Aanvallers

Memphis kan bij Barca niet ingeschreven worden. Voor een jongen van de club willen we best een half seizoen onderdak bieden tot zijn nieuwe club hun wanbeleid een beetje op orde heeft
Je denkt toch niet dat PSV dat salaris gaat betalen. :rolleyes:
Netto € 7 miljoen per jaar. :maniac: -/- 30 % .
De 27-jarige aanvaller was een nettosalaris van zeven miljoen euro per jaar overeengekomen met Barça, maar heeft daar dertig procent van moeten inleveren. Depay kreeg enkele dagen na het ondertekenen van zijn contract in het Camp Nou te horen dat de financiële situatie bij Barça nog nijpender is dan gedacht.
 
Los van zijn wereldgoal van vandaag, heeft die jorgen strand Larsen van Groningen vorig seizoen wel oké cijfers 10 goals 5 assists in 31 wedstrijden nog maar 21 jaar. Marktwaarde van 3.5 miljoen die zou je best goedkoop kunnen oppikken als invaller en dan over 1-2 jaar misschien basis als die goed genoeg blijkt te zijn.
 
Is Sesko van Salzburg geen optie?
Dan zit je eigenlijk een stap voor Berisha.
Goedkoper, meer ontwikkeling mogelijk, maar ook minder ervaring
 

Vorig seizoen 10 doelpunten + 12 assists, lijkt me iemand die vanaf de bank kan komen om Madueke of Gakpo te vervangen.

Kan ook nog eens goed combineren:p

Leuk wanneer hij goedkoop is en in de jozefzoon rol kan spelen, maar gezien de transferwaarde en leeftijd weet ik niet of psv hier wel aan moet beginnen.
 

Werd vorig seizoen of het seizoen ervoor eens kort gelinkt aan ons dacht ik. Geschikte vervanger van Ihattaren achter Götze misschien? Als we Doan kunnen verkopen dan. Heeft wel dat flair dat we nog missen.

 
Die Carlos Vinícius meteen terug sturen ik begrijp wel dat die reserve was bij Benfica die kan er helemaal niks van !!
En waarom huren en het geld verspillen !!
Maar waarom ga je huren als je die Argentijn Maxi Romero nog heb je kan er maar 1 opstellen ik zou Maxi Romero een kans geven.
Ik had eerder die spits van Red Bull Salzburg gehaald Mergim Berisha is ook een speler volgens de visie van Schimdt
 
Die Carlos Vinícius meteen terug sturen ik begrijp wel dat die reserve was bij Benfica die kan er helemaal niks van !!
En waarom huren en het geld verspillen !!
Maar waarom ga je huren als je die Argentijn Maxi Romero nog heb je kan er maar 1 opstellen ik zou Maxi Romero een kans geven.
Ik had eerder die spits van Red Bull Salzburg gehaald Mergim Berisha is ook een speler volgens de visie van Schimdt

Gewoon gokken op Romero, Vertessen en Fofana was wellicht beter geweest ja
 

Wat ik zo stuitend en onbegrijpelijk vind, is dat het Ajax de afgelopen 5-6 jaar keer op keer lukt om talenten los te peuteren bij grote Braziliaanse clubs, terwijl PSV in diezelfde jaren op Mauro en miskoop Romero na, geen enkele Braziliaan heeft weten te halen. Wat is er mis met onze scouting vraag ik mij al jaren af...?? 🤬😡😠🤨⚽
 

Wat ik zo stuitend en onbegrijpelijk vind, is dat het Ajax de afgelopen 5-6 jaar keer op keer lukt om talenten los te peuteren bij grote Braziliaanse clubs, terwijl PSV in diezelfde jaren op Mauro en miskoop Romero na, geen enkele Braziliaan heeft weten te halen. Wat is er mis met onze scouting vraag ik mij al jaren af...?? 🤬😡😠🤨⚽

Romero is een Argentijn.
 

Wat ik zo stuitend en onbegrijpelijk vind, is dat het Ajax de afgelopen 5-6 jaar keer op keer lukt om talenten los te peuteren bij grote Braziliaanse clubs, terwijl PSV in diezelfde jaren op Mauro en miskoop Romero na, geen enkele Braziliaan heeft weten te halen. Wat is er mis met onze scouting vraag ik mij al jaren af...?? 🤬😡😠🤨⚽

Ik snap de strekking van je post, waar ik het ook mee eens ben. Maar dat het een Braziliaan is betekent niet dat meteen een toptalent is. Zelfs Max heeft betere stats dan hij. En een jonge Braziliaan die op Transfermarkt op zijn 20ste een waarde heeft van 7 ton, verwacht ik niet veel van. Antony had bijvoorbeeld bij de interesse van Ajax al een marktwaarde van 18 miljoen. Dus dit soort 'Ajax heeft interesse in <insert jonge Braziliaan>' berichten hebben niet veel waarde in het punt.
 

Wat ik zo stuitend en onbegrijpelijk vind, is dat het Ajax de afgelopen 5-6 jaar keer op keer lukt om talenten los te peuteren bij grote Braziliaanse clubs, terwijl PSV in diezelfde jaren op Mauro en miskoop Romero na, geen enkele Braziliaan heeft weten te halen. Wat is er mis met onze scouting vraag ik mij al jaren af...?? 🤬😡😠🤨⚽
In 23 wedstrijden 2 goals en 1 assist niet elke Braziliaanse rechtsbuiten is een talent, lekker laten schieten
 
In 23 wedstrijden 2 goals en 1 assist niet elke Braziliaanse rechtsbuiten is een talent, lekker laten schieten
Tegenwoordig al helemaal niet meer; het Braziliaanse voetbal lijkt net als het Nederlandse voetbal ook al jaren in het slop te zitten wat dat betreft. Waar blijven de aanvallende supersterren uit deze twee landen? We hebben al zo lang geen wereldtop meer gehad/gezien. Brazilië heeft nog Neymar, maar ook die vind ik overrated, vergeleken met hun aanvallers uit het verleden. Wij hadden Robben als laatste, en dat was het.
 

Wat ik zo stuitend en onbegrijpelijk vind, is dat het Ajax de afgelopen 5-6 jaar keer op keer lukt om talenten los te peuteren bij grote Braziliaanse clubs, terwijl PSV in diezelfde jaren op Mauro en miskoop Romero na, geen enkele Braziliaan heeft weten te halen. Wat is er mis met onze scouting vraag ik mij al jaren af...?? 🤬😡😠🤨⚽

Ik weet niet of het echt los peuteren is wanneer je 15 a 20 miljoen betaald 😅
 
Sardar Azmoun zijn contract loopt dit jaar af bij Zenit. 26 jaar, technische speler, ietwat flegmatiek maar heel succesvol in Rusland. Lyon wil hem overigens al heel lang hebben en gaan het nu weer proberen. Maar een poging wagen kan natuurlijk altijd.
 
Voetbalkenners!
Die Dallinga van Excelsior. Zit iedereen te slapen of is ie eigenlijk niet zo goed?
Mwah valt wel mee doet het heel goed in de KKD. Maar niet niveau voor ons. Jongens als Veldwijk en Mühren waren vaak ook de koning van de KKD maar lieten het op hoger niveau afweten. Leuk spitsje voor Groningen denk ik zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan