Keurige post. Als men qua waarde voor Gakpo kijkt naar die van Anthony dan moet men beseffen dat:
*Anthony Braziliaans international is.
*Anthony Champions league ervaring heeft en hier meerdere assists en goals gemaakt heeft.
*hij in een team speelt die al een paar keer kampioen is geworden.
*Ajax in het buitenland een grotere naam heeft.
*Ajax veel meer eigen vermogen heeft en dus blijkbaar biedingen van 80M durft / kan weigeren (waanzinnig).
*net even iets meer samba heeft (en ik weet dat het functioneel moet zijn maar zo’n swingende speler valt net iets meer op.

Ook heeft Gakpo nu een paar keer in belangrijke wedstrijden (Monaco) wat minder gespeeld waar toch meer naar gekeken word als de potjes tegen Fortuna.

Desalniettemin moet Psv gewoon gaan voor het maximale en bij ManU wellicht iets meer als dat. Zou alleen als ik Gakpo was nooit naar die club gaan.

Weet je wat het een beetje is met dit soort punten? ze kloppen allemaal en naar redelijkheid zou je hier op in kunnen spelen, maar waarom zou PSV redelijk moeten zijn in hun vraagprijs?
 
Entennie is een overschatte kut jellyfish die straks gewoon weer in de broekzak van Mauro zit. Mag leien dat hij volgend jaar niet meer dan de helft waard is.
 
Kan iemand mij uitleggen hoe dat doorschakelen werkt? United heeft een rechtsbuiten nodig. Krijgt een nee. Schakelt door naar een linksbuiten. Is dat hoe psv onder brands als TD altijd met een overvloed aan middenvelders eindigde na een transferzomer? Eigenlijk wilde Brands al die tijd Virgil van Dijk en Ramos halen. Kreeg een nee. Schakelt vervolgens door naar een middenvelder...
 
Keurige post. Als men qua waarde voor Gakpo kijkt naar die van Anthony dan moet men beseffen dat:
*Anthony Braziliaans international is.
*Anthony Champions league ervaring heeft en hier meerdere assists en goals gemaakt heeft.
*hij in een team speelt die al een paar keer kampioen is geworden.
*Ajax in het buitenland een grotere naam heeft.
*Ajax veel meer eigen vermogen heeft en dus blijkbaar biedingen van 80M durft / kan weigeren (waanzinnig).
*net even iets meer samba heeft (en ik weet dat het functioneel moet zijn maar zo’n swingende speler valt net iets meer op.

Ook heeft Gakpo nu een paar keer in belangrijke wedstrijden (Monaco) wat minder gespeeld waar toch meer naar gekeken word als de potjes tegen Fortuna.

Desalniettemin moet Psv gewoon gaan voor het maximale en bij ManU wellicht iets meer als dat. Zou alleen als ik Gakpo was nooit naar die club gaan.
In welke grote wedstrijden heeft Antony iets laten zien? Vaak ook gefrustreerd en egocentrisch zien rondlopen en op het randje van (rode) kaarten.
Verder een stuk minder goals en assists dan Gakpo afgelopen seizoen, terwijl je punt is dat hij bij een kampioensploeg speelt. Mag je dan niet wat meer verwachten? En dan waren er ook wel meer clubs gekomen dan alleen het panikerende United.

Zie overigens de potentie wel, denk dat hij als één van de weinige ajax spelers wél kan slagen in het buitenland, maar het voornaamste punt is inderdaad dat Ajax voldoende geld heeft om de biedingen te weigeren. PSV niet en die zullen overstag gaan bij biedingen boven de 40 miljoen, verwacht ik.
 
Kan iemand mij uitleggen hoe dat doorschakelen werkt? United heeft een rechtsbuiten nodig. Krijgt een nee. Schakelt door naar een linksbuiten. Is dat hoe psv onder brands als TD altijd met een overvloed aan middenvelders eindigde na een transferzomer? Eigenlijk wilde Brands al die tijd Virgil van Dijk en Ramos halen. Kreeg een nee. Schakelt vervolgens door naar een middenvelder...
De technische gang van zaken bij een gemiddelde PL-club (en zeker nu Man Utd) rationeel proberen te verklaren gaat gewoon niet lukken. Hoeven we niet te proberen dus.

In algemeen denk ik vanuit hun selectie wel dat Sancho prima rechtsbuiten kan spelen, dat deed hij ook veel bij Dortmund? Als met blessures en twijfelachtige Ronaldo in de spitspositie Rashford daar wellicht weer terechtkomt is er wel ruimte voor een linksbuiten. Maar absoluut vreemd dat deze twee spelers de alternatieven zouden zijn.
 
Kan iemand mij uitleggen hoe dat doorschakelen werkt? United heeft een rechtsbuiten nodig. Krijgt een nee. Schakelt door naar een linksbuiten. Is dat hoe psv onder brands als TD altijd met een overvloed aan middenvelders eindigde na een transferzomer? Eigenlijk wilde Brands al die tijd Virgil van Dijk en Ramos halen. Kreeg een nee. Schakelt vervolgens door naar een middenveler...
Heeft veel weg van het gedrag van kinderen die naar de winkel gaan om A te kopen, als A er niet is schakelen ze zo door naar B want ze hebben geld en zullen dus koste wat kost iets kopen.
 
De technische gang van zaken bij een gemiddelde PL-club (en zeker nu Man Utd) rationeel proberen te verklaren gaat gewoon niet lukken. Hoeven we niet te proberen dus.

In algemeen denk ik vanuit hun selectie wel dat Sancho prima rechtsbuiten kan spelen, dat deed hij ook veel bij Dortmund? Als met blessures en twijfelachtige Ronaldo in de spitspositie Rashford daar wellicht weer terechtkomt is er wel ruimte voor een linksbuiten. Maar absoluut vreemd dat deze twee spelers de alternatieven zouden zijn.
Ze zijn op het Man United forum er zeker van dat Gakpo net zo vaak op rechts als op links heeft gespeeld. Misschien dat zij streams in spiegelbeeld kijken, want dat heb ik nog nooit gezien. Nu is Ten Hag overigens ook geïnteresseerd in Lozano...
 
Je vergeet een groot voordeel van Gakpo boven Antony: een keurige jongen t.o.v. een vreselijk onsympathieke aansteller.

Klopt wel maar heeft dit invloed op de waarde? Ik zie liever dit (en ja gaat soms veel te ver en dan wordt het gênant) dan een speler die z’n koppie laat hangen en t maar accepteert als t niet gaat zoals die wil, daarmee niet zegende dat Gakpo zo is.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
In welke grote wedstrijden heeft Antony iets laten zien? Vaak ook gefrustreerd en egocentrisch zien rondlopen en op het randje van (rode) kaarten.
Verder een stuk minder goals en assists dan Gakpo afgelopen seizoen, terwijl je punt is dat hij bij een kampioensploeg speelt. Mag je dan niet wat meer verwachten? En dan waren er ook wel meer clubs gekomen dan alleen het panikerende United.

Zie overigens de potentie wel, denk dat hij als één van de weinige ajax spelers wél kan slagen in het buitenland, maar het voornaamste punt is inderdaad dat Ajax voldoende geld heeft om de biedingen te weigeren. PSV niet en die zullen overstag gaan bij biedingen boven de 40 miljoen, verwacht ik.

In de meeste CL wedstrijden was hij ook echt heel goed. En hij doet het ook niet verkeerd in het nationaal elftal.

Dat hij in de broekzak zat van Mauro en Malacia vind ik ook een kul argument. Je kan altijd een keer een mindere wedstrijd of verdediger treffen die je niet ligt. Als Anthony 100 % goede wedstrijden speelt is die categorie Neymar en daar verschilt die nog teveel in qua niveau.
 
Wat zou ik graag zien dat Shanice z'n poot breekt en nooit meer helemaal goed herstelt. Jammer voor die jongen maar bij Ajax zullen ze dan wel ff achter de oren krabben waarom ze in godsnaam die 80 miljoen hebben afgeslagen.

Of nog beter: dat Ajax dit seizoen geen kampioen wordt, de CL volgend jaar misloopt en dat heel de boel implodeert daar. Ontevreden, te dure spelers met alien Schreuder aan het roer
 
Wat zou ik graag zien dat Shanice z'n poot breekt en nooit meer helemaal goed herstelt. Jammer voor die jongen maar bij Ajax zullen ze dan wel ff achter de oren krabben waarom ze in godsnaam die 80 miljoen hebben afgeslagen.

Of nog beter: dat Ajax dit seizoen geen kampioen wordt, de CL volgend jaar misloopt en dat heel de boel implodeert daar. Ontevreden, te dure spelers met alien Schreuder aan het roer
Bijzondere opmerkingen, het is maar wat je andere mensen toewenst.
 
Bijzondere opmerkingen, het is maar wat je andere mensen toewenst.
Ach ik doe me niet heiliger voor dan ik ben. Kan mij vrij weinig boeien wat er met dat mannetje gebeurt, net als dat het me niets interesseert wat er met hangjeugd gebeurt waar ik met een boog omheen loop of met dat vrouwtje dat tijdens de corona rellen de straal van een waterkanon in d'r smoel kreeg.
 
Ach ik doe me niet heiliger voor dan ik ben. Kan mij vrij weinig boeien wat er met dat mannetje gebeurt, net als dat het me niets interesseert wat er met hangjeugd gebeurt waar ik met een boog omheen loop of met dat vrouwtje dat tijdens de corona rellen de straal van een waterkanon in d'r smoel kreeg.

Dat is ook nog een leuke optie. Keer met zo'n waterkanon het veld van de Arena op rijden.
 
Wat zou ik graag zien dat Shanice z'n poot breekt en nooit meer helemaal goed herstelt. Jammer voor die jongen maar bij Ajax zullen ze dan wel ff achter de oren krabben waarom ze in godsnaam die 80 miljoen hebben afgeslagen.

Of nog beter: dat Ajax dit seizoen geen kampioen wordt, de CL volgend jaar misloopt en dat heel de boel implodeert daar. Ontevreden, te dure spelers met alien Schreuder aan het roer
Als het je allemaal zo diep zit dat je met dit soort gedachtes zit dan kan je je afvragen of je er niet te zwaar aan tilt allemaal…het is voetbal hè…mind you, een spel dat je voornamelijk volgt via tv en voor extra vermaak misschien af en toe ook in een stadion…

Ik ga er soms ook helemaal in op en walg wel vaker van die club dus ik heb ook niet alle recht van spreken maar ik heb door de jaren heen wel een beetje geleerd dat het zonde van al je tijd en energie is om er zo in op te gaan…
 
Terug
Bovenaan Onderaan