Films & TV

Ik keek de eerste afleveringen van Better Call Saul eerlijk gezegd ook meer uit een bijna religieuze overtuiging dat het een aanloop was. En dat was het ook. Het komende seizoen is het laatste seizoen, als ik me niet vergis? Wat mij betreft verder met een spin off over Gustavo Fringe, gevolgd door eentje over Mike Ehrmantraut.
Of misschien moeten we die twee even wisselen, je weet niet hoe lang Jonathan Banks nog blijft spelen.:grin:
Als je de verhalen van Gustavo en Mike wil zien, zul je uiteindelijk toch door de zure appel heen moeten. Die komen namelijk ook aan bod in Better call saul. Het tempo kan in tegenstelling tot Breaking bad hemeltergend laag zijn, maar uiteindelijk komt de serie wel los en ontspint het zich steeds meer tot bonusseizoenen van Breaking Bad.
 
CSI is voor mij het toonbeeld van Amerikaanse B-series. Vrijwel alleen maar mooie mensen (corrigeer me als ik doorsla met dit argument) wat het geheel nog ongeloofwaardiger maakt. Vermakelijk was het wel, eerlijk is eerlijk. Ik meen me te herinneren dat door deze serie het aantal studenten "forensisch onderzoek (of hoe het dan ook mag heten) explodeerde.
Dat ja, in je mantelpakje en naaldhakken aankomen op de crimescene, heerlijk geloofwaardig. Ach, de verhalen zijn leuk, gewone CSI pak ik nog wel eens mee op de zondagavond. Voorheen had je Bones, was in de eerste seizoenen vermakelijk, zeker aangaande het vinden van het slachtoffer vaak hilarisch en ook t verhaal er achter, soms gezocht, soms grappig en soms gewoon ziek.
 
Als je de verhalen van Gustavo en Mike wil zien, zul je uiteindelijk toch door de zure appel heen moeten. Die komen namelijk ook aan bod in Better call saul. Het tempo kan in tegenstelling tot Breaking bad hemeltergend laag zijn, maar uiteindelijk komt de serie wel los en ontspint het zich steeds meer tot bonusseizoenen van Breaking Bad.
Ik vind het echt te traag, maar blijf toch nieuwsgierig naar het vervolg. Ik hoop dat het nieuwe seizoen wel met een goede recap start. Voor mijn gevoel staat het al een tijdje stil.
Dat ja, in je mantelpakje en naaldhakken aankomen op de crimescene, heerlijk geloofwaardig. Ach, de verhalen zijn leuk, gewone CSI pak ik nog wel eens mee op de zondagavond. Voorheen had je Bones, was in de eerste seizoenen vermakelijk, zeker aangaande het vinden van het slachtoffer vaak hilarisch en ook t verhaal er achter, soms gezocht, soms grappig en soms gewoon ziek.
Bones wordt hier ook gekeken!
 
Voor de fans van Sopranos: een van de belangrijkste schrijvers, Matthew Weiner, werd later showrunner van Mad Men. Best wat gelijkenissen qua thematiek tussen beide series. Ik vond Mad Men - ondanks dat ‘t minder actie heeft - nog beter dan Sopranos.
Volgens mij was jij fan van Succession? Gisteren daaraan begonnen. Niet slecht en ziet er goed uit! Ik moet er alleen even ingroeien en de serie moet op gang komen. Maar dat is altijd met series. Deel 1 en 2 waren prima.
 
Eergisteren naar The Batman geweest, zag dat de IMDB beoordeling al goed was dus had er wel veel vertrouwen in.
Nieuwe regisseur erop en ook nieuwe Batman dus is altijd beetje afwachten wat dat brengt. Film was zoals gewend erg duister dus die sfeer hing er weer goed in. Verder klopte het verhaal en deed Robert Pattinson het erg goed. Enige minpuntje was dat de film 80% batman was en 20% Bruce Wayne. Had persoonlijk wat meer van Bruce Wayne willen zien om beter te kunnen oordelen over Pattinson, maar al met al erg goede film en zeker een aanrader.
 
Eergisteren naar The Batman geweest, zag dat de IMDB beoordeling al goed was dus had er wel veel vertrouwen in.
Nieuwe regisseur erop en ook nieuwe Batman dus is altijd beetje afwachten wat dat brengt. Film was zoals gewend erg duister dus die sfeer hing er weer goed in. Verder klopte het verhaal en deed Robert Pattinson het erg goed. Enige minpuntje was dat de film 80% batman was en 20% Bruce Wayne. Had persoonlijk wat meer van Bruce Wayne willen zien om beter te kunnen oordelen over Pattinson, maar al met al erg goede film en zeker een aanrader.
Dit was voor mij de beste Batman. Kwam altijd op super of sky channel in de jaren 80 op zaterdag. Ook op Nederland volgens mij een tijdje samen met He-Man. Mooie tijden toen.

 
Wie nog een leuke film zoekt om samen met de kids/familie te kijken, Rumble - Gewoon super voor jong en oud en echt de 130 minuten waard. Bedank me later maar :lmao:

Animatie? No thank you. Musicals zijn erg. Maar animatiefilms zitten daar dicht op.
 
Animatie kan echt prachtig zijn. Een film als Inside Out bijvoorbeeld, denk dat er weinig films zijn die mij echt zo hebben geraakt. De confrontatie met je eigen jeugd, de ellende die een kind kan meemaken, depressie en dat dan uitgelegd aan de hand van poppetjes in je hoofd.

Wat ik ook klasse vind aan Pixar is dat ze de animatie met de doelgroep mee laten groeien. Toen ik vroeger Toy Story keek was ik ook een kind. Dus was het prachtig natuurlijk, een film over pratend speelgoed. Vervolgens kwam 3 in de tijd dat ik een puber werd, naar de middelbare ging. Wat ook weer het focus onderwerp was van de film. Zelfde als met Monsters Inc, dat hun 2e deel Monsters University uitbracht in de tijd dat de gemiddelde kinderen die de 1ste hadden gezien naar de university gingen.

Het blijven films die jong en oud kunnen kijken en voor beide groepen altijd iets relatables heeft, inclusief volwassen humor.
 
Nee joh. Zit veel verschil tussen animatie films. Van slechte tot kei goeie.

Musicals is vaak (niet altijd) veel van hetzelfde. Maar animatie heb je echt een breed scala aan smaken en stijlen.
Je kunt proberen me over te halen maar dat heeft geen zin. Ik hou niet van animatiefilms, welke soort ook. Stijlen en smaken, het zal wel. Het blijven tekenfilms.
 
Animatie? No thank you. Musicals zijn erg. Maar animatiefilms zitten daar dicht op.

Dude Welke drugs gebruikt je in Amsterdam? Ik wil ook.. animatie en musicals is als dag en nacht verschil.

High end animatiefilms zijn gewoon kunstwerkjes, en zitten echt geweldige tussen die voor jong en oud zijn. Ik kijk ze als aflwisseling, zo ook alle 700 Simpsons afleveringen gekeken in mijn leven.

Musicals + anime is wel ondragelijk ja..
 
Dude Welke drugs gebruikt je in Amsterdam? Ik wil ook.. animatie en musicals is als dag en nacht verschil.

High end animatiefilms zijn gewoon kunstwerkjes, en zitten echt geweldige tussen die voor jong en oud zijn. Ik kijk ze als aflwisseling, zo ook alle 700 Simpsons afleveringen gekeken in mijn leven.

Musicals + anime is wel ondragelijk ja..
Ik zeg nergens dat musical animatie op elkaar lijken. Maar er zijn een aantal kunstvormen die mij helemaal niets doen. Animatie is daar een van. Is dat zo raar dan?
Fijn voor je dat jij er wel van kunt genieten.
 
En hoe kijk je tegen bv een stukje animatie in een gewone film aan zoals bv in Kill Bill?
Pfff, moet ik me nu hier verantwoorden voor iets waar ik niet van hou? Nou een klein stukje animatie verdraag ik wel. Als het maar snel weer over is.
 
Pfff, moet ik me nu hier verantwoorden voor iets waar ik niet van hou? Nou een klein stukje animatie verdraag ik wel. Als het maar snel weer over is.
Een hoe kijk je aan is geen verantwoording vragen lijkt mij? Je antwoord is helder, je hebt er echt 0.0 mee, dat kan.
Had kunnen zijn dat je de hele film niks vind vanwege die enkele minuten, maar dat is dus niet t geval.
 
Pfff, moet ik me nu hier verantwoorden voor iets waar ik niet van hou? Nou een klein stukje animatie verdraag ik wel. Als het maar snel weer over is.

Je moet gewoon gered worden, vrijwillig of onder dwang tot je bekeerd. Zootopia, Shrek, Madagascar, Aladdin, ice-age, je mag niet sterven ooit zonder die te hebben gezien. Of je nou 15 of 55 bent maakt niet uit :lmao:
 
Een hoe kijk je aan is geen verantwoording vragen lijkt mij? Je antwoord is helder, je hebt er echt 0.0 mee, dat kan.
Had kunnen zijn dat je de hele film niks vind vanwege die enkele minuten, maar dat is dus niet t geval.
Nee dat is niet het geval en ieder zijn heug en zijn meug. Maar ik kreeg opeens van drie kanten om mijn oren dat animatiefilms toch echt heel leuk waren. Vroeg me af hoe zo iets onbenulligs tot zoveel ophef kon leiden. Even voor de goede orde: Ik hou niet van (in geen enkele vorm): dans, animatie, musical (dat is de ergste). Andere kunstvormen kan ik prima van genieten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan