Ten Hag, en de beleidsmakers van Utd erbij. Als er toch iets is bewezen de afgelopen jaren, is het wel hoe moeilijk de stap van Nederlandse club naar de top is? Zelfs de zo bewierookte De Ligt en Frenkie zitten jaren later in feite op de bank en zijn niet écht geslaagd. En dan zo'n idioot recordbedrag op de mat willen leggen voor een circusspeler met een voor 80 miljoen euro gewoonweg matig rendement?

Ajax is overigens net zo idioot bezig door dit bod af te slaan, als het er echt zou zijn geweest. Je krijgt nooit meer zo'n achterlijk bedrag geboden behalve nu door deze in totale paniek verkerende oud-topclub.
Een bod van €80m op Antony weigeren zodat United Gakpo gaat halen, vind ik best een move. Behoudens de mogelijkheid dat lompe Bassie op de training zijn linkerbeen afzaagt, geloof ik niet dat Antony volgend jaar opeens veel minder waard wordt. Met het WK in het achterhoofd en een goede start van Antony in de competitie vind ik je poot stijf houden niet zo idioot.
 
Ik denk dat Ajax verwacht dat ze na dit seizoen meer kunnen vangen. WK staat voor de deur, nog een jaartje Europees goed presteren en de prijzen worden sowieso steeds hoger en hoger.
Meen je dat echt? 80 miljoen voor deze arrogante ballerina is al zwaar overrated van een club die totaal in paniek is. Op het WK gaat Anthony echt niet schitteren en volgend jaar is zelfs Man Utd niet zo gek meer.

Dit had je echt moeten doen als Ajax zijnde. Zonder Anthony ben je in de Eredivisie net zo goed titelkandidaat en in de CL ga je hem ook echt niet missen met een Berghuis op de bank.
Je had er wel 3 vervangers van kunnen halen rondom je hoogste inkomende transferbedragen.. Ik vind het bijna ontslag-waardig dat je dit hebt laten lopen. Onverantwoord, ook omdat je aandeelhouders hebt. Bedrijfsmatig is dit echt niet te verantwoorden.

Volkomen belachelijk dat Ajax dit afslaat. Ben er overigens wel blij mee, liever een Anthony dan 80 miljoen..
 
Die 2 van Ajax komen op mij wel echt roekeloos over. Bij Martinez hadden ze het geluk/ de juiste inschatting dat de tegenpartij kinderlijk dom is. Zullen ze dat nu weer gaan zijn? Zoja, dan gaan ze weer de boeken in als de 2 slimme jongens van de klas. Zoniet, dan denk ik dat ze een gouden kans hebben gemist om een financieel gigantische stap te nemen. Met het geld had je ook genoeg gelegenheid gehad voor vervanging.
 
Meen je dat echt? 80 miljoen voor deze arrogante ballerina is al zwaar overrated van een club die totaal in paniek is. Op het WK gaat Anthony echt niet schitteren en volgend jaar is zelfs Man Utd niet zo gek meer.

Dit had je echt moeten doen als Ajax zijnde. Zonder Anthony ben je in de Eredivisie net zo goed titelkandidaat en in de CL ga je hem ook echt niet missen met een Berghuis op de bank.
Je had er wel 3 vervangers van kunnen halen rondom je hoogste inkomende transferbedragen.. Ik vind het bijna ontslag-waardig dat je dit hebt laten lopen. Onverantwoord, ook omdat je aandeelhouders hebt. Bedrijfsmatig is dit echt niet te verantwoorden.

Volkomen belachelijk dat Ajax dit afslaat. Ben er overigens wel blij mee, liever een Anthony dan 80 miljoen..
We zullen zien. ;)

Als Antony de huidige lijn doortrekt en nog meer rendement haalt dit seizoen, zal het me niet verbazen als hij daadwerkelijk meer gaat opleveren.
 
Je vergeet een groot voordeel van Gakpo boven Antony: een keurige jongen t.o.v. een vreselijk onsympathieke aansteller.

Als je het missen kunt….
Ik heb liever ook een paar etterbakken op het veld dan alleen keurige jongens. Op dat vlak zijn wij de afgelopen jaren flink tekort geschoten. Ik was blij toen ik tijdens de JC-schaal Luuk weer voor de eerste keer op aanstellerigere wijze een penalty zag versieren; om daarna de irritatie van Blind aan te wakkeren.
 
Ik zou liever 3 spelers in de categorie Bergwijn kopen van rond de 30 miljoen. Of misschien een top keeper erbij. Maar ik ben blij dat ze hem houden dan het hele team en bank te versterken.
 
Wat Antony betreft. Je hebt al Berghuis die bij ons in de basis zou spelen boven Noni en je hebt 80 miljoen om team verder te versterken. Ik zie ook niet waarom ze poot stijf houden

Is toch stoer. Zo van 'wij zijn Ajax, wij kunnen gewoon een bod van 80 miljoen weigeren'. Iedere idioot accepteert toch zo'n bod. Loopt in de favela's vast nog zo'n joch rond wat drie keer per wedstrijd een schaar doet en zo nu en dan tegen FC Emmen een doelpunt maakt.
 
Misschien vergeten jullie dat de CL al over 3 weken begint. Als je nu nog een nieuwe speler moet gaan halen, is die net een week binnen op het moment dat je moet presteren. Dat wil je ook niet.
 
Als je 80m weigert spoor je echt niet, voor 30m koop je iemand die iets slechter is maar ook ass kickt in NL/europa en je gaat er amper op achteruit, maar casht wel dik.
 
Die 2 van Ajax komen op mij wel echt roekeloos over. Bij Martinez hadden ze het geluk/ de juiste inschatting dat de tegenpartij kinderlijk dom is. Zullen ze dat nu weer gaan zijn? Zoja, dan gaan ze weer de boeken in als de 2 slimme jongens van de klas. Zoniet, dan denk ik dat ze een gouden kans hebben gemist om een financieel gigantische stap te nemen. Met het geld had je ook genoeg gelegenheid gehad voor vervanging.
Er gaat 20% naar zijn oude club. Heel leuk die 64 miljoen, maar een goede vervanger haal je ook niet gratis uit een pakje. Helemaal niet als clubs weten dat er net 80mln voor Antony is gevangen.
 
Ach ik doe me niet heiliger voor dan ik ben. Kan mij vrij weinig boeien wat er met dat mannetje gebeurt, net als dat het me niets interesseert wat er met hangjeugd gebeurt waar ik met een boog omheen loop of met dat vrouwtje dat tijdens de corona rellen de straal van een waterkanon in d'r smoel kreeg.
Volgens mij heeft je hond over het toetsenbord gelopen. Ik zie allemaal willekeurige letters zonder verband
 
We zullen zien. ;)

Als Antony de huidige lijn doortrekt en nog meer rendement haalt dit seizoen, zal het me niet verbazen als hij daadwerkelijk meer gaat opleveren.
Rendement is precies waar het aan schort, toch? Flair heeft hij wel, maar uiteindelijk maar een paar goals en assists. Ook in de CL, die 2 goaltjes in een gunstige poule zijn ook niet je van het. En tegen Mauro, Malacia en Wijndal heb ik hem niet gezien.

Ik snap dat Ajax hem erbij wil houden, zeker nu. Maar het is geen biedingsoorlog die gaande is, maar een schatrijke club in blinde paniek, die overal enorme bedragen neerlegt. Arsenal begon met 25M voor Martinez, ManU gaat tot 57+10. Er is geen club nu die in de buurt van de 60 voor Antony wil neerleggen, behalve Manu die tot 80 wil gaan. Pittige call iig.
 
Misschien vergeten jullie dat de CL al over 3 weken begint. Als je nu nog een nieuwe speler moet gaan halen, is die net een week binnen op het moment dat je moet presteren. Dat wil je ook niet.
Ziyech moet minimaal te huren zijn, die is op zoek naar speeltijd. Dan ga je er niet op achteruit.
 
