Films & TV

Quagmire ; nu ik weet dat we jou als vraagbaak voor films en series kunnen raadplegen; wat scoort Blacklist bij jou (no spoilers pls)?

Ik werd bij aflevering 1 al misselijk van het hoge Hollywood gehalte. De FBI agente van dienst, briljant, een jaartje of 24 en bloedmooi. Jammer. Dat vind ik dan weer zo mooi aan Breaking Bad, The Killing en veel Europese shows: geen belachelijk mooie mensen, wat de geloofwaardigheid ten goede komt.
 
Ja, hier nog één. Zat best wel lange tijd tussen voordat ik Breaking Bad weer oppakte. Zit zeker in mijn top 3. Grappig genoeg herhaalde dit zich bij de prequel Better call Saul, alleen had ik wat sneller weer de draad opgepakt als bij Breaking Bad. Overigens komt een nieuw seizoen ergens deze maand uit.
Ik keek de eerste afleveringen van Better Call Saul eerlijk gezegd ook meer uit een bijna religieuze overtuiging dat het een aanloop was. En dat was het ook. Het komende seizoen is het laatste seizoen, als ik me niet vergis? Wat mij betreft verder met een spin off over Gustavo Fringe, gevolgd door eentje over Mike Ehrmantraut.
Of misschien moeten we die twee even wisselen, je weet niet hoe lang Jonathan Banks nog blijft spelen.:grin:
 
Zijn er nog CSI fans ? Ik kan alleen CSI Miami pruimen, ben vanaf het begin begonnen paar maanden terug en blijft me boeien gewoon
 
Zijn er nog CSI fans ? Ik kan alleen CSI Miami pruimen, ben vanaf het begin begonnen paar maanden terug en blijft me boeien gewoon

CSI is voor mij het toonbeeld van Amerikaanse B-series. Vrijwel alleen maar mooie mensen (corrigeer me als ik doorsla met dit argument) wat het geheel nog ongeloofwaardiger maakt. Vermakelijk was het wel, eerlijk is eerlijk. Ik meen me te herinneren dat door deze serie het aantal studenten "forensisch onderzoek (of hoe het dan ook mag heten) explodeerde.
 
Ik werd bij aflevering 1 al misselijk van het hoge Hollywood gehalte. De FBI agente van dienst, briljant, een jaartje of 24 en bloedmooi

Dan heb je echt niet verder gekeken. De serie zit briljant in elkaar, met geweldige karakters van alle leeftijden en achtergronden.

Een serie die mij boeit is SWAT, niet perse het meest geloofwaardige verhaal, maar de verhaallijnen en de persoonlijke verhaallijnen maken het prachtig en aangrijpend.
 
Ik werd bij aflevering 1 al misselijk van het hoge Hollywood gehalte. De FBI agente van dienst, briljant, een jaartje of 24 en bloedmooi. Jammer. Dat vind ik dan weer zo mooi aan Breaking Bad, The Killing en veel Europese shows: geen belachelijk mooie mensen, wat de geloofwaardigheid ten goede komt.
Die doos doet op een gegeven moment niks anders dan janken. Wat een kutserie.
 
Dan heb je echt niet verder gekeken. De serie zit briljant in elkaar, met geweldige karakters van alle leeftijden en achtergronden.

Een serie die mij boeit is SWAT, niet perse het meest geloofwaardige verhaal, maar de verhaallijnen en de persoonlijke verhaallijnen maken het prachtig en aangrijpend.

Ik wil het best nog eens een kans geven.
 
Zijn er nog CSI fans ? Ik kan alleen CSI Miami pruimen, ben vanaf het begin begonnen paar maanden terug en blijft me boeien gewoon
Vreemd. Ik vind Miami juist het minst leuk. Die Horatio is zo irritant. Wij kijken het hier heel veel. Onze puber kijkt het ook graag met ons.
 
Terug
Bovenaan Onderaan