Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Moet ie eerst niet 3 maanden wennen aan het zeer ingewikkelde ajax spel wat wij niet begrijpen?Hendo incoming!
Normaal gesproken wel, maar nu moet hij Ajax gaan hervormen.Moet ie eerst niet 3 maanden wennen aan het zeer ingewikkelde ajax spel wat wij niet begrijpen?
Een onmogelijke taak. Een gedrocht is niet of nauwelijks te hervormen.Normaal gesproken wel, maar nu moet hij Ajax gaan hervormen.
Ookal. De politiek hervormd. Ajax hervormd. Spannend allemaalNormaal gesproken wel, maar nu moet hij Ajax gaan hervormen.
Een doelpuntrijk gelijkspel zie ik wel gebeuren. De verdediging van Ajax is inderdaad maar weinig, daar zouden wij zeker wel wat doelpunten tegen moeten kunnen maken.Ik ben er niet gerust op. Brobby scoort erg makkelijk. De Ajax verdediging daarentegen is niet al te best, maar het scoren gaat PSV momenteel niet al te makkelijk af.
Een doelpuntrijk gelijkspel zie ik wel gebeuren. De verdediging van Ajax is inderdaad maar weinig, daar zouden wij zeker wel wat doelpunten tegen moeten kunnen maken.
Veerman weer fit en Saibari op de bank na de uitschakeling van woensdag tegen Zuid Afrika zal veel verschil makenEen doelpuntrijk gelijkspel zie ik wel gebeuren. De verdediging van Ajax is inderdaad maar weinig, daar zouden wij zeker wel wat doelpunten tegen moeten kunnen maken.
Als Brobbey 2 x scoort dan moet PSV dan maar 4 of 5 x scoren.Een doelpuntrijk gelijkspel zie ik wel gebeuren. De verdediging van Ajax is inderdaad maar weinig, daar zouden wij zeker wel wat doelpunten tegen moeten kunnen maken.
Liever 0-3, aantal tegengoals loopt te hard op.3-6 dan maar.
Liever 0-3, aantal tegengoals loopt te hard op.
De kleinzoon van Rijkde?Wordt sowieso opletten bij inworpen, ze hebben een nieuw wapen daar
PSV had de afgelopen wedstrijden moeite met scoren tegen teams die goed georganiseerd waren, en de boel redelijk dicht konden houden. Dus ik verwacht dat ze dit probleem in Amsterdam minder zullen hebben.Ik ben er niet gerust op. Brobby scoort erg makkelijk. De Ajax verdediging daarentegen is niet al te best, maar het scoren gaat PSV momenteel niet al te makkelijk af.
Verliezen? Heb je de pot tegen Heracles gezien? Onze voorhoede gaat een dagje naar de speeltuin daarPSV had de afgelopen wedstrijden moeite met scoren tegen teams die goed georganiseerd waren, en de boel redelijk dicht konden houden. Dus ik verwacht dat ze dit probleem in Amsterdam minder zullen hebben.
Hopelijk is Veerman terug, Saibari zal er nog niet bij zijn ben ik bang.
Ajax is tegen PSV denk ik wel in staat boven zichzelf uit te stijgen (zoals in de 1e helft in Eindhoven). Als PSV weer het eigen niveau benadert, van voor de winterstop, is zelfs dat geen probleem verwacht ik.
Maar zelfs al zou je verliezen in Amsterdam, is er nog geen man overboord...
Die eerste helft in Eindhoven had ook niemand aan zien komen. En toch gebeurde het. Ajax is inderdaad verdedigend nog steeds erg kwetsbaar, maar toch ook in beteren doen dan toen. Zeker offensief. Als het o.a. Brobbey lukt om echt gas te geven, moet ik nog maar zien hoe we dat gaan opvangen. En welke stabiliteit gaat Henderson extra brengen?Verliezen? Heb je de pot tegen Heracles gezien? Onze voorhoede gaat een dagje naar de speeltuin daar