Algemene transfergeruchten

Ik herinner mij de laatste Scandinavische back die we transfervrij van AZ overnamen.. Niet doen.
Poulsen :ROFL: Dat was drama. Welke speler die van AZ kwam heeft wel PSV gepresteerd? Maher,Luckassen,Poulsen.... allemaal flop.Kromkamp met tussenstop later bij PSV was ook drama. Alles wat van AZ komt: Niet doen. Wijndal zou ik nog wel willen, maar die is toch onhaalbaar.
 
Poulsen :ROFL: Dat was drama. Welke speler die van AZ kwam heeft wel PSV gepresteerd? Maher,Luckassen,Poulsen.... allemaal flop.Kromkamp met tussenstop later bij PSV was ook drama. Alles wat van AZ komt: Niet doen. Wijndal zou ik nog wel willen, maar die is toch onhaalbaar.
Ik vind Wijndal ook maar overrated eerlijk gezegd. Gewoon fatsoenlijk scouten, a.u.b. niks bij AZ weghalen.
 
Poulsen :ROFL: Dat was drama. Welke speler die van AZ kwam heeft wel PSV gepresteerd? Maher,Luckassen,Poulsen.... allemaal flop.Kromkamp met tussenstop later bij PSV was ook drama. Alles wat van AZ komt: Niet doen. Wijndal zou ik nog wel willen, maar die is toch onhaalbaar.
Zal toch wel een keer raak zijn Wijndal en Koopmeinders maken mi ons team sterker (Concurrent zwakker)Rosario en Max zijn beduidend minder.
 
Poulsen :ROFL: Dat was drama. Welke speler die van AZ kwam heeft wel PSV gepresteerd? Maher,Luckassen,Poulsen.... allemaal flop.Kromkamp met tussenstop later bij PSV was ook drama. Alles wat van AZ komt: Niet doen. Wijndal zou ik nog wel willen, maar die is toch onhaalbaar.
Hoe triest ook, het zegt ook wel heel veel over PSV...
 
Een Tissot horloge is ook beter dan een Citizen horloge, maar PSV moet meer voor categorie Tag-Heuer t/m Omega gaan.

Als we in die analogie blijven, hoop ik toch op een andere analogie eigenlijk.
Horloges... gewoon een overbodig outdated stuk patserjuweel.
De speler die bij die analogie past hebben we hier niet nodig :maniac:
 
Als we in die analogie blijven, hoop ik toch op een andere analogie eigenlijk.
Horloges... gewoon een overbodig outdated stuk patserjuweel.
De speler die bij die analogie past hebben we hier niet nodig :maniac:
Ik ben zelf ook niet van de horloges, maar ik moest even snel met een product komen waarin duidelijk klasseverschil aanwezig was, en dat werd dan horloges.:grin:
 
Terug
Bovenaan Onderaan