Willem II - PSV | Zondag 10 november | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als het waar is dat die Zoet eruit haalt, dan is dat drie wedstrijden te laat. Helaas Bommeltje, hier win je geen punten mee bij mij. Puur uit druk van de media en de supporters haalt die nu Zoet eruit. Van tribune tegen LASK Linz, naar basisplaats tegen Willem II vanmiddag. Tja.

Ondertussen staan Sadilek, Schwaab en Rosario straks in de basis. Haal deze drie ook eruit en misschien zie ik het iets positiever.
Heb je dan ook nog een opstelling in gedachten zonder die drie?
 
Dat gaan we vanmiddag zien, als zoet op de tribune zit is er een afspraak dat ruiter altijd op de bank mag zitten! Bizar maar zo’n afspraak komt wel vaker voor! Ook bij psv toen in de tijd met koch/Waterreus

Zoet zal niet op de tribune zitten. In de competitie zitten geregeld 2 keepers op de reservebank.
In de EL mag je maar een wedstrijdselectie hebben van 18 spelers. In de competitie mag je een grotere wedstrijdselectie hebben.
 
Tegen Willem II zal Van Bommel ook nog enkele andere wijzigingen in zijn basiself doorvoeren.

link

We zullen het wel zien. Enkele andere wijzingen?
Pereiero en Afellay zullen toch niet in de basis staan.
Het zal wel wat geschuif met posities zijn meer niet.
PSV gooit op Facebook bij de aankondiging van deze wedstrijd gewoon een foto met Zoet er tegenaan.
Ben dus benieuwd....
 
Heb je dan ook nog een opstelling in gedachten zonder die drie?

Ja hoor. Boscagli op linksback, geef die jongen maar het vertrouwen daar. En een middenveld met Hendrix, Ihattaran en Afellay/Guti. Slechter kan het niet met Sadilek en Rosario in de basis. Alleen Zoet eruit halen is niet genoeg.
 
Ja. Dat is ook de reden dat Ruiter is aangetrokken.
Baumgartl/Viergever heeft aardig wat wedstrijdjes goed gefunctioneerd als duo. Gewoon laten staan dus.
Klopt, maar geen enkele linksback heeft zelfs maar een helft goed gefunctioneerd
 
  • Leuk
Reactions: IPF
PSV gooit op Facebook bij de aankondiging van deze wedstrijd gewoon een foto met Zoet er tegenaan.
Ben dus benieuwd....

74883918_10157809888598953_1334500300836306944_o.jpg


Of ze hadden hem al klaar staan of het belooft niet veel goeds. :cautious:
Al wil dit niet alles zeggen. Bij PSV-AZ stond een foto van Boscagli op het 'Matchday affiche' en die stond niet in de basis.
 
Yes, goed nieuws! Voetballend zal het nog niet veel beter gaan ben ik bang maar bijna elk schot op doel dat een doelpunt op levert dat kan echt niet. Verdedigend zal er ook uit een ander vaatje getapt moeten worden, het gemak waarmee onze verdediging doorlopen wordt daar is geen enkele doelman tegen bestand
Idd. Voetballend van achteruit zal niet beter gaan, verdedigend zal er ook uit een ander vaatje getapt moeten worden, op het middenveld moet men een kerel worden en tegelijk creativiteit naar voren tonen en voorin moet je laten zien het gogme te hebben op de juiste momenten. Dan winnen we wel....
 
Unnerstal
Dumfries-Baumgartl-Viergever-Boscagli
Rosario-Guti-Ihattaren
Pereiro-Mitroglou-Gakpo

Zo zou ik het willen zien vanmiddag. Helaas alleen de 1e helft voor mij.
Volgende week Thomas voor Rosario.
 
Zou Sadilek graag op middenveld zien. Ik zeg niet dat hij in de basis moet, maar i.i.g. van de linksback af. Suggestie met Baumgartl en Schwaab in centrum en Viergever op links vind ik wel wat. Of 'gewoon' Boscagli op linksback. Geen geweldenaar, maar zo slecht deed ie het ook weer niet.
 
Unnerstal
Dumfries-Baumgartl-Viergever-Boscagli
Rosario-Guti-Ihattaren
Pereiro-Mitroglou-Gakpo

Zo zou ik het willen zien vanmiddag. Helaas alleen de 1e helft voor mij.
Volgende week Thomas voor Rosario.
Geen Mitroglou aub, die is echt niet goed genoeg meer voor een hele wedstrijd, 15 minuutjes hooguit. En ook daarin overtuigt hij niet, alweer een dure overbodige aankoop/huur van JdJ
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Unnerstal
Dumfries-Baumgartl-Viergever-Boscagli
Rosario-Guti-Ihattaren
Pereiro-Mitroglou-Gakpo

Zo zou ik het willen zien vanmiddag. Helaas alleen de 1e helft voor mij.
Volgende week Thomas voor Rosario.
Geen gekke suggestie wat mij betreft. Waarom speelde Mitroglu niet afgelopen weken? Hij was toch niet geblesseerd of zo?
 
Geen gekke suggestie wat mij betreft. Waarom speelde Mitroglu niet afgelopen weken? Hij was toch niet geblesseerd of zo?
Heb je hem zien spelen? Loopt als een oude man, komt niet van de grond. Heb je alleen wat aan als je de laatste 15-20 minuten iets moet forceren
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Geen Mitroglou aub, die is echt niet goed genoeg meer voor een hele wedstrijd, 15 minuutjes hooguit. En ook daarin overtuigt hij niet, alweer een dure overbodige aankoop/huur van JdJ
We geven JdJ wel de schuld maar iedereen behalve ik haha was idolaat van Mitrogoal. Guti? Wekenlang drukte iedereen op F5 omdat we hem maar moesten halen. Het is ook weer niet zo simpel. Spelers kopen voor posities die geen prioriteit hebben neem ik JdJ meer kwalijk.
 
Denk dat de druk op iedere speler op dit moment enorm is icm met nul vertrouwen en gebrek aan vorm. Zou daarom inderdaad voor Pereiro kiezen die zou daar minste last van moeten hebben. Al heeft die weer nul wedstrijdritme....verder denk ik dat we het niet redden met alleen maar wisselingen van andere poppetjes.....helaas moet meer gebeuren...elftal staat gewoon alle tijden niet goed
 
Heb je hem zien spelen? Loopt als een oude man, komt niet van de grond. Heb je alleen wat aan als je de laatste 15-20 minuten iets moet forceren
Hij is gehaald als joker. De invalbeurten waren op zich prima toch in die rol? Als je 2 spitsen geblesseerd zijn en je je jeugdspelers verhuurd hebt, waarom dan niet de enig overgebleven spits opstellen?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan