Mohamed Ihattaren (M)

De Nederlandse pers (toch allemaal Randstad) is toch altijd blij als ze wat zwarte schaapjes hebben dat ze veilig de grond in kunnen stampen.
Nu is Mo een makkelijk doelwit, en dat heeft ie ook aan zichzelf te danken natuurlijk.
Maar dat betekent niet dat alles wat in de krant staat waar is.
Ik hoop dat die Italiaanse krant gelijk heeft en dat Mo gewoon goed en gemotiveerd bezig is.

Feesten en zo is natuurlijk not done als prof. Hij had inderdaad beter gezeten bij Van Bommel denk ik :-s
 
Beschamende posts van de heer Quagdraaier…

En ook de mensen die het racisme elementje in zijn posts proberen te ontkennen beetje treurig in mijn optiek…

Balen van Mo, hoop dat het goed komt met die jongen, te veel in de war, lijkt te instabiel, te beïnvloedbaar etc…

Altijd het zelfde groepje 'mensen' die racisme forceert, ook na uitleg dom en koppig doen en het blijven zien als racisme 🤢🤢

En als andere het niet met jou eens zijn dan zijn dat ook sukkels en racisten 😂🤢 Maar als het jou gelukkig maakt, zal ik het toegeven ? al is het niet zo maar ik maak je graag blij, veeg ff je traantjes weg dan werk ik wel mee hoor.

Om dan er na in je laatste alinea het zelfde te vertellen wat ik zei, maar ja ik ben de racist 🙄
 
Laatst bewerkt:
Beschamende posts van de heer Quagdraaier…

En ook de mensen die het racisme elementje in zijn posts proberen te ontkennen beetje treurig in mijn optiek…

Balen van Mo, hoop dat het goed komt met die jongen, te veel in de war, lijkt te instabiel, te beïnvloedbaar etc…
Onze samenleving - en zelfs de topsport - is helemaal niet ingericht voor mensen met overmatig veel talent. Begint al op de basisschool. Gelukkig is er al iets meer aandacht voor meer- en hoogbegaafden, maar het gros verzandt ergens omdat het nooit heeft geleerd te moeten werken. Simpelweg omdat het niet nodig was. Ik vermoed dat Mo altijd en overal de beste was. Die weet helemaal niet wat het is om te knokken. Hij had dat nooit nodig. En nu is het te laat. Althans, daar begint het steeds meer op te lijken.
Wellicht hadden ze hem beter als 11-jarige al tussen de 16-jarigen laten ballen, die fysiek veel verder waren waardoor hij uit een ander vaatje moest tappen. Om beter te worden moet je je altijd omringen met mensen die beter zijn dan jij. Maar wat als je zelf altijd al de beste bent?
Voor nu gun ik hem een nieuwe start bij een AZ of een Heerenveen. Desnoods een Volendam. Daar is hij ook wel de beste, maar kan hij in de luwte werken aan al die zaken die in de loop der jaren niet of nauwelijks ontwikkeld zijn.
Schmidt valt ook weinig te verwijten in deze situatie. Die is trainer van een club die eens in de 3 jaar kampioen moet worden. En als hij nou 10 andere spelers op kon stellen die het wel even oplossen als Mo een keer verzaakt (want zo gaat dat met jonkies)dan had ook Schmidt hem echt wel laten staan. Alleen PSV had niet die spelers en Mo was nog lang niet stabiel genoeg. Een optelsom. Als gevolg van keuzes die wellicht in de lijn der verwachting lagen (want waarom zou je als 15-jarige van club ruilen?) maar die niet goed waren voor een speler als Mo. Misschien had hij beter nadat Bommel vertrokken was verhuurd kunnen worden. Gewoon ballen. Iets minder de spotlights. Het blijft koffiedik kijken. Maar Mo is niet het eerste toptalent dat worstelt. En hij zal niet het laatste zijn. En daar is nog veel winst te behalen. Zowel in de voetballerij als eigenlijk in alle vormen van opleiding.
 
Dat is niet aan jou om in te vullen voor een ander. Jij doet het op jouw manier, jij maakt jouw keuzes, prima.

Het is een gegeven wat erbij hoort. Je woont, werkt ergens anders. Je kan niet zomaar even weg of vrij nemen in de normale grote mensen wereld. Dat heeft niets te maken met hoe ik het zie, maar hoe de wereld werkt. Als jouw oom ernstig ziek is, dan kun je niet zeggen tegen je werkgever, ik ga even een aantal weken weg. Je ziet me wel weer verschijnen.
 
Het is een gegeven wat erbij hoort. Je woont, werkt ergens anders. Je kan niet zomaar even weg of vrij nemen in de normale grote mensen wereld. Dat heeft niets te maken met hoe ik het zie, maar hoe de wereld werkt. Als jouw oom ernstig ziek is, dan kun je niet zeggen tegen je werkgever, ik ga even een aantal weken weg. Je ziet me wel weer verschijnen.

Dat is een gegeven wat er voor jou bij hoort. Los van het feit dat in dit geval kennelijk zelfs de kans wordt gegeven door de werkgever, als die info klopt. Je kunt je eigen leven niet 1 op 1 vergelijken met ieder ander mens op de planeet.

Iedereen maakt z'n eigen keuzes. We leiden niet allemaal hetzelfde leven. En ja, dat geeft soms ook consequenties die nadelig uitpakken. Hoort er ook bij.
 
Altijd het zelfde groepje 'mensen' die racisme forceert, ook na uitleg dom en koppig doen en het blijven zien als racisme 🤢🤢

En als andere het niet met jou eens zijn dan zijn dat ook sukkels en racisten 😂🤢 Maar als het jou gelukkig maakt, zal ik het toegeven ? al is het niet zo maar ik maak je graag blij, veeg ff je traantjes weg dan werk ik wel mee hoor.

Om dan er na in je laatste alinea het zelfde te vertellen wat ik zei, maar ja ik ben de racist 🙄
De enige die het racisme forceert hier, dat ben jij! Geen enkele gelegenheid laat jij onbenut om het racisme in welke vorm dan ook ter sprake te brengen. In het racisme topic post je regelmatig iets over een verdwaalde zwarte medemens op Twitter of Facebook om te bewijzen dat deze groep mensen altijd maar het racisme kaart tevoorschijn haalt enz. Vind je ook dat “Helene Hendriks niet de Televisiering heeft gewonnen, omdat ze blond en hetro is”? Dat zei namelijk je grote held gisteren op tv, zonder enige gêne. En zo’n man is jouw grote voorbeeld. Geen wonder dus…
 
Ik begrijp dat we op het forum inmiddels vooral met modder gooien en op de persoon spelen ipv inhoudelijke scherpe discussies?

Mo blijft veel losmaken blijkbaar.
 
Dat is dan eerder racistisch. Verder kan ik me overigens helemaal niet vinden in de Posts van Q hier.

Wat een onzin. Het zal maar een enorm dierbare zijn, waarmee je toevallig net geen bloedband hebt.
Ah, dus eigenlijk ben ik de racist hier? Duidelijk...
 
De Nederlandse pers (toch allemaal Randstad) is toch altijd blij als ze wat zwarte schaapjes hebben dat ze veilig de grond in kunnen stampen.
Nu is Mo een makkelijk doelwit, en dat heeft ie ook aan zichzelf te danken natuurlijk.
Maar dat betekent niet dat alles wat in de krant staat waar is.
Ik hoop dat die Italiaanse krant gelijk heeft en dat Mo gewoon goed en gemotiveerd bezig is.

Feesten en zo is natuurlijk not done als prof. Hij had inderdaad beter gezeten bij Van Bommel denk ik :-s
Contradictio in terminis of is hij gewoon goed en gemotiveerd bezig met feesten? :rolleyes:
 
Ah, dus eigenlijk ben ik de racist hier? Duidelijk...
Nee, racisme is een moeilijk dingetje. Mensen denken erg snel aan racisme terwijl het niet is. Ja Q kan een gruwelijke kleuter, eikel of weet ik wat zijn. En op zijn tijd zeker ook racistisch. Die post van hem was vanalles maar racistisch niet.
 
:unsure: De reden van terugkeer naar Nederland ... :cautious:

FBzxAZ8X0AEdCeE

:lmao: ;)
 
Ik vind het ergens ook wel erg zielig voor Mo. Kans is groot dat het aan hem ligt, helemaal mee eens. Maar als je de berichten leest is die ook ongelukkig en reist die veel af naar Monte Carlo (Rosario & stengs, en Milan (Dumfries). Heb een groot vermoeden dat hij in Italië compleet z’n draai niet kan vinden, door raiola met mooie praatjes naar Juventus is gelokt en nu uiteindelijk maar beetje ongelukkig bij Sampdoria op de tribune zit. Tuurlijk moet die een prof zijn en zich aanpassen en gedragen. Maar hij is nog steeds pas 19, makkelijk beïnvloedbaar en z’n vader verloren, dat raakt hem allemaal zwaar.
Ik hoop nog steeds voor hem dat het goed gaat komen.
 
Ik vind het ergens ook wel erg zielig voor Mo. Kans is groot dat het aan hem ligt, helemaal mee eens. Maar als je de berichten leest is die ook ongelukkig en reist die veel af naar Monte Carlo (Rosario & stengs, en Milan (Dumfries). Heb een groot vermoeden dat hij in Italië compleet z’n draai niet kan vinden, door raiola met mooie praatjes naar Juventus is gelokt en nu uiteindelijk maar beetje ongelukkig bij Sampdoria op de tribune zit. Tuurlijk moet die een prof zijn en zich aanpassen en gedragen. Maar hij is nog steeds pas 19, makkelijk beïnvloedbaar en z’n vader verloren, dat raakt hem allemaal zwaar.
Ik hoop nog steeds voor hem dat het goed gaat komen.
Ik vind gelokt wel een groot woord. Raiola heeft een prachtige grote club voor hem gevonden. Die hem eerst verhuurt aan een kleine club. Zodat Mo eerst op niveau kan komen.

Ik heb natuurlijk geen idee hoe Raiola te werk ging en of hij invloed had op de breuk met psv. Maar het lijkt me niet dat deze man tevreden is met de huidige gang van zaken. Qua club heeft hij, naar mijn mening, gewoon prima gedaan.
 
Ik vind gelokt wel een groot woord. Raiola heeft een prachtige grote club voor hem gevonden. Die hem eerst verhuurt aan een kleine club. Zodat Mo eerst op niveau kan komen.

Ik heb natuurlijk geen idee hoe Raiola te werk ging en of hij invloed had op de breuk met psv. Maar het lijkt me niet dat deze man tevreden is met de huidige gang van zaken. Qua club heeft hij, naar mijn mening, gewoon prima gedaan.
Ik weet het niet, las berichten dat Mo ook weg wil bij Raiola. Zit niet helemaal lekker daar
 
Jij legt blijkbaar een link tussen afkomst en criminaliteit. Dat had daarvoor niemand gedaan.
Ik lees Q zijn bijdrages graag ondanks dat ze soms kinderachtig zijn of te provocerend.

Maar ik denk dat hij een witte Nederlandse jongen een andere link mee had gelegd. Nog steeds beledigt dat zeker maar wel op een andere manier. Ook gezien zijn eerdere posts op het forum. Ik vind het niet gek dat TotalBB deze post racistisch bestempelde.
 
Ik heb heel weinig gevoel meer bij Mo. Is via de achterdeur gegaan en dan denk ik “daaag”. Dat het nu weer misgaat is weer een bewijsje dat mentaliteit en weerbaarheid een factor van belang is. En als je dat niet hebt en er ook niet voor open staat….
Maar wat hij ook doet, het raakt PSV niet meer, dus tja.
 
Terug
Bovenaan Onderaan