Algemene transfergeruchten

Mee eens dat Ajax wel prima heeft gedaan. Maar ik moet wel zeggen dat Blind kwam van een topclub af en Tadic was basisspeler bij een middenmotor. Propper speelt momenteel nauwelijks bij een degradatie kandidaat. Dat baart me wel een beetje zorgen. Maar ik zie wel dat hij het seizoen hiervoor wel veel wedstrijden heeft gespeeld.

Wel het type middenvelder wat we missen vlgms.
Heeft veel te maken gehad met blessures blijkbaar.

Snap de gedachte van 'bij Ajax werkte het, dus...', maar ik zie toch echt liever een nieuwe speler komen.
 
Het gaat wel het Rosario - Sangaré partnerschap verbreken, alleen zie ik toch niet al te graag Boscagli terug op CV positie. Heeft het prima gedaan, maar komt toch wel tekort als betrouwbare CV. Zou Boscagli dan naar de bank gaan om plek te maken voor een tank? Of wil Schmidt het nog eens proberen met de duo Boscagli - Teze? Een 3-4-3 of 3-5-2 opstelling proberen?

Propper zou voetballend veel brengen, dus misschien is Boscagli dan overbodig en zou hij goed als stand-in op de CV of CM positie kunnen functioneren.

Volgens mij is Schmidt zich steeds meer realiseren dat Rosario en Sangaré echt niet kan, alleen zegt hij tegenover de media dan dat Rosario rust nodig heeft of Sangaré moe is na zijn interlandperiode. Maar dat weet ik ook weer niet zeker, hij zou ook zomaar de laatste 4 wedstrijden gewoon Rosario en Sangaré opstellen.
 
Propper - Sangare. Ik zie het wel zitten. Of het nou in een 4-2-2-2 is of 4-3-3. Zie daar wel een goed duo in. Propper is zon speler die na het ontvangen van de bal niet nog eerst een aantal aanrakingen nodig heeft voor een voortzetting. Die bedenkt dat al voordat hij de bal ontvangt. Heeft een uitstekende traptechniek en een speler die niet vies is van hard werken.

8 tot 10 miljoen wel beetje veel voor een bijna 30 jarige speler. Maar ook soms moet er geïnvesteerd worden zonder er echt winst uit te halen (op de speler zelf). Wel voor natuurlijk behalen van Champions league, zonder dat kaliber spelers blijft het lastig om Ajax uit te kunnen gaan dagen.
10 miljoen voor een 30-jarige die ze bij Brighton (gezien zijn speelminuten) liever kwijt dan rijk zijn?

Verder wel het type dat PSV mist.
 
Leuke kop wel op VI.. Ik mis alleen een toevoeging. "PSV denkt aan Propper. (totdat ze het prijskaartje zagen)."
Niet de speler die we nu nodig hebben, ons middenveld heeft genoeg bezetting op die positie wat mij betreft. Niet doen. (dus zal het wel gebeuren)
 
Geruchten over Pröpper nemen weer toe.

in '15/'16 scoorde hij voor PSV 10x in de competitie, het seizoen erop 6x. Wel ervaring, maar net niet de scorende middenvelder als je het mij vraagt (die zit gevoelsmatig meer richting de 15 per seizoen.
Maar Proper zou dan toch naast Rosario/Sangare komen te staan? Een veel betere versie van Boscagli, wat dan een perfecte reserve zou zijn.Als hij voor de positie van Gotze of gakpo gehaald wordt, dan haak ik even af.
 
Het gaat wel het Rosario - Sangaré partnerschap verbreken, alleen zie ik toch niet al te graag Boscagli terug op CV positie. Heeft het prima gedaan, maar komt toch wel tekort als betrouwbare CV. Zou Boscagli dan naar de bank gaan om plek te maken voor een tank? Of wil Schmidt het nog eens proberen met de duo Boscagli - Teze? Een 3-4-3 of 3-5-2 opstelling proberen?

Propper zou voetballend veel brengen, dus misschien is Boscagli dan overbodig en zou hij goed als stand-in op de CV of CM positie kunnen functioneren.

Volgens mij is Schmidt zich steeds meer realiseren dat Rosario en Sangaré echt niet kan, alleen zegt hij tegenover de media dan dat Rosario rust nodig heeft of Sangaré moe is na zijn interlandperiode. Maar dat weet ik ook weer niet zeker, hij zou ook zomaar de laatste 4 wedstrijden gewoon Rosario en Sangaré opstellen.
Sangaré , Rosario en Boscagli zijn gewoon noodoplossingen ,één van de drie samen met een echt opbouwende en creatieve middenvelder zou nog kunnen .
 
Leuke kop wel op VI.. Ik mis alleen een toevoeging. "PSV denkt aan Propper. (totdat ze het prijskaartje zagen)."
Niet de speler die we nu nodig hebben, ons middenveld heeft genoeg bezetting op die positie wat mij betreft. Niet doen. (dus zal het wel gebeuren)
ER brandt 50m in JdJ's zakken, dus geld is geen probleem
 
Verschil met Afellay en van Ginkel is wel dat Propper niet zoveel blessures heeft gehad (wel 1 blessure afgelopen seizoen). Afellay en Van Ginkel waren meer geblesseerd dan dat ze speelden.
Pröpper heeft afgelopen seizoen 3 blessures gehad. Een kuitblessure, een liesblessure en een "dreun". Wat dat laatste al moge zijn. :rolleyes:
Hij heeft slechts 210 minuten gespeeld in de Premier League. Zeer weinig dus.
Selectie: 19, basiselftal: 2, ingevallen: 5, zonder invalbeurt bij de selectie: 12, geschorst: 0, geblesseerd: 11
 
Pröpper heeft afgelopen seizoen 3 blessures gehad. Een kuitblessure, een liesblessure en een "dreun". Wat dat laatste al moge zijn. :rolleyes:
Hij heeft slechts 210 minuten gespeeld in de Premier League. Zeer weinig dus.
Selectie: 19, basiselftal: 2, ingevallen: 5, zonder invalbeurt bij de selectie: 12, geschorst: 0, geblesseerd: 11

Ja, afgelopen seizoen dus. Van Ginkel was 3 seizoenen geblesseerd en Afellay was in z'n carriere sowieso meer geblesseerd dan fit.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Pröpper heeft afgelopen seizoen 3 blessures gehad. Een kuitblessure, een liesblessure en een "dreun". Wat dat laatste al moge zijn. :rolleyes:
Hij heeft slechts 210 minuten gespeeld in de Premier League. Zeer weinig dus.
Selectie: 19, basiselftal: 2, ingevallen: 5, zonder invalbeurt bij de selectie: 12, geschorst: 0, geblesseerd: 11
Maar daarvoor was hij een vaste waarde, wellicht zelfs een vd besten bij Brighton. Ik meen te herinneren dat hij op lijstjes stond bij grotere Engelse clubs.

Al met al, 10 miljoen is gewoon teveel. Zeker omdat zn salaris niet omlaag gegaan zal zijn. Maar voor 5 miljoen oid is het een geweldige aankoop.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Is afgelopen seizoen dan niet het belangrijkste. :rolleyes:

Zeker, maar ik bedoel meer te zeggen dat hij niet echt blessuregevoelig is. Die andere 2 waren constant geblesseerd. Verder ben ik er nog niet echt over uit of PSV dit moet doen. Hij komt niet van Chelsea of Liverpool of zo. Ik denk zelf dat PSV iets innovatiever moet zijn dan Propper terughalen.
 
Zeker, maar ik bedoel meer te zeggen dat hij niet echt blessuregevoelig is. Die andere 2 waren constant geblesseerd. Verder ben ik er nog niet echt over uit of PSV dit moet doen. Hij komt niet van Chelsea of Liverpool of zo. Ik denk zelf dat PSV iets innovatiever moet zijn dan Propper terughalen.

Makkelijkste baan binnen PSV, medewerker van scouting. Ik denk dat hoofdscouting Captain Obvious is.
 
Ja, afgelopen seizoen dus. Van Ginkel was 3 seizoenen geblesseerd en Afellay was in z'n carriere sowieso meer geblesseerd dan fit.
Dus? Omdat zij nog meer geblesseerd waren kunnen we nog een blessure gevoelige erbij kopen die iets minder geblesseerd is geweest?
 
Dus? Omdat zij nog meer geblesseerd waren kunnen we nog een blessure gevoelige erbij kopen die iets minder geblesseerd is geweest?
Ik vind het anders als iemand heel blessuregevoelig is dan iemand die afgelopen seizoen door blessures heeft gemist, maar oke... Captain Obvious van de scoutinggroep mag ook wel eens beter z'n best gaan doen wat mij betreft.
 

Er is ook interesse in Veerman nu. Ik ga er vanuit dat hij en Davy allebei rond de 8-10mln zijn dus zeg maar: Davy of Joey?
Ik zou voor Joey gaan. Veel meer restwaarde op. Gooi er een ervaren verdediger bij (Boateng). Dan heb je met Gotze, Zahavi en Boateng genoeg ervaring in de as. (PSV heeft op Max en Dumfries na alleen maar een as ....)
Aan de andere kant hoor ik wel vaak dat Veerman niet echt een harde werker is, wat dus totaal niet past bij Schmidt.
 
Laatst bewerkt:

Er is ook interesse in Veerman nu. Ik ga er vanuit dat hij en Davy allebei rond de 8-10mln zijn dus zeg maar: Davy of Joey?
Poe, een lijkt me genoeg. Ze zijn een beetje hetzelfde type. Op beiden is wat aan te merken.

Joey: veel beslissende passes, maar geeft niet thuis in topwedstrijden
Davy: blessuregevoelig, geen restwaarde

Voor mijn gevoel meer zekerheid met Davy.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan