Aanvallers

Ben bang dat het salaris een struikelblok wordt.

Dit, en op zijn 26e kan hij wel wat lucratievers krijgen denk ik. Erg goede speler, het zou een stunt van jawelste zijn. Was bij Salzburg ook erg goed. Lijkt mij niet dat die in de Eredivisie wil spelen, tenzij het bij Ajax is voor het soort salaris dat ze daar uitkeren.
Ik ben er dus zomaar van uitgegaan dat hij als speler (voor de toekomst) rond de 2M zat, maar het blijkt eerder rond de 4M.. We hebben gezien dat Schmidt aantrekkingskracht heeft, maar ik zie het niet weer gebeuren dat de volgende speler salaris opgeeft om hier te voetballen. Daar gaat mn volgende droom.
 
Ik had er hogere verwachtingen van als ik eerlijk ben, niet overtuigd. Geen basisspits voor PSV.
Ralf Edström kom er maar in! ;)
Ik kan enorm genieten van de acties van Malen. Denk alleen dat hij net de hardheid mist om ijskoud af te ronden. Afgelopen seizoen was bovendien extra lastig voor hem, omdat tegenstanders allang wisten dat de bal bij hem terecht zou gaan komen, omdat er vanaf het middenveld werkelijk nooit iemand vuurt, laat staan scoort.
 
Ik ben eigenlijk meer fan van een aantal spelers die er 15+ inschieten. We hebben ooit gehad dat er meerdere spelers mee deden voor de topscoorders prijs. Dan heb je minder risico's mbt blessures, driemans-verdediging etc.
 
Ralf Edström kom er maar in! ;)
Ik kan enorm genieten van de acties van Malen. Denk alleen dat hij net de hardheid mist om ijskoud af te ronden. Afgelopen seizoen was bovendien extra lastig voor hem, omdat tegenstanders allang wisten dat de bal bij hem terecht zou gaan komen, omdat er vanaf het middenveld werkelijk nooit iemand vuurt, laat staan scoort.
Nee, niet aan beginnen.
 
Ralf Edström kom er maar in! ;)
Ik kan enorm genieten van de acties van Malen. Denk alleen dat hij net de hardheid mist om ijskoud af te ronden. Afgelopen seizoen was bovendien extra lastig voor hem, omdat tegenstanders allang wisten dat de bal bij hem terecht zou gaan komen, omdat er vanaf het middenveld werkelijk nooit iemand vuurt, laat staan scoort.
Haha, doelde op openda. Vind Malen best prima, al had ik ook wel op iets meer goals gehoopt.
 
En 8 assists erbij. Van de 32 wedstrijden was Malen dus 27x erg belangrijk
Jammer dat hij in die 32 wedstrijden minstens 150 keer te zelfzuchtig was en daarmee een kans om zeep hielp. Ik zal blij zijn wanneer Malen vertrekt, hij stond heel het seizoen alleen nog maar voor zichzelf te voetballen om een zo goed mogelijke transfer te forceren.
 
Jammer dat hij in die 32 wedstrijden minstens 150 keer te zelfzuchtig was en daarmee een kans om zeep hielp. Ik zal blij zijn wanneer Malen vertrekt, hij stond heel het seizoen alleen nog maar voor zichzelf te voetballen om een zo goed mogelijke transfer te forceren.

Bergwijn deed hetzelfde, Lozano deed hetzelfde en in Ihattaren herken ik het ook. Wen er maar aan. Menig speler die doorkrijgt dat ze de potentie hebben om een hoger niveau aan te tikken dan PSV zal dit soort gedrag gaan vertonen. We zijn wat dat betreft ook maar een opstapje naar de (sub)top. Zolang je in de schaduw van Ajax blijft staan zal dat sowieso niet beter worden. Bij Ajax weet je dat je in de schijnwerpers staat en je kans op een toptransfer veel groter is. Het is een grote aanname, maar ik denk dat spelers bij PSV dan ook meer compensatiegedrag gaan vertonen om in de schijnwerpers te komen staan. Zie je ook bij AZ. Ajax ''hogs the spotlights'' om het maar zo te zeggen, en het is knokken om je daar als niet-Ajax speler tussen te wurmen, zeker omdat Ajax nu schermt met landstitels EN de CL. PSV heeft momenteel geen van beiden. En dus maar de fixatie op zoveel mogelijk tastbare statistieken, waarvan goals natuurlijk de meest in het oog springende is. Je moet als speler behoorlijk wat discipline hebben om daar weerstand tegen te bieden en je eigen ding te blijven doen, zoals een Gakpo dat doet.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat hij in die 32 wedstrijden minstens 150 keer te zelfzuchtig was en daarmee een kans om zeep hielp. Ik zal blij zijn wanneer Malen vertrekt, hij stond heel het seizoen alleen nog maar voor zichzelf te voetballen om een zo goed mogelijke transfer te forceren.
Misschien ben ik naïef, maar ik kan niet geloven dat hij met die instelling op het veld staat.
 
Jammer dat hij in die 32 wedstrijden minstens 150 keer te zelfzuchtig was en daarmee een kans om zeep hielp. Ik zal blij zijn wanneer Malen vertrekt, hij stond heel het seizoen alleen nog maar voor zichzelf te voetballen om een zo goed mogelijke transfer te forceren.
Aardige hyperbool, maar in de kern heb je een punt. Dat geen oog hebben voor de ander kan leeftijd zijn maar ook karakter. Of een beetje van beiden. Blijf je dus houden met jeugdigen in de aanval.
 
Aardige hyperbool, maar in de kern heb je een punt. Dat geen oog hebben voor de ander kan leeftijd zijn maar ook karakter. Of een beetje van beiden. Blijf je dus houden met jeugdigen in de aanval.

Malen is nog steeds niet heel oud natuurlijk. Ik zie het ook wel een beetje als een kwaal van een van de betere spelers in het team zijn. Als ie bij een Inter rond zou lopen (waar hij nu mee in verband wordt gebracht) zal hij wel een extra keer nadenken lijkt mij voordat hij uit lastige hoek voor eigen succes gaat, in plaats van afleggen op de vrij-lopende Lukaku.
 
Malen is nog steeds niet heel oud natuurlijk. Ik zie het ook wel een beetje als een kwaal van een van de betere spelers in het team zijn. Als ie bij een Inter rond zou lopen (waar hij nu mee in verband wordt gebracht) zal hij wel een extra keer nadenken lijkt mij voordat hij uit lastige hoek voor eigen succes gaat, in plaats van afleggen op de vrij-lopende Lukaku.
Ja, of t is gewoon een oogklep-renner en dat wordt t niet veel beter. Tijd zal het uitwijzen.
 
Eens dat hij soms wat egoïstisch is.

Maar hij is volgens mij een van de meest productieve aanvallers onder de 23 ofzo?
27 keer betrokken bij goals in 32 wedstrijden.

Blij zijn wanneer hij vertrekt? Het gaat lastig worden om een waardige vervanger te halen.
 

Hij doet me een beetje denken aan een mix van Madueke en Malen. Snel, handig, speloverzicht en is 19 jaar oud. Eerste jaar bank en jaar daarna basisspeler is de route die ik voor me zie. Kan als spits of als buitenspeler/halve 10 uit de voeten. Zijn statistieken zijn niet geweldig, maar hij komt vaak vanaf de bank of wordt vroegtijdig gewisseld. Marktwaarde is 4 mln, dus valt ook binnen het budget.

(Doe je geluid maar uit!)
 

Hij doet me een beetje denken aan een mix van Madueke en Malen. Snel, handig, speloverzicht en is 19 jaar oud. Eerste jaar bank en jaar daarna basisspeler is de route die ik voor me zie. Kan als spits of als buitenspeler/halve 10 uit de voeten. Zijn statistieken zijn niet geweldig, maar hij komt vaak vanaf de bank of wordt vroegtijdig gewisseld. Marktwaarde is 4 mln, dus valt ook binnen het budget.

(Doe je geluid maar uit!)
Weer een rechtsbuiten? denk dat we eerder iets op links moeten hebben of halen we Zahavi ervan af? Maar leeftijd is mooi
 
Terug
Bovenaan Onderaan