bal op de arm komt. Lastig te zien op het beschikbare beeld.

Ik denk oprecht dat het wel meevalt met PSV, andere clubs hebben net zo goed last van de inconsistentie. Het zit echter van nature in de mens om negatieve dingen meer te onthouden dan positieve, ook wel de negativity bias genoemd.

Helemaal eens. Alleen de cruciale momenten zoals die kampioenschap penalty tegen Mauro, die van Lang 2 weken terug en ooit de uitbal tegen Ajax blijven lang hangen😄

Hij springt niet, hij hupt een paar cm van de grond, daar hoef je je armen niet voor omhoog te doen, toch?
Maar dit is een onderdeel van de handsregels dat altijd ter interpretatie is.

In deze gaat t er idd om waar de bal op de arm komt. Lastig te zien op het beschikbare beeld.
In mijn hoofd torent hij boven iedereen uit om die bal te kunnen koppen. :zien:
Ik moet de beelden echt nog een keer zien. Maar ja, ze worden nergens herhaald. :shrug:

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan