Aanvallers

Het gerucht gaat dat PSV geïnteresseerd zou zijn in ene Paul Mukairu. Net even een compilatiefilmpje gezien, en dat ziet er weinig bijzonder uit, ook niet alleen niet veel goals, maar ook weinig "schone" goals, allemaal een beetje via de kluts etc. Beetje een frommelaar met snelheid en die waarschijnlijk tig kansen nodig heeft om een goal te produceren. Kortom, het zal wel waar zijn.
De tweelingbroer broer van de voetballer Armindo Tué Na Bangna, alias Bruma?
 
Als Zahavi weggaat, en we willen een ervaren spits halen, waarom niet gewoon weer groot denken. Mandzukic is bijvoorbeeld transfervrij, misschien kan Götze zijn vroegere teamgenoot overhalen? Heeft een dikke salaris, maar dat zal vast evenveel zijn als wat je aan transfersom alleen kwijt bent wil je Luuk terughalen. Of ben ik aan het dromen? Houd me tegen als ik onzin aan het verkondigen ben.
 
Als Zahavi weggaat, en we willen een ervaren spits halen, waarom niet gewoon weer groot denken. Mandzukic is bijvoorbeeld transfervrij, misschien kan Götze zijn vroegere teamgenoot overhalen? Heeft een dikke salaris, maar dat zal vast evenveel zijn als wat je aan transfersom alleen kwijt bent wil je Luuk terughalen. Of ben ik aan het dromen? Houd me tegen als ik onzin aan het verkondigen ben.

Mandzukic heeft in 2 jaar 18 wedstrijden gespeeld en heeft 2 keer gescoord. Ik hoor John denken: Toontje, halen die man.
 
Als Malen vertrekt, zou Minamino van Liverpool misschien een geschikte vervanger kunnen zijn. Heeft een beetje teleurgesteld bij liverpool.. (maar wat wil je met Salah/Firminho/Mane voor je?) Is wel weer op de Redbull tour, maar toch. Kent Schmidt en Ramalho vast van zijn tijd bij Salzburg en heeft daar goede statistieken neergezet met 108 G+A in 199 wedstrijden. Huur met koopoptie van rond de 10M, zou ik het proberen denk ik.
 
Als Malen vertrekt, zou Minamino van Liverpool misschien een geschikte vervanger kunnen zijn. Heeft een beetje teleurgesteld bij liverpool.. (maar wat wil je met Salah/Firminho/Mane voor je?) Is wel weer op de Redbull tour, maar toch. Kent Schmidt en Ramalho vast van zijn tijd bij Salzburg en heeft daar goede statistieken neergezet met 108 G+A in 199 wedstrijden. Huur met koopoptie van rond de 10M, zou ik het proberen denk ik.
Ben bang dat het salaris een struikelblok wordt.
 
Als Malen vertrekt, zou Minamino van Liverpool misschien een geschikte vervanger kunnen zijn. Heeft een beetje teleurgesteld bij liverpool.. (maar wat wil je met Salah/Firminho/Mane voor je?) Is wel weer op de Redbull tour, maar toch. Kent Schmidt en Ramalho vast van zijn tijd bij Salzburg en heeft daar goede statistieken neergezet met 108 G+A in 199 wedstrijden. Huur met koopoptie van rond de 10M, zou ik het proberen denk ik.
Is zijn voornaam Jezus en heeft hij Raiola als zaakwaarnemer?
 
Ben bang dat het salaris een struikelblok wordt.

Dit, en op zijn 26e kan hij wel wat lucratievers krijgen denk ik. Erg goede speler, het zou een stunt van jawelste zijn. Was bij Salzburg ook erg goed. Lijkt mij niet dat die in de Eredivisie wil spelen, tenzij het bij Ajax is voor het soort salaris dat ze daar uitkeren.
 
Lois Openda van Club Brugge (uitgeleend aan vitesse) is ook een prima opvolger voor Malen of als extra spits. 21 jaar en in 38 wedstrijden 13 goals en 5 assists, beetje zelfde type speler als Malen en transferwaarde van 3 miljoen.
 
25+ goals (ook een mooi streven) kwam 16x voor sinds '56/'57. T zou mooi zijn, als Malen wat scherper was geweest had ie dat best kunnen redden dit seizoen, nu is hij blijven steken op 19 in de ED.

Malen had er 40 in kunnen schieten, alleen tegen ADO hadden het er al 10 moeten zijn. Die heeft wel zo ongelooflijk veel laten liggen. Heeft ons in wedstrijden ook opgebroken hoor, kans op kans missen.
 
Lois Openda van Club Brugge (uitgeleend aan vitesse) is ook een prima opvolger voor Malen of als extra spits. 21 jaar en in 38 wedstrijden 13 goals en 5 assists, beetje zelfde type speler als Malen en transferwaarde van 3 miljoen.
Ik had er hogere verwachtingen van als ik eerlijk ben, niet overtuigd. Geen basisspits voor PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan