Films & TV

Wat ik zei, ieder zijn heug en zijn meug. Voor de een is een drie daags dancefestival in de stront en pis in the middle of nowhere geweldig. Een ander zweert bij de meerdaagse Bayreuther Festspiele.

Ik zou alleen bij de laatste wel een paar currywursten lusten ipv canapes en luxe hapjes.

Je hebt helemaal gelijk. Daar waar wij gepassioneerd en vol spanning naar een voetbalwedstrijd van psv kijken, zien niet-voetballiefhebbers waarschijnlijk 22 volwassen kinderen achter een bal aan rennen.

Alle 'kunstvormen' waar je niet door gegrepen bent, zien er gewoon heel vreemd uit voor de buitenstaander. Het is een beetje hetzelfde als dat je in beschonken toestand de realiteit net wat anders beleeft. Dat geldt ook iemand die ergens een passie voor heeft.

Een musical is voor mij een gayparade in concert. En opera gaat over dikke mensen die in de douche gekke stemmetjes aan het spelen waren en het daarna voor publiek herhalen. Maar dat komt ongetwijfeld door mijn onwetendheid van deze kunstvormen
 
Laatst bewerkt:
Je hebt helemaal gelijk. Daar waar wij gepassioneerd en vol spanning naar een voetbalwedstrijd van psv kijken, zien niet-voetballiefhebbers waarschijnlijk 22 volwassen kinderen achter een bal aan rennen.

Alle 'kunstvormen' waar je niet door gegrepen bent, zien er gewoon heel vreemd uit voor de buitenstaander. Het is een beetje hetzelfde als dat je in beschonken toestand de realiteit net wat anders beleeft. Dat geldt ook iemand die ergens een passie voor heeft.

Een musical is voor mij een gayparade in concert. En opera gaat over dikke mensen die in de douche gekke stemmetjes aan het spelen waren en het daarna voor publiek herhalen. Maar dat komt ongetwijfeld door mijn onwetendheid van deze kunstvormen
De vriendinnen van mijn vrouw vonden dat ook. Ik heb ze toen uitgelegd dat vrouwen over het algemeen niet van voetbal houden omdat mannen wat socialer dan vrouwen zijn. Als wij voetbal zien kunnen wij ons inleven in de emoties van die mannen. Vrouwen hebben te weinig inlevingsvermogen om van voetbal te houden.

Ik maak zo makkelijk vrienden.
 
Je hebt helemaal gelijk. Daar waar wij gepassioneerd en vol spanning naar een voetbalwedstrijd van psv kijken, zien niet-voetballiefhebbers waarschijnlijk 22 volwassen kinderen achter een bal aan rennen.

Alle 'kunstvormen' waar je niet door gegrepen bent, zien er gewoon heel vreemd uit voor de buitenstaander. Het is een beetje hetzelfde als dat je in beschonken toestand de realiteit net wat anders beleeft. Dat geldt ook iemand die ergens een passie voor heeft.

Een musical is voor mij een gayparade in concert. En opera gaat over dikke mensen die in de douche gekke stemmetjes aan het spelen waren en het daarna voor publiek herhalen. Maar dat komt ongetwijfeld door mijn onwetendheid van deze kunstvormen
Musicals en Opera’s: waarom ga je iets zingen als je het ook kunt zeggen?
Ik vind het minder dan niets, en dat heeft niet eens te maken met die vermaledijde 6e klas (voor de jongeren groep 8) schoolmusical.
Maar goed, ik vind 36 platen metaal die op de grond zijn neergelegd dan weer leuk, terwijl 97% van de mensen dit waarschijnlijk helemaal niets vindt.
 
Musicals en Opera’s: waarom ga je iets zingen als je het ook kunt zeggen?
Ik vind het minder dan niets, en dat heeft niet eens te maken met die vermaledijde 6e klas (voor de jongeren groep 8) schoolmusical.
Maar goed, ik vind 36 platen metaal die op de grond zijn neergelegd dan weer leuk, terwijl 97% van de mensen dit waarschijnlijk helemaal niets vindt.
Maar ja, zo snap ik niks van dansen. Niet als kunstvorm en niet als ontspanningsvorm voor mensen. Ik vind het maar rare, zinloze bewegingen die er idioot uitzien. Loop gewoon van A naar B, of sta stil als je nergens heen hoeft. Ik kan er niet bij. Maar miljoenen mensen zweren bij dit achterlijke ritueel.
 
Musicals en Opera’s: waarom ga je iets zingen als je het ook kunt zeggen?
Ik vind het minder dan niets, en dat heeft niet eens te maken met die vermaledijde 6e klas (voor de jongeren groep 8) schoolmusical.
Maar goed, ik vind 36 platen metaal die op de grond zijn neergelegd dan weer leuk, terwijl 97% van de mensen dit waarschijnlijk helemaal niets vindt.
Eigenlijk voer voor onze huisfilosoof De Bondscoach. Waar is ie als je hem nodig hebt? Nog zo'n filosofische vraag waar alleen hij antwoord op heeft.
 
Zojuist de trailer van het zesde seizoen van Better Call Saul gekeken.
De 19e gaat 'ie in premiere. Ik heb er zin in.:giggle:
Snap niet waarom Netflix hun voordeel als streamingsdienst tov de TV teniet doen door wekelijks een aflevering te draaien. Pleur al die rommel er in een keer op. Ik ga braaf wachten totdat het hele seizoen erop staat.
 
Snap niet waarom Netflix hun voordeel als streamingsdienst tov de TV teniet doen door wekelijks een aflevering te draaien. Pleur al die rommel er in een keer op. Ik ga braaf wachten totdat het hele seizoen erop staat.
Gelukkig voor mij in dit geval. Dan heb ik de tijd. Ben net aan seizoen 1 begonnen. Gevorderd t/m aflevering 4.
 
Snap niet waarom Netflix hun voordeel als streamingsdienst tov de TV teniet doen door wekelijks een aflevering te draaien. Pleur al die rommel er in een keer op. Ik ga braaf wachten totdat het hele seizoen erop staat.
Zodat je ook andere series gaat proberen en nog meer tijd aan Netflix besteedt?
 
Begonnen aan 'Barry' op HBO.
"A hit man from the Midwest moves to Los Angeles and gets caught up in the city's theatre arts scene."

Ik ben benieuwd...:grin:
 
Snap niet waarom Netflix hun voordeel als streamingsdienst tov de TV teniet doen door wekelijks een aflevering te draaien. Pleur al die rommel er in een keer op. Ik ga braaf wachten totdat het hele seizoen erop staat.
Om de rek er in te houden duhhhh, zo heb je tjappies die kopen een maandje netflix, kijken hele serie uit en kappen de abbo. Zo hou je mensen boeiend en betalend. Mijn motto als ik aan een nieuwe serie begin is altijd minimaal 3 seizoenen al aanwezig, dan goed voor zitten en knallen. Nu bezig met Batman the animated series, meesterwerk uit de 90's :)
images
 
Terug
Bovenaan Onderaan