Je suggereert het toch door met het argument te komen dat iedereen het toen had
Maar ik zeg daar achteraan dat ik het geen gezicht vind. Ze mogen het nu ook van mij, maar dan zie ik ze liever niet in een PSV shirt.
 
Moet je ook zelf weten ieder zn eigen mening. Geen probleem. Spelers afkeuren om voor PSV te spelen op basis van uiterlijk lijkt me alleen niet ideaal
Ik denk dat 80% zijn huidige of toekomstige partner vooral door haar/zijn uiterlijk heeft leren kennen. Heel raar is dat blijkbaar niet.
 
Worden we gelinkt aan een talentvolle, linksback, zelfs een waarvan ik zeg: "Daar zit nou echt een goede kop op". Krijg je bovenstaande :lmao:

Maar even zonder dollen:

Jeugdinternational van Amerika, 18 jaar, goed jeugdtoernooi gespeeld en ook behoorlijk aangeschreven onder de supporters van zijn huidige club.

Ben enorm benieuwd maar heb er vertrouwen in.
 
asjeblieft niet zo iemand met zo een Vilhena kop. Dan word ik spontaan voor ajax. Die Chong en nog zo een jeugdige Nederlander in Engeland, en Ake hebben dat ook. Wat is dat toch dat ze allemaal op wijven willen lijken. Ga naar de kapper man.

534
 
John de Jong en Peter Fossen zijn gister met het vliegtuig vertrokken naar Valencia. (Aldus een kameraad die op t AirPort werkt). Transfer lozano? Lato?
 
Terug
Bovenaan Onderaan