Rendement is precies waar het aan schort, toch? Flair heeft hij wel, maar uiteindelijk maar een paar goals en assists. Ook in de CL, die 2 goaltjes in een gunstige poule zijn ook niet je van het. En tegen Mauro, Malacia en Wijndal heb ik hem niet gezien.

Ik snap dat Ajax hem erbij wil houden, zeker nu. Maar het is geen biedingsoorlog die gaande is, maar een schatrijke club in blinde paniek, die overal enorme bedragen neerlegt. Arsenal begon met 25M voor Martinez, ManU gaat tot 57+10. Er is geen club nu die in de buurt van de 60 voor Antony wil neerleggen, behalve Manu die tot 80 wil gaan. Pittige call iig.
Twee 'goaltjes' en vijf assists in 5 CL wedstrijden, gewoon voor het perspectief
 
Rendement is precies waar het aan schort, toch? Flair heeft hij wel, maar uiteindelijk maar een paar goals en assists. Ook in de CL, die 2 goaltjes in een gunstige poule zijn ook niet je van het. En tegen Mauro, Malacia en Wijndal heb ik hem niet gezien.

Ik snap dat Ajax hem erbij wil houden, zeker nu. Maar het is geen biedingsoorlog die gaande is, maar een schatrijke club in blinde paniek, die overal enorme bedragen neerlegt. Arsenal begon met 25M voor Martinez, ManU gaat tot 57+10. Er is geen club nu die in de buurt van de 60 voor Antony wil neerleggen, behalve Manu die tot 80 wil gaan. Pittige call iig.
Daarom zeg ik toch ook dat als dat verbetert hij nog meer kan opleveren?

Natuurlijk is het heel veel geld, maar Ajax heeft al dik gecasht deze zomer, nog meer is gewoon niet nodig, dus dan kun je een gok nemen.
 
Twee 'goaltjes' en vijf assists in 5 CL wedstrijden, gewoon voor het perspectief
Narsingh kon zo'n beetje hetzelfde overleggen indertijd. Antony blijft een ietwat luxere uitvoering van Narsingh een blind paard met af en toe wat geniaals.
 
Twee 'goaltjes' en vijf assists in 5 CL wedstrijden, gewoon voor het perspectief
4, om precies te zijn.

Natuurlijk, het zijn prima cijfers. Maar geen 80 of 100M cijfers. Het ziet er allemaal heel aantrekkelijk en goed uit, maar de stap naar de PL - en al helemaal naar een kapotte topclub, die je meteen moet dragen - is enorm. Het is niet alsof de hele wereldtop erachteraan zit he, je hebt nu 1 rijke gek die alles binnen probeert te halen wat maar kan.

Ik blijf overigens vinden dat 8 goals en 4 assists in de Eredivisie (als buitenspeler van de aanvallend spelende kampioen) niet heel veel is. Dat is net iets meer dan Vertessen, in heel van meer minuten. Niet dat Vertessen in de buurt komt van zijn potentie, maar het valt wel op.
 
4, om precies te zijn.

Natuurlijk, het zijn prima cijfers. Maar geen 80 of 100M cijfers. Het ziet er allemaal heel aantrekkelijk en goed uit, maar de stap naar de PL - en al helemaal naar een kapotte topclub, die je meteen moet dragen - is enorm. Het is niet alsof de hele wereldtop erachteraan zit he, je hebt nu 1 rijke gek die alles binnen probeert te halen wat maar kan.

Ik blijf overigens vinden dat 8 goals en 4 assists in de Eredivisie (als buitenspeler van de aanvallend spelende kampioen) niet heel veel is. Dat is net iets meer dan Vertessen, in heel van meer minuten. Niet dat Vertessen in de buurt komt van zijn potentie, maar het valt wel op.

Is er buiten United überhaupt een club concreet geweest?
 
Terug
Bovenaan Onderaan