Films & TV

Begonnen aan 'Barry' op HBO.
"A hit man from the Midwest moves to Los Angeles and gets caught up in the city's theatre arts scene."

Ik ben benieuwd...:grin:
Ik sta op het punt ook hieraan te beginnen. Het is dus met Harry Winkler, DE Harry Winkler. Nooit geweten dat die nog leefde.

Eeeeeeeeeeey!
 
Barry. Ik ben d'r niet weg van. Op zoek naar iets anders.
 
Thanks for the tip. Looking into it. So I gotta dig into my streams and see if it's available. No way I'm doing anything with Amazon. But I'll find it.
I'll give it a shot even though I dislike yet another 'marine' guy. I'm not an American who has infinite admiration for anything army. In fact, I hate them :D

edit: found the stream.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Vallen vragen over Tv's ook onder dit topic? :grin:

Ik ben van plan om een nieuwe TV te kopen. Ik heb nu deze op het oog:

Iemand nog aanbevelingen of aanmerkingen op de tv die ik op het oog heb? Belangrijkste reden waarom ik deze koos is OLED en de ververssnelheid. Ambilight boeit me niet zo (gaat hoogstwaarschijnlijk uit).
Ik wilde juist een ambilight. Ik vind dat er wel gaaf uitzien. Alleen 2 jaar terug was Philips volgens mij nog niet begonnen met OLED. Ik heb toen de 55” LG gekocht. Fijn ding.
 
Ik wilde juist een ambilight. Ik vind dat er wel gaaf uitzien. Alleen 2 jaar terug was Philips volgens mij nog niet begonnen met OLED. Ik heb toen de 55” LG gekocht. Fijn ding.
Het ziet er idd wel leuk uit, maar ik vind het te veel afleiden al die van kleur veranderende lichtjes om de tv heen
 
Watched Sling Blade last night for the first time in years. Billy Bob Thornton is just an amazing actor and still a bit underrated imo.
 
Vallen vragen over Tv's ook onder dit topic? :grin:

Ik ben van plan om een nieuwe TV te kopen. Ik heb nu deze op het oog:


Dude phillips tv's is sooo 1990's, hun zijn al lang ingehaald op alle fronten, alleen leuk voor de lichtjes maar das troep, gaat om de software + kwaliteit van het beeld. LG & Samsung dus, kijk maar https://tweakers.net/televisies/vergelijken/ alle goede tv's zijn van hun. Phillips is gewoon basis goed, maar zeker niks speciaals.

Ik haal elke 3 jaar nieuwe, lap wel aardig wat geld voor mja is het waard. Nu half jaartje de
Voor gaming & films de koning van de tv's in zijn range
 
Watched Sling Blade last night for the first time in years. Billy Bob Thornton is just an amazing actor and still a bit underrated imo.
Took your advice, watched Bosch. Four episodes so far. As is usually the case I almost left after the first episode. Luckily I grew more into it and now I can say, I like it. Good series. To me, not great but good. Love the general atmosphere.
B.t.w. good is a very good score in my book. I reserve great for very few series. Only three so far in my lifetime.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Took your advice, watched Bosch. Four episodes so far. As is usually the case I almost left after the first episode. Luckily I grew more into it and now I can say, I like it. Good series. To me, not great but good. Love the general atmosphere.
BTW good is a very good score in my book. I reserve great for very few series. Only three so far.
Cool pal. And don't know if a big reader, but its based on the crime novel series by Michael Connelly. Great books(Y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan