Films & TV

Over HBO gesproken. Gisteren de 20 years reünie van Harry Potter gekeken. Mijn hele jeugd. Vond het echt prachtig om te zien. Alle flashbacks, de gesprekken met de acteurs en hoe ze het beleefd hebben. Voor mij echt een belangrijk ding uit mijn leven geweest. En het deed me ook wel wat toen ik zag hoeveel acteurs van deze films al overleden zijn.
broekie.
 
Met opera heb ik dan weer wel wat. Niet veel maar genoeg om te zeggen dat ik er geen hekel aan heb en het regelmatig prachtig vindt.
Ik kon jou helemaal volgen over musicals, tot deze post. Opera is musical op anabolen. Als ik een buitenaards wezen zou zijn en ik werd op verkenning gestuurd naar de aarde om te kijken wat ze aan moeten met de mens en het eerste wat ik zou zien zijn van die enge figuren in een operavoorstelling, zou ik mijn mede aliens aansporen om de mensheid weg te vagen.
 
Wat ik zei, ieder zijn heug en zijn meug. Voor de een is een drie daags dancefestival in de stront en pis in the middle of nowhere geweldig. Een ander zweert bij de meerdaagse Bayreuther Festspiele.

Ik zou alleen bij de laatste wel een paar currywursten lusten ipv canapes en luxe hapjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan