Mohamed Ihattaren (M)

Dat jij zo denkt is veelzeggend ja. Hoe jij die opmerking weer interpreteerde geldt hetzelfde voor.

Sugarcoat jij hem en de hele situatie maar gerust, als jij daar blij van word have fun
Ik zie weinig positieve wendingen gelinkt aan hem voor in de toekomst, eerder dat die nog meer in de shit komt of gewoon ergens op een voetbalniveau beland dat die het vermelden niet eens waard meer word.
 
Sugarcoat jij hem en de hele situatie maar gerust, als jij daar blij van word have fun
Ik zie weinig positieve wendingen gelinkt aan hem voor in de toekomst, eerder dat die nog meer in de shit komt of gewoon ergens op een voetbalniveau beland dat die het vermelden niet eens waard meer word.
Wederom de boel ridiculiseren. Met hyperbolen smijten maar inhoudelijk is het weer mager.
 
Wederom de boel ridiculiseren. Met hyperbolen smijten maar inhoudelijk is het weer mager.

Het spijt me echt, heb nog geen werkende kristallen bol om in de toekomst te kijken hoe het met hem gaat aflopen. Maar weet dat jij die bol ook niet hebt dus mijn magere inbreng voegt net zo weinig toe als jou intelligente theorieën over zijn hem. Dus voel je aub niet te goed en slim hier, mijn theorie kan 100% waarheid worden en ook makkelijk 0%. En dat geld voor iedereen die wat voorspelt hoe het met hem zal lopen.
 
Kwestie van tijd tot die bij opsporing verzocht komt ook. En over 10 jaar komt zijn Autobiografie die hem miljonair gaat maken. ' van prof naar loser '

Het spijt me echt, heb nog geen werkende kristallen bol om in de toekomst te kijken hoe het met hem gaat aflopen. Maar weet dat jij die bol ook niet hebt dus mijn magere inbreng voegt net zo weinig toe als jou intelligente theorieën over zijn hem. Dus voel je aub niet te goed en slim hier, mijn theorie kan 100% waarheid worden en ook makkelijk 0%. En dat geld voor iedereen die wat voorspelt hoe het met hem zal lopen.
Als je geen kristallen bol hebt waarom dan die 1e post waarin je zeker weet dat ie in opsporing verzocht komt.
 
Bijzonder dat zo'n Raiola wel z'n connecties aanspreekt om 'm bij Juventus te stallen, maar dat hij verder geen begeleiding biedt. Tenminste, zo lijkt het. Had 'm dan bij Rosario in Lille gezet of idd bij Van Bommel. Eerlijk gezegd zou ik als 20-jarige in m'n eentje het buitenland met veel poen ook lekker naar vrienden gaan en de stad opzoeken.

Raiola geeft niks om mensen, die geeft alleen om het vullen van z'n zakken en die dikke pens
 
Het spijt me echt, heb nog geen werkende kristallen bol om in de toekomst te kijken hoe het met hem gaat aflopen. Maar weet dat jij die bol ook niet hebt dus mijn magere inbreng voegt net zo weinig toe als jou intelligente theorieën over zijn hem. Dus voel je aub niet te goed en slim hier, mijn theorie kan 100% waarheid worden en ook makkelijk 0%. En dat geld voor iedereen die wat voorspelt hoe het met hem zal lopen.
De echte intelligente mensen doen geen voorspellingen over de toekomst :)
 
Tja, voor t zelfde geld is er een familielid ernstig ziek oid. Om hier nu meteen weer conclusies aan te verbinden is wat voorbarig.
Dat is geen conclusie naar aanleiding van het bericht. Dat vermoeden had ik al toen hij nog onder contract stond bij PSV.
 
Eens. Op social media komen berichten over een familielid die op sterven ligt. Stuitend dat mensen niet even kunnen wachten met hun oordeel.

Met alle respect voor de persoon die stervende is, maar als het geen directe familie is geen reden om afwezig te zijn.
 
Rik en Sjoerd doen in het AD ook nog een duit in het zakje.

Juventus heeft iets in een ander zakje gekocht. :cautious:

images


Nog een contract tot 30 juni 2025
 
De fansite van Sampdoria zegt dat het allemaal kletskoek is wat verkondigd wordt in Nederland en dat hij na zijn bezoek in Nederland gewoon weer terugkeert naar Italië. Ik denk dat er misschien best wat van die berichten kloppen van het AD, maar het gaat om de manier waarop het geduid wordt. Je kunt zeggen: hij is als jonge wees eenzaam in Italië en bezocht op de vrije avonden vrienden op in de omgeving. Of je kunt zeggen: hij heeft schijt aan de club en gaat liever feesten met zijn matties.

Het was voor zijn loopbaan veel beter geweest om in Nederland te blijven, dichtbij familie. Ik geeft het je te doen om op die leeftijd met zoveel geld (en vast ook aandacht van meisjes) de verleidingen te weerstaan. Dan moet je een nuchtere Groninger zijn om dat langs je heen te laten glijden. Het beste wat hem kan overkomen is dat hij zich meteen laat zien in zijn eerste speelminuten bij Samp waardoor de focus volledig weer op voetballen komt.
 
Dat kan zijn, maar het blijkt wel dat Schmidt voor veel andere jeugdspelers wél de juiste persoon is (Teze, Noni, Cody, Vertessen, Boscagli, Obispo). Daarnaast is het aan Mo om alle kansen te pakken die hem toe worden gegooid. Zo werkt het bij iedereen.. Het kan ff wat minder gaan door (serieuze) omstandigheden, maar als je er dan bij wijze van spreke naar spuugt zullen er weinig mensen zijn die je onvoorwaardelijk blijven steunen. Genoeg is genoeg

Was niet verkeerd bedoeld hoor ;) Het was een aanname van je dat Q over opsporing gezocht begon op basis van z'n afkomst.
Dat is dan eerder racistisch. Verder kan ik me overigens helemaal niet vinden in de Posts van Q hier.
Met alle respect voor de persoon die stervende is, maar als het geen directe familie is geen reden om afwezig te zijn.
Wat een onzin. Het zal maar een enorm dierbare zijn, waarmee je toevallig net geen bloedband hebt.
 
De fansite van Sampdoria zegt dat het allemaal kletskoek is wat verkondigd wordt in Nederland en dat hij na zijn bezoek in Nederland gewoon weer terugkeert naar Italië. Ik denk dat er misschien best wat van die berichten kloppen van het AD, maar het gaat om de manier waarop het geduid wordt. Je kunt zeggen: hij is als jonge wees eenzaam in Italië en bezocht op de vrije avonden vrienden op in de omgeving. Of je kunt zeggen: hij heeft schijt aan de club en gaat liever feesten met zijn matties.
Nouja ik vond het ad het toch best neutraal brengen. Dat zijn gewoon flinke afstanden wat gewoon gevaarlijk is als je conditie niet goed is. Ze deden hem nu ook weer niet afschilderen als een gek feestbeest.
Het was voor zijn loopbaan veel beter geweest om in Nederland te blijven, dichtbij familie. Ik geeft het je te doen om op die leeftijd met zoveel geld (en vast ook aandacht van meisjes) de verleidingen te weerstaan. Dan moet je een nuchtere Groninger zijn om dat langs je heen te laten glijden. Het beste wat hem kan overkomen is dat hij zich meteen laat zien in zijn eerste speelminuten bij Samp waardoor de focus volledig weer op voetballen komt.
Ja maar waar in Nederland. Bij PSV lukte het niet. Aan Ajax verkopen was gek geweest (als die al interesse hadden) en Feyenoord idem. Dan kom je uit bij clubs die volgensmij het salaris van Mo niet kunnen betalen. Denk dat er weinig andere opties waren. Hoogstens Duitsland. Dat is wat dichterbij. Maar goed bij PSV toonde hij ook fout gedrag dus of het veel hielp betwijfel ik.
 
Ja maar waar in Nederland. Bij PSV lukte het niet. Aan Ajax verkopen was gek geweest (als die al interesse hadden) en Feyenoord idem. Dan kom je uit bij clubs die volgensmij het salaris van Mo niet kunnen betalen. Denk dat er weinig andere opties waren. Hoogstens Duitsland. Dat is wat dichterbij. Maar goed bij PSV toonde hij ook fout gedrag dus of het veel hielp betwijfel ik.
Het salaris is dan ook veel te hoog. :zien:
Hij is overigens niet de enige die veel teveel krijgt voor niets doen.
 
Beschamende posts van de heer Quagdraaier…

En ook de mensen die het racisme elementje in zijn posts proberen te ontkennen beetje treurig in mijn optiek…

Balen van Mo, hoop dat het goed komt met die jongen, te veel in de war, lijkt te instabiel, te beïnvloedbaar etc…
 
Wat een onzin. Het zal maar een enorm dierbare zijn, waarmee je toevallig net geen bloedband hebt.

Dan had je maar niet in Italie moeten gaan werken en wonen. Als je kies voor internationale baan, dan kies je ook ervoor dat je er niet altijd bij kan zijn in moeilijk momenten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan