Aanvallers

Heeft n snor nu. Speelde in december sterk hier in Leipzig (die hebben n m op leenbasis van Roma) maar staat er nu weer naast geloof ik. Laatste jaar contract geloof ik?
T gegeven dat ze niet voor m in de rij staan lijkt mij veelzeggend.
 
T gegeven dat ze niet voor m in de rij staan lijkt mij veelzeggend.
Nogmaals; heeft n snor nu! ;) Kek philips retrotruitje volgend seizoen en die wordt zo topscoorder. Maar zal wel teveel (salaris) willen + mino krijgt m vast voor meer poen ergens anders.
 
Als PSV een Mo Ihattaren verkoopt wat er goed inzit denk niet dat hij zijn contract gaat verlengen en als hij dat toch zou doen mag PSV in zijn handen knijpen.
Zou ik direct een Steven Berghuis ophalen na het seizoen voor zijn scorend vermogen is nu goedkoop op te halen i.v.m. doelpunten is wat wij nodig hebben.
Vind dat wij niet echte vleugelspelers hebben met Mo en Cody Gakpo niks mis met Gakpo hoor vind het een goede speler maar niet echt een snelle flankspeler.
 
Als PSV een Mo Ihattaren verkoopt wat er goed inzit denk niet dat hij zijn contract gaat verlengen en als hij dat toch zou doen mag PSV in zijn handen knijpen.
Zou ik direct een Steven Berghuis ophalen na het seizoen voor zijn scorend vermogen is nu goedkoop op te halen i.v.m. doelpunten is wat wij nodig hebben.
Vind dat wij niet echte vleugelspelers hebben met Mo en Cody Gakpo niks mis met Gakpo hoor vind het een goede speler maar niet echt een snelle flankspeler.
Snelle spelers hebben we d'r wel meer van, Ledezma, Vertessen. En ja dat zijn jonge jongen die nu nog geen optimaal rendement hebben. Zie ipv Berghuis liever een scorende middenvelder komen.
 
Eens. Daarbij is Berghuis een lul. Dus nee.
En ik denk dat Gakpo qua snelheid niet eens zo verkeerd is. Geen Narsingh in prime, maar een redelijke snelheid die van pas kan komen. Als we het puur over snelheid hebben dan lijkt Berghuis me ook een stukje trager. We spelen ook in een bepaald systeem waarin je traditionele wingers normaal gesproken toch niet echt vaak terug zal vinden. Speelt ook mee dat traditionele wingers steeds zeldzamer lijken te worden?

In het rijtje ontbreekt ook nog onze grote vriend Madueke als speedster. Zelfs Mauro heeft een aardige snelheid maar in hem zie ik ook geen vleugelspeler en hij komt voetballend gezien ook te kort voor de top denk ik inmiddels.
 
Het gerucht gaat dat PSV geïnteresseerd zou zijn in ene Paul Mukairu. Net even een compilatiefilmpje gezien, en dat ziet er weinig bijzonder uit, ook niet alleen niet veel goals, maar ook weinig "schone" goals, allemaal een beetje via de kluts etc. Beetje een frommelaar met snelheid en die waarschijnlijk tig kansen nodig heeft om een goal te produceren. Kortom, het zal wel waar zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan