PSV - BATE Borisov | Woensdag 29 augustus | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Volgens mij maakt het geen reet uit. PSV en Ajax zijn de enige Nederlandse clubs die de komende jaren Europees kunnen spelen.

Eens. De rest moet hopen op...op...de kampioen van....een Luxemburgse topper.....een Tjechische middenmoter.........een andere Nederlandse club?
 
Eens. De rest moet hopen op...op...de kampioen van....een Luxemburgse topper.....een Tjechische middenmoter.........een andere Nederlandse club?
Als de UEFA nou voortaan ook de nummers 9 en 10 uit San Marino laat meedoen aan de voorrondes, maakt AZ denk ik best een kans. Zelfs Feyenoord zou dan niet geheel kansloos zijn!
 
Mag toch hopen dat PSV het niet flikt om dit uit handen te geven, helemaal in eigen huis.

Er staat zoveel op het spel vanavond. Miljoenen, en nieuwe middenveld, en toekomst.

Ruimte's ga je krijgen vanavond, want die gasten moeten hoe dan ook komen. Voetballen kunnen ze niet, ze peren gewoon alles naar voren en hopen op het beste.

Zal je maar gebeuren. Wordt je kampioen, en speel je geen eens CL, terwijl de club uit Amsterdam tweede is geworden en drie voorronde's heeft gewonnen en wel in de CL zitten.
 
Ik voorspel dat we beide doorgaan en we vervolgens een van de meest verschrikkelijke lotingen ooit gaan zien..
PSV met Barcalona, Porto en Liverpool bijvoorbeeld... terwijl Ajax dan Schalke, Shaktar Donetsk en Lokomotiv Moskva treft ofzo.
 
Ik voorspel dat we beide doorgaan en we vervolgens een van de meest verschrikkelijke lotingen ooit gaan zien..
PSV met Barcalona, Porto en Liverpool bijvoorbeeld... terwijl Ajax dan Schalke, Shaktar Donetsk en Lokomotiv Moskva treft ofzo.

Als van Bommel 4-3-3 gaat spelen maakt het niet uit wie we loten, onze verdediging/middenveld wordt toch overlopen en counters zijn het enige wat ons kan redden. Ik hoop echt dat we met twee spitsen gaan spelen anders zie ik Champions League niet zo zitten eerlijk gezegd.
 
Als we het vanavond thuis verprutsen, dan kan je dit seizoen beter gewoon cancelen en kijken we wel in augustus 2019 verder.
 
Ik voorspel dat we beide doorgaan en we vervolgens een van de meest verschrikkelijke lotingen ooit gaan zien..
PSV met Barcalona, Porto en Liverpool bijvoorbeeld... terwijl Ajax dan Schalke, Shaktar Donetsk en Lokomotiv Moskva treft ofzo.
En dat PSV dan 2de wordt en Ajax 4de. ;P
 
Als ze vanavond doorgaan (wat ik wel verwacht; de sfeer in het stadion zal vast helpen), zou ik een poll met alleen maar grootmachten echt niet erg vinden. Teams als Bayern, Tottenham of Inter in het stadion zien spelen heeft toch altijd wel iets, buiten de resultaten om. En als alles een beetje meezit ga je nog verder met de EL na de winter. Ik teken ervoor.
 
Dat had dat verlies van die punten op Europees niveau toch enigszins draaglijk gemaakt ja...

Maar goed, voor zowel ajax als PSV geldt wel dat ze wellicht wel 3e kunnen worden en nog wat punten kunnen halen in de Europa League. Daar ben je toch al een stuk minder de speelbal, zoals ajax ook recentelijk bewezen heeft.
Die finale was eerder een uitzondering en Ajax had een extreem gunstige loting.

Ik vind het nog steeds knap van de Amsterdammers, laat ik dat voorop stellen.
Maar harde feiten zijn dat Schalke destijds 10e stond toen ze tegen Ajax moesten, Lyon had ook geen best seizoen, toen Ajax die tegen kwam stonden ze zelfs 5e en sterspeler Lacazette (en ik meen ook anderen bij Schalke) was niet fit. Dan heb je nog Kopenhagen, die hoor je altijd te winnen.

Toch blijf ik het een mooie competitie vinden hoor, gewoon om die kleine kans en de underdog te zijn of een mogelijk gunstig etaleren van bepaalde spelers
 
Als van Bommel 4-3-3 gaat spelen maakt het niet uit wie we loten, onze verdediging/middenveld wordt toch overlopen en counters zijn het enige wat ons kan redden. Ik hoop echt dat we met twee spitsen gaan spelen anders zie ik Champions League niet zo zitten eerlijk gezegd.

Ik zie het alleen zitten als we een hele goeie middenvelder aantrekken. Voorin is prima. Luuk kan best van waarde zijn in de lucht bij spelhervattingen. Achterin: Dumfries moet wennen, maar zit wel potentie in. Angelino moet zijn verdedigende taken iets meer in de gaten houden. Schwaab is degelijk en Viergever ben ik geen fan van. Hendrix rendeert alleen als er een goeie middenvelder bij komt en Pereiro... (Laten we hopen op een moeilijke loting, dan is hij ook goed). Maar ja, ik heb t idee dat alles staat of valt met die goeie middenvelder, want met Rosario EN Hendrix samen wordt het lastig.
 
Ik zie het alleen zitten als we een hele goeie middenvelder aantrekken. Voorin is prima. Luuk kan best van waarde zijn in de lucht bij spelhervattingen. Achterin: Dumfries moet wennen, maar zit wel potentie in. Angelino moet zijn verdedigende taken iets meer in de gaten houden. Schwaab is degelijk en Viergever ben ik geen fan van. Hendrix rendeert alleen als er een goeie middenvelder bij komt en Pereiro... (Laten we hopen op een moeilijke loting, dan is hij ook goed). Maar ja, ik heb t idee dat alles staat of valt met die goeie middenvelder, want met Rosario EN Hendrix samen wordt het lastig.

Helemaal mee eens, alleen ben ik bang dat Luuk geen meerwaarde zal vormen omdat we eerst nog maar spelhervattingen moeten zien te creëeren. We moeten grip hebben op de wedstrijd en bij 4-3-3, sowieso zonder nog een goede middenvelder, houd ik mijn hart vast.
 
Ik heb er dus een heel slecht voorgevoel bij. Onbehagen. Ik vertrouw dit PSV (nog) niet. Hoop op een goede afloop. Zou vreselijk zijn om als de kampioen alleen Ajax in de CL te zien spelen.
 
Ik heb er dus een heel slecht voorgevoel bij. Onbehagen. Ik vertrouw dit PSV (nog) niet. Hoop op een goede afloop. Zou vreselijk zijn om als de kampioen alleen Ajax in de CL te zien spelen.

Vreselijk? Het zou een nachtmerrie zijn.

Zou wel typisch zijn, om met 2 goals verschil te verliezen vandaag van fucking BATE Borisov.

Ramselaar opnieuw op de tribune. Kan die kerel niet gewoon weggaan? Als die Amrabat 4 miljoen oplevert, dan moet Ramselaar ook wel zoiets opleveren. Verschil is wel dat Amrabat international is van Marokko, en Ramselaar van Jong Oranje. Best apart dat Ramselaar zover is teruggezakt onder Van Bommel.

Rosario weer terug in de basis. Laten we hopen dat we het halen en dat we het Nederlands voetbal niet voorschut gaan zetten. Ajax heeft het gehaald, dus wij moeten het ook halen. Zoals ik al eerder. Het gaat hier om miljoenen, een nieuwe middenveld, en toekomst.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan