Algemene transfergeruchten

Geruchten over Pröpper nemen weer toe.

in '15/'16 scoorde hij voor PSV 10x in de competitie, het seizoen erop 6x. Wel ervaring, maar net niet de scorende middenvelder als je het mij vraagt (die zit gevoelsmatig meer richting de 15 per seizoen.
 
Geruchten over Pröpper nemen weer toe.

in '15/'16 scoorde hij voor PSV 10x in de competitie, het seizoen erop 6x. Wel ervaring, maar net niet de scorende middenvelder als je het mij vraagt (die zit gevoelsmatig meer richting de 15 per seizoen.

Wie wil je er dan uithalen, Gakpo of Gotze? Of wil je een verdedigende middenvelder die 15x per seizoen scoort?
 
Geruchten over Pröpper nemen weer toe.

in '15/'16 scoorde hij voor PSV 10x in de competitie, het seizoen erop 6x. Wel ervaring, maar net niet de scorende middenvelder als je het mij vraagt (die zit gevoelsmatig meer richting de 15 per seizoen.
Heb een Stijn Schaars gevoel bij hem. Gevoelsmatig zeg ik niet doen, maar zou het toch doen. Pröpper en van Ginkel en dan Rosario en Sangaré verkopen.
 
Het getuigt allemaal weer niet van hele creatieve scouting...spelers van AZ, of oude bekenden als Van Aanholt of Pröpper...
 
Propper - Sangare. Ik zie het wel zitten. Of het nou in een 4-2-2-2 is of 4-3-3. Zie daar wel een goed duo in. Propper is zon speler die na het ontvangen van de bal niet nog eerst een aantal aanrakingen nodig heeft voor een voortzetting. Die bedenkt dat al voordat hij de bal ontvangt. Heeft een uitstekende traptechniek en een speler die niet vies is van hard werken.

8 tot 10 miljoen wel beetje veel voor een bijna 30 jarige speler. Maar ook soms moet er geïnvesteerd worden zonder er echt winst uit te halen (op de speler zelf). Wel voor natuurlijk behalen van Champions league, zonder dat kaliber spelers blijft het lastig om Ajax uit te kunnen gaan dagen.
 
Ik zou het wel een goede stap vinden, meer ervaring in de selectie, tactiek die ajax ook toepast met het terughalen van jongens als Blind, Tadic en Klaassen. Prima spelers die je team wel veel beter maken en ook zorgen dat jonge jongens meegroeien veel meer balans in je team.
 
Bij Brighton werd hij veel meer als een doorsnee centrale middenvelder ingezet en verloor hij wat van de flair die hij bij PSV wel had. Toch zie ik hem graag komen. Blijft voor altijd een held vanwege die goal in de CL. Je hebt er daarnaast gewoon een technisch vaardige speler bij die meerdere seizoenen PL ervaring heeft en ook de nodige wedstrijden bij Oranje heeft gespeeld. Dit is natuurlijk wat anders dan een Van Ginkel, die zo'n 2 jaar geen bal meer had aangeraakt in competitief verband. Als je de prijs omlaag kunt krijgen tot een miljoen of 5-6 kun je je het wel veroorloven om hem dan meerdere seizoenen te houden en je waarde te halen uit hopelijk nog 3-4 mooie seizoenen met hem.
 
Bij Brighton werd hij veel meer als een doorsnee centrale middenvelder ingezet en verloor hij wat van de flair die hij bij PSV wel had. Toch zie ik hem graag komen. Blijft voor altijd een held vanwege die goal in de CL. Je hebt er daarnaast gewoon een technisch vaardige speler bij die meerdere seizoenen PL ervaring heeft en ook de nodige wedstrijden bij Oranje heeft gespeeld. Dit is natuurlijk wat anders dan een Van Ginkel, die zo'n 2 jaar geen bal meer had aangeraakt in competitief verband. Als je de prijs omlaag kunt krijgen tot een miljoen of 5-6 kun je je het wel veroorloven om hem dan meerdere seizoenen te houden en je waarde te halen uit hopelijk nog 3-4 mooie seizoenen met hem.
Ach ja, bruma weg voor 7 m... en propper halen voor 7m. Win-win
 
Ik zou het wel een goede stap vinden, meer ervaring in de selectie, tactiek die ajax ook toepast met het terughalen van jongens als Blind, Tadic en Klaassen. Prima spelers die je team wel veel beter maken en ook zorgen dat jonge jongens meegroeien veel meer balans in je team.
Mee eens dat Ajax wel prima heeft gedaan. Maar ik moet wel zeggen dat Blind kwam van een topclub af en Tadic was basisspeler bij een middenmotor. Propper speelt momenteel nauwelijks bij een degradatie kandidaat. Dat baart me wel een beetje zorgen. Maar ik zie wel dat hij het seizoen hiervoor wel veel wedstrijden heeft gespeeld.

Wel het type middenvelder wat we missen vlgms.
 
Terug
Bovenaan Onderaan