John de Jong en Peter Fossen zijn gister met het vliegtuig vertrokken naar Valencia. (Aldus een kameraad die op t AirPort werkt). Transfer lozano? Lato?
Wanneer PSV naar Valencia gaat voor Lozano krijg je er max 20 miljoen voor. Wanneer Vakencia hem echt wil komen ze maar naar Eindhoven.
 
John de Jong en Peter Fossen zijn gister met het vliegtuig vertrokken naar Valencia. (Aldus een kameraad die op t AirPort werkt). Transfer lozano? Lato?

Heeft Valencia meer geld dan Napoli? Daar geloof ik niet zoveel van eigenlijk. Napoli kan niet voldoen aan de vraagprijs van PSV, dus hoe gaat Valencia dat voor elkaar boksen dan.
 
Voor als JDJ inspiratie nodig heeft voor de verdediging:
Ramy Bensebaini, LB, 24j, Algerijns international, speelt bij Stade Rennais wat niet Europees speelt, heeft geen zaakwaarnemer (volgens transfermarkt) wat problemen kan voorkomen, en contract tot 2020.
 
Voor als JDJ inspiratie nodig heeft voor de verdediging:
Ramy Bensebaini, LB, 24j, Algerijns international, speelt bij Stade Rennais wat niet Europees speelt, heeft geen zaakwaarnemer (volgens transfermarkt) wat problemen kan voorkomen, en contract tot 2020.

Moet PSV dit aannemen van een nepscout?
 
Ik heb zojuist de finale van de Copa America gezien en ik vond die Advincula van Peru best een interessante optie voor de rechtsback bij PSV....beresterk, snel, technisch redelijk, veel opkomend en verdedigend voldoende. Heeft een van jullie enig idee waar hij momenteel speelt en wat zou hij moeten kosten....??
 
Ik heb zojuist de finale van de Copa America gezien en ik vond die Advincula van Peru best een interessante optie voor de rechtsback bij PSV....beresterk, snel, technisch redelijk, veel opkomend en verdedigend voldoende. Heeft een van jullie enig idee waar hij momenteel speelt en wat zou hij moeten kosten....??
Is 29 jaar, speelt in Mexico voor Tigres UANL. IS bijna ieder jaar verhuurt geweest en heeft zodoende een gigantische lijst clubs al achter zijn naam staan.
Bron

Op basis van dit lijkt het me geen geweldige optie op papier
 
Aangezien we Toni Lato maar voor 1 jaar hebben gehuurd door de naaiactie van Valencia, wil ik John de Jong graag een andere optie voorschotelen: Santiago Arzamendia.


Ik heb de Copa America niet gevolgd, maar blijkbaar heeft hij daar een goede indruk achtergelaten als linksback van Paraguay. Volgens Transfermarkt heeft hij een waarde van 1 miljoen, een goedkope gok?

Hier een analyse van deze speler: https://totalfootballanalysis.com/p...ay-cerro-porteno-tactical-analysis-statistics

Je kunt hem nu alvast laten wennen aan Nederland en aan het spel in de Eredivisie, zal ongeveer hetzelfde kosten als Gloster van Hannover en wie weet hebben we een nieuw Zuid-Amerikaans pareltje gevonden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan