Dat worden kleine stukjes. :cautious:
De kampioenssterren wegen 3,45 gram per stuk en bevatten elk 0,06 gram schaal.

0,06 gram ... :ROFL: :lmao:
Volksverlakkerij. :sneaky:
Ach, 't gaat om het idee toch?

Als het allemaal egaal verdeeld is, heb je een ster met ~1.5 procent materiaal van de schaal erin. 't Valt alleen nooit te controleren natuurlijk, ik weet ook niet precies wat voor materialen het allemaal zijn. Maar of dat nou 0.1, 1, 10 of 100 procent is, 't is het verhaal wat telt.

Vanaf volgende week staan er ook genoeg of marktplaats, denk ik.
 
Ach, 't gaat om het idee toch?

Als het allemaal egaal verdeeld is, heb je een ster met ~1.5 procent materiaal van de schaal erin. 't Valt alleen nooit te controleren natuurlijk, ik weet ook niet precies wat voor materialen het allemaal zijn. Maar of dat nou 0.1, 1, 10 of 100 procent is, 't is het verhaal wat telt.

Vanaf volgende week staan er ook genoeg of marktplaats, denk ik.
Meteen de seizoenskaart afpakken van de verkopers. Dat zijn geen echte fans en die verdienen geen plekje in het stadion.
 
Mo heb je echt niks aan, ik snap je ik was ook pro mo maar die gast heeft gewoon geen zin om hard te werken, als die Messi was kon dat, maar waar die ook heen gaat elke club gaat hem moeten wakker schudden omdat HIJ het zelf moet doen. Maar dat gaat er gewoon niet in bij hem

Dat jij ook negatief kan typen... ik ben echt in shock :fear: :fear: :fear:
 
Vanaf volgende week staan er ook genoeg of marktplaats, denk ik.
Die week is snel gegaan...

 
"Overigens zit Ajax niet zonder schaal door het gebaar. De club heeft bij hoge uitzondering van de KNVB een tweede schaal gekregen, zodat de echte schaal kan worden toegevoegd aan het museum." Aldus kwaliteitsmedium nu.nl.

Dit vind ik dus eigenlijk best waardeloos (althans, de waarde van het gebaar daalt er flink mee in mijn ogen). De echte schaal (degene die werd uitgerijkt na de wedstrijd) staat dus gewoon in de prijzenkast en ze "kregen" een tweede (van tin) vanuit de KNVB voor deze marketingstunt. Maakt het wat minder romantisch allemaal? Of is dat mijn anti-ajax bril?
 
Zelfs de enige goed presterende Mexicaan loopt nu bij Ajax rond. Wat hebben we nog over? :maniac:
Hele sympathieke kerel en veel respect voor hoe hij zich heeft terug geknokt zonder direct te mekkeren in de media (al een unicum opzich in deze tijden), maar van mij mag je 'm hebben.

Heeft nu het etiket "strijdende Latino" of iets in die richting ("warrior", ook zo'n leuke), maar als we door de ruis heen prikken zie ik niets meer dan een huis-tuin-en-keuken-voetballer. Scoort brownie points als hij extreem hard werkt, schoffelt, slidings maakt en meters maakt, maar blijft een dissonant op het middenveld in voetballend opzicht. Met name als Klaassen er ook bij staat en die is redelijk onomstreden geworden. Dan zijn twee van de drie te veel van het warrior-gehalte en gaat het ten koste van het aanvalsspel dat we doorgaans graag spelen.

Hoop dat de laatste nietszeggende potjes Gravenberch, Kudus en Taylor eens het middenveld vormen. Geef Klaassen ook maar een welverdiende vakantie.
 
"Overigens zit Ajax niet zonder schaal door het gebaar. De club heeft bij hoge uitzondering van de KNVB een tweede schaal gekregen, zodat de echte schaal kan worden toegevoegd aan het museum." Aldus kwaliteitsmedium nu.nl.

Dit vind ik dus eigenlijk best waardeloos. De echte schaal (degene die werd uitgerijkt na de wedstrijd) staat dus gewoon in de prijzenkast en ze "kregen" een tweede vanuit de KNVB voor deze marketingstunt. Maakt het wat minder romantisch allemaal? Of is dat mijn anti-ajax bril?
Uh, nee.
Sowieso lijkt het leuker dan het is. Wie gaat er nu een prijs omsmelten? Zijn er hier PSV-supporters die het mooi zouden vinden als PSV de Europacup in de smeltoven duwt?
 
"Overigens zit Ajax niet zonder schaal door het gebaar. De club heeft bij hoge uitzondering van de KNVB een tweede schaal gekregen, zodat de echte schaal kan worden toegevoegd aan het museum." Aldus kwaliteitsmedium nu.nl.

Dit vind ik dus eigenlijk best waardeloos (althans, de waarde van het gebaar daalt er flink mee in mijn ogen). De echte schaal (degene die werd uitgerijkt na de wedstrijd) staat dus gewoon in de prijzenkast en ze "kregen" een tweede (van tin) vanuit de KNVB voor deze marketingstunt. Maakt het wat minder romantisch allemaal? Of is dat mijn anti-ajax bril?
.
 
Laatst bewerkt:
"Overigens zit Ajax niet zonder schaal door het gebaar. De club heeft bij hoge uitzondering van de KNVB een tweede schaal gekregen, zodat de echte schaal kan worden toegevoegd aan het museum." Aldus kwaliteitsmedium nu.nl.

Dit vind ik dus eigenlijk best waardeloos (althans, de waarde van het gebaar daalt er flink mee in mijn ogen). De echte schaal (degene die werd uitgerijkt na de wedstrijd) staat dus gewoon in de prijzenkast en ze "kregen" een tweede (van tin) vanuit de KNVB voor deze marketingstunt. Maakt het wat minder romantisch allemaal? Of is dat mijn anti-ajax bril?
Dan heeft nu.nl dat verkeerd.

Ajax heeft van vanwege het bijzondere voetbaljaar bij hoge uitzondering een identieke tweede schaal gekregen van de KNVB, zodat deze schaal gebruikt kan worden op feestelijke momenten en toegevoegd kan worden in het museum.

Neemt niet weg dat de actie veel mooier was als ze het niet gedaan hebben en gewoon één zo'n ster in de prijzenkast hadden gelegd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan