Aanvallers

Met de zeer waarschijnlijke komst van Berisha (aangezien Rik er een artikel over heeft geschreven) denk ik dat we in de aanval wel klaar zijn.

Met Zahavi, Götze, Gakpo, Madueke, Vertessen, Berisha en Doan heb je 7 redelijk basiswaardige spelers voor 4 posities. Heb over Doan nog wel wat twijfels, maar hij heeft het vorig seizoen goed gedaan en Schmidt sprak een tijdje terug uit dat hij goed zou passen binnen het systeem. Het mooie van deze 7 spelers is ook dat de meesten op meerdere posities kunnen spelen waardoor je in totaal veel verschillende samenstellingen kan opstellen. Zahavi als spits, Götze en Berisha als aangevers, Gakpo en Madueke de spelers met dreiging, Doan en Vertessen voor druk om de verdedigers te dwingen tot fouten.

Daarnaast heb je ook nog Romero, Ledezma, Fofana en misschien Antonisse als bonus. Bij die eerste twee is het afwachten hoe ze zich herstellen en de laatste twee hoe ze zich ontwikkelen, maar ik denk dat dit rijtje ook wel regelmatig kan invallen.
En dan ben je Mauro en Thomas nog vergeten. Aanvallend hebben we meer dan genoeg
 

Deze dan maar als jong talentje?
 
Sparta Praag haalt geen champion's league wellicht een mooi moment om nog eens naar Hlozek te informeren
 
Wat als we nou Bergwijn (om weer eens oud-spelers aan te halen) een jaar huren bovenop een nieuwe spits natuurlijk.
 
Wat als we nou Bergwijn (om weer eens oud-spelers aan te halen) een jaar huren bovenop een nieuwe spits natuurlijk.
Stevie speelt alles in de voorbereiding, en die nieuwe coach Nuno ziet het erg in hem zitten. Ik denk dat hij liever voor zijn kans bij Spurs gaat.
 
Memphis kan bij Barca niet ingeschreven worden. Voor een jongen van de club willen we best een half seizoen onderdak bieden tot zijn nieuwe club hun wanbeleid een beetje op orde heeft
 
Terug
Bovenaan Onderaan