https://www.vi.nl/nieuws/belangrijke-week-breekt-aan-voor-bergwijn-en-lozano
In dit bericht van VI staat o.a. dat PSV voor Basel-thuis, over 13 dagen, verwacht een nieuwe RCV binnen te hebben.

PSV is altijd zo voorzichtig met verwachtingen aangaande transfers, dat ik denk dat dit betekent dat PSV al ver is met iemand. Maar wie zal dat zijn...?
Nou, VI noemt geen enkele bron, dus waarschijnlijk zelf bij elkaar verzonnen. Ik zou me hier maar niet al te hard aan vastklampen. Het is wel duidelijk dat PSV het liefst iemand heeft voor de duels met Basel, en dat men het liefst heeft dat voor die wedstrijd de uitgaande transfers ook geregeld zijn, maar PSV heeft in deze niet zo heel veel te willen. Dat de transferdeur na deze week dicht zit voor Bergwijn en Lozano is lachwekkend, die kunnen tot 31 aug nog weg.
 
Wat moeten we met Karsdorp? We hebben Dumfries al en Karsdorp lijkt me veel te duur als back-up.
 
Is Rugani geen optie van Juve, al is het huur? Groot talent en met komst De Ligt weinig uitzicht op speeltijd
 
Ik denk dat Bommel hem gaat uitproberen als RCV. Zeker nu er geen leuke aankoop lijkt aan te komen op korte termijn.
Waaruit blijkt dat? In de voorbereiding heeft hij hem toch nooit centraal achterin gezet?
 
Waaruit blijkt dat? In de voorbereiding heeft hij hem toch nooit centraal achterin gezet?
Vermoed dat hij bedoeld dat van Bommel, Karsdorp als RCV zou willen proberen. Het is nogal lastig om een speler centraal achterin te zetten, die momenteel nog niet is aangesloten bij de selectie natuurlijk haha! ;)
 
Veltman wil graag weg bij Ajax en heeft een aflopend contract. Zou hij niet een goeie CV voor PSV kunnen zijn...? En zo ja, hoeveel zou hij momenteel waard zijn...??
 
Even objectief en neutraal blijven: Veltman is opzich wel een goeie cv, hij is bijna transfervrij ( nog 1 seizoen) en hij wil zelf weg bij Ajax....misschien moet PSV, al was het maar om terug te pesten vanwege hun interesse in Bergwijn, Veltman benaderen en kijken wat mogelijk is en dan aan Ajax vragen wat de vraagprijs is. Kijken hoe Ajax dan reageert als een concurrent hun spelers benadert....;)
 
Even objectief en neutraal blijven: Veltman is opzich wel een goeie cv, hij is bijna transfervrij ( nog 1 seizoen) en hij wil zelf weg bij Ajax....misschien moet PSV, al was het maar om terug te pesten vanwege hun interesse in Bergwijn, Veltman benaderen en kijken wat mogelijk is en dan aan Ajax vragen wat de vraagprijs is. Kijken hoe Ajax dan reageert als een concurrent hun spelers benadert....;)
O, Ajax pesten is prima. Zolang het resultaat maar niet is dat Veltman bij PSV komt.
 
Zoet, Viergever, Veltman, Hendrix, Berghuis en dan zul je zien dat van Bommel het seizoen alsnog niet in durft met Malen/Lammers en dat we daarnaast nog Vincent Janssen erbij krijgen ook.

Sorry hoor, maar ben ik de enige die bij dit vooruitzicht aankomend seizoen skipt of hoe zit dat hier? :mask:
 
Terug
Bovenaan Onderaan