Aanvallers

Mwah valt wel mee doet het heel goed in de KKD. Maar niet niveau voor ons. Jongens als Veldwijk en Mühren waren vaak ook de koning van de KKD maar lieten het op hoger niveau afweten. Leuk spitsje voor Groningen denk ik zo.
Vonden ze zelf niet. 🙈
Ik ben benieuwd. Vind hem technisch net wat vaardiger en verfijnder dan die andere 2.
 
Gokje in de KKD kan je altijd wagen soms pakt het goed uit a la schuurs, Rosario & scherpen. Niet dat ze top zijn. Maar er is wel winst meegemaakt.
Die drie waren natuurlijk wel allemaal (net) onder de 20. Dus vergelijkbaar met de jongens van een jong psv/ajax. Terwijl die andere opties genoemd werden dacht ik iets ouder waren toen ze succes hadden.
Maar goed de genoemde spits van Excelsior is natuurlijk nog wel jong met 21. Denk vooral afhankelijk van de kosten. Maar in de KKD goed spelen/veel scoren is geen garantie.
 
Waar ik vorig seizoen opperde Bryan Linssen erbij te halen voor de breedte als reserve achter een Cody Gakpo.
Heeft een FEY het goed ingeschat topscorer van de eredivisie en levers strijd en passie mee waar ie als klein mannetje nog veel doelpunten met zijn hoofd maak vind ik knap en toch al 31 maar dat zie je weinig van op het veld speelt als een jonge god.
Daar heb PSV zitten slapen had transfervrij gehaald kunnen worden.
Als PSV nu een een Gakpo eind v.h. seizoen kwijt raakt door verkoop zou ik die van AZ kopen Jesper Karlsson een dezelfde type speler als een Gakpo veel scorend en goed gescout 5 jaar contract geven en na 2 jaar weer doorverkopen.
 
Als het klopt dat Zahavi weg wil uit Nederland - na de 2e inbraak - moeten we dan een nieuwe spits halen? Of gokken we erop dat Romero fit blijft.

Luuk is natuurlijk wel ongelukkig daar in Barca, maar ik weet niet of hij in een halfjaar weer op en top is.
 
Als het klopt dat Zahavi weg wil uit Nederland - na de 2e inbraak - moeten we dan een nieuwe spits halen? Of gokken we erop dat Romero fit blijft.

Luuk is natuurlijk wel ongelukkig daar in Barca, maar ik weet niet of hij in een halfjaar weer op en top is.
Daar kun je beter niet op gokken, al was die acrobatische stunt (assist) waar Jean Claude van DAAAMN u tegen zegt wel onverwacht.

Maar, Luuk, strijder, winnaar etc., maar ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Hij gaat ook niet in dit systeem passen, want wie gaat hem bedienen? Max? :lmao:
 
Daar kun je beter niet op gokken, al was die acrobatische stunt (assist) waar Jean Claude van DAAAMN u tegen zegt wel onverwacht.

Maar, Luuk, strijder, winnaar etc., maar ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Hij gaat ook niet in dit systeem passen, want wie gaat hem bedienen? Max? :lmao:

Wanneer wordt Fofana weer verwacht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan