Films & TV

Nee dat is niet het geval en ieder zijn heug en zijn meug. Maar ik kreeg opeens van drie kanten om mijn oren dat animatiefilms toch echt heel leuk waren. Vroeg me af hoe zo iets onbenulligs tot zoveel ophef kon leiden. Even voor de goede orde: Ik hou niet van (in geen enkele vorm): dans, animatie, musical (dat is de ergste). Andere kunstvormen kan ik prima van genieten.
Och ik kijk wel eens wat mee met de kinderen. Het is op zijn hoogst vermakelijk kan mij goed voorstellen dat je dr weinig mee hebt. Heb zelf 0.0 met opera. En aangaande musical zitten we op 1 lijn.
 
Och ik kijk wel eens wat mee met de kinderen. Het is op zijn hoogst vermakelijk kan mij goed voorstellen dat je dr weinig mee hebt. Heb zelf 0.0 met opera. En aangaande musical zitten we op 1 lijn.
Met opera heb ik dan weer wel wat. Niet veel maar genoeg om te zeggen dat ik er geen hekel aan heb en het regelmatig prachtig vindt.
 
Nee dat is niet het geval en ieder zijn heug en zijn meug. Maar ik kreeg opeens van drie kanten om mijn oren dat animatiefilms toch echt heel leuk waren. Vroeg me af hoe zo iets onbenulligs tot zoveel ophef kon leiden. Even voor de goede orde: Ik hou niet van (in geen enkele vorm): dans, animatie, musical (dat is de ergste). Andere kunstvormen kan ik prima van genieten.

Net zo onbenullig als een pizza?? :mad:
 
Ik ben na een tip van hier begonnen aan de Sopranos. Een aflevering of 8 gezien, maar wanneer begint het nu echt?
 
Maar ook niet kunnen genieten als kind van He-Man, Inspector Gadget, de Snorkels, de familie Robinson, Seabert? Waren voor mij echte toevoegingen aan mijn kind zijn.

Was Inspector Gadget ook echt al een ding in die tijd? Ik dacht echt dat dat pas was ontstaan in mijn tijd, eind jaren 90
 
En Scooby-doo, allemaal gezien en zelfs die van 1969 zijn nu nog interessant :love:
Ik heb zo mijn momenten dat ik van oude films of series kan genieten. Fresh Prince of bel Air ook vorig jaar in zn geheel teruggekeken.
 
Was Inspector Gadget ook echt al een ding in die tijd? Ik dacht echt dat dat pas was ontstaan in mijn tijd, eind jaren 90
Ik keek het altijd op zondagmorgen op sky of super channel. Verstond er geen moer van haha. Daarna met pa altijd het worstelen terugkijken dat hij de avond ervoor opnam op Sky channel met Hulk Hogan, Jake the Snake, Earthquake, The Undertaker, André the Giant, enz.
 
Op 't moment ben ik bezig met The Office US, Game of Thrones (dit keer in HD kwaliteit via HBO Max :party:), de MCU films. Net klaar met Vox Machina (enorme aanrader!), Vikings en Queens Gambit..

Na 't werk op de bank hangen met een serie aan is heerlijk
 
Op 't moment ben ik bezig met The Office US, Game of Thrones (dit keer in HD kwaliteit via HBO Max :party:), de MCU films. Net klaar met Vox Machina (enorme aanrader!), Vikings en Queens Gambit..

Na 't werk op de bank hangen met een serie aan is heerlijk
Alles in 1 keer of per serie?
 
Over HBO gesproken. Gisteren de 20 years reünie van Harry Potter gekeken. Mijn hele jeugd. Vond het echt prachtig om te zien. Alle flashbacks, de gesprekken met de acteurs en hoe ze het beleefd hebben. Voor mij echt een belangrijk ding uit mijn leven geweest. En het deed me ook wel wat toen ik zag hoeveel acteurs van deze films al overleden zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan