Mohamed Ihattaren (M)

Beschamende posts van de heer Quagdraaier…

En ook de mensen die het racisme elementje in zijn posts proberen te ontkennen beetje treurig in mijn optiek…

Balen van Mo, hoop dat het goed komt met die jongen, te veel in de war, lijkt te instabiel, te beïnvloedbaar etc…
Ook wij zijn een beetje treurige mensen omdat we zijn racisme elementjes in zijn posts proberen te ontkennen?

Ik heb het alleen over deze reactie van Q en ik vind het net als Mikasa en vast een boel anderen een onsmakelijke post van Q, maar als als je voor dat soort onnodige uitspraken de racisme kaart gaat gebruiken dan werkt het averechts en creëer je mogelijk afstand waar je juist meer acceptatie wil.
Racisme is iets zeer ernstigs en ik vind het echt nogal wat als je van racisme beschuldigd word dus ik denk dat het handig is om ook voorzichtig met dit onderwerp om te gaan en geen onnodige aannames te maken/iets in te vullen als je wil dat er meer goodwill onder de mensen komt.
 
Hij heeft op zijn 19de genoeg geld binnen geharkt, misschien denkt die wel fuck it en alle discipline die vereist is. Genieten en zien wel waar het schip strand maar voetbal niet meer serieus nemen, Neymar worstelt er ook mee dat die wilt kappen met het nationale en zijn normale voetbal ook niet te lang wilt forceren. Een breekt op zijn 19de en ander wat langzamer op andere leeftijd. Niet iedereen is een Ibrahimovic, Modric of CR7
 
Ik vind het ergens ook wel erg zielig voor Mo. Kans is groot dat het aan hem ligt, helemaal mee eens. Maar als je de berichten leest is die ook ongelukkig en reist die veel af naar Monte Carlo (Rosario & stengs, en Milan (Dumfries). Heb een groot vermoeden dat hij in Italië compleet z’n draai niet kan vinden, door raiola met mooie praatjes naar Juventus is gelokt en nu uiteindelijk maar beetje ongelukkig bij Sampdoria op de tribune zit. Tuurlijk moet die een prof zijn en zich aanpassen en gedragen. Maar hij is nog steeds pas 19, makkelijk beïnvloedbaar en z’n vader verloren, dat raakt hem allemaal zwaar.
Ik hoop nog steeds voor hem dat het goed gaat komen.
Mooie post. Zo hoort men te reageren op zo’n situatie en zeker als het een speler is geweest waar we zo van hebben gehouden.
 
Ja, want verder is het logisch dat als ie geen profvoetballer wordt dat slechts het criminele pad de enige mogelijkheid is?
Dat de criminaliteit tot de mogelijkheden behoort is de logica van Quagmire, niet van de lezer.
Hmm dat niet. Maar ik had zelf de link niet gelegd met zijn afkomst. Dus het is ook aan de lezer….
Waar refereert Q naar afkomst in die post, waarom legt men de link van criminaliteit naar afkomst?

En wat dan als Q dit nu bij een blanke speler had gezegd?
 
Hij heeft op zijn 19de genoeg geld binnen geharkt, misschien denkt die wel fuck it en alle discipline die vereist is. Genieten en zien wel waar het schip strand maar voetbal niet meer serieus nemen, Neymar worstelt er ook mee dat die wilt kappen met het nationale en zijn normale voetbal ook niet te lang wilt forceren. Een breekt op zijn 19de en ander wat langzamer op andere leeftijd. Niet iedereen is een Ibrahimovic, Modric of CR7

Zou mooi zijn, weer een stervende zwaan minder
 
Spuit 11 geeft modder. :ROFL: :lmao: Rik Elfrink komt met "nieuws".
Rik je moet eens wat vaker op dit forum lezen. Jouw "nieuws"
staat al vanaf 3 oktober in dit Topic. :geek: En al vanaf 29 september op Voetbalprimeur. :cool:



Post van 03.10.2021
Juventus betaalde slechts € 1,9 miljoen aan PSV.

link

Juventus heeft zijn jaarcijfers gepubliceerd en daardoor is ook de transfersom voor Mohamed Ihattaren bekend. De Italiaanse topclub betaalde 'slechts' 1,9 miljoen euro aan PSV voor de negentienjarige spelmaker, zocht Calcio e Finanza uit.

Ihattaren zat weer niet bij de selectie van Sampdoria vandaag.
Dat schiet ook niet op daar. De "spelmaker" speelt niet.
 
Spuit 11 geeft modder. :ROFL: :lmao: Rik Elfrink komt met "nieuws".
Rik je moet eens wat vaker op dit forum lezen. Jouw "nieuws"
staat al vanaf 3 oktober in dit Topic. :geek: En al vanaf 29 september op Voetbalprimeur. :cool:



Post van 03.10.2021
Toch is dit wel de reden dat ik Rik Elfrink het meest/liefst volgt. De plaatst meestal pas iets als hij zeker weet dat het betrouwbaar is. Daardoor mist hij soms scoops maar geeft hij wel vaak een goede bevestiging. Daarnaast is vaak genuanceerd in tegenstelling tot bijv een Marco Timmer. Nee geef mij maar Rik Elfrink op twitter en het PSV forum voor de geruchten/scoops :D
 
Als hij na 2 jaar nog steeds niet over het gemis van zijn vader heen is, dan zit er iets fundamenteel fout in de bovenkamer. En als dat zo is, dan moeten we blij zijn dat we nog bijna 2 miljoen verdient hebben.
Hij heeft mbt zijn ouders een behoorlijke klap gehad. En voor rouw staat geen lengte qua verwerking.. sommigen kunnen na een paar weken alweer door, anderen blijven er jaren in hangen...
 
Hij heeft mbt zijn ouders een behoorlijke klap gehad. En voor rouw staat geen lengte qua verwerking.. sommigen kunnen na een paar weken alweer door, anderen blijven er jaren in hangen...

Ik geef geen enkel waarde oordeel, geef alleen aan dat 2 jaar verrekte lang is en dat hij naar mijn inziens psychologische hulp nodig heeft...
 
Toch is dit wel de reden dat ik Rik Elfrink het meest/liefst volgt. De plaatst meestal pas iets als hij zeker weet dat het betrouwbaar is. Daardoor mist hij soms scoops maar geeft hij wel vaak een goede bevestiging. Daarnaast is vaak genuanceerd in tegenstelling tot bijv een Marco Timmer. Nee geef mij maar Rik Elfrink op twitter en het PSV forum voor de geruchten/scoops :D
Ik had liever gehad dat Thijs was gebleven als PSV watcher. Die berichtte veel eerder maar dat klopte vrijwel altijd. Rik heeft geen ingang bij PSV en moet zich baseren op de berichtgeving van een VI of anderen. Wat een lachertje.
 
Als hij na 2 jaar nog steeds niet over het gemis van zijn vader heen is, dan zit er iets fundamenteel fout in de bovenkamer. En als dat zo is, dan moeten we blij zijn dat we nog bijna 2 miljoen verdient hebben.
Wat een onzin. Bepaal jij dat voor een ander hoelang de verwerking moet duren, of zijn er formulieren voor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan