V
Verwijderd account Ralf Edström
Guest
Dit is denk ik geen probleem. PSV scoort altijd wel, en ik zie hun geen 3 doelpunten maken.Ik heb er sinds vanmorgen geen goed gevoel over...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dit is denk ik geen probleem. PSV scoort altijd wel, en ik zie hun geen 3 doelpunten maken.Ik heb er sinds vanmorgen geen goed gevoel over...![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt.Dit is denk ik geen probleem. PSV scoort altijd wel, en ik zie hun geen 3 doelpunten maken.
Ik hoop het ook. Anders zijn we Ajax definitief kwijt, en zal de beoogde middenvelder niet komen.Ik hoop dat je gelijk hebt.
Ik hoopte ook dat Van Bommel die smoes niet zo gebruiken, zoals Cocu dat deed. Maar helaas.....Van cruciaal belang voor de toekomst van PSV om vanavond door te gaan. Ik ben er bij, dus dat excuus kunnen ze dit keer niet gebruiken. Ben er echt klaar mee om na iedere slechte pot te horen "ja, maar Der Muzikant was er niet".
Ik ben er ook, dus dan komt er wel weer een excuusmogelijkheid bij.. "Ja, Der Muzikant was er wel, maar ja, Joost was er ook..."Van cruciaal belang voor de toekomst van PSV om vanavond door te gaan. Ik ben er bij, dus dat excuus kunnen ze dit keer niet gebruiken. Ben er echt klaar mee om na iedere slechte pot te horen "ja, maar Der Muzikant was er niet".
Overigens, en ik wil niks jinxen natuurlijk, maar als ajaks het nu dus wel heeft gered en PSV zou het niet redden...dat ga ik niet overleven. Dan gaan er slachtoffers vallen.
Van cruciaal belang voor de toekomst van PSV om vanavond door te gaan. Ik ben er bij, dus dat excuus kunnen ze dit keer niet gebruiken. Ben er echt klaar mee om na iedere slechte pot te horen "ja, maar Der Muzikant was er niet".

Whahaha! ?Ik ben er ook, dus dan komt er wel weer een excuusmogelijkheid bij.. "Ja, Der Muzikant was er wel, maar ja, Joost was er ook..."
Zodra ik terug ben in Amsterdam zullen ze hier verschijnen!Verwacht, hoe dan ook, wel weer eens een lijstje rapportcijfers dan..![]()

Dus. Als Ajax verloren had dan, hadden we vele miljoenen in gelopen op de Amsterdammers. Maar dan krijg je het argument dat dit niet goed is voor het NL voetbal.
Is het NL voetbal, dat 2 nederlandse clubs als opvulling, als speelbal mogen dienen voor oliedollar clubs en de clubs met rijke eigenaren dan wel zo ideaal?
Ik twijfel. Misschien is het toch leuker om Ajax die miljoenen mis te zien lopen
Pot 3 -> Ja, waarschijnlijk wel
Geld -> 35mlj, op basis van ranking net ff minder dan die![]()
Dus. Als Ajax verloren had dan, hadden we vele miljoenen in gelopen op de Amsterdammers. Maar dan krijg je het argument dat dit niet goed is voor het NL voetbal.
Is het NL voetbal, dat 2 nederlandse clubs als opvulling, als speelbal mogen dienen voor oliedollar clubs en de clubs met rijke eigenaren dan wel zo ideaal?
Ik twijfel. Misschien is het toch leuker om Ajax die miljoenen mis te zien lopen
Waarschijnlijk vanwege die finaleplek van 2 seizoenen terug?Daarom vraag ik me steeds af waarom ajaks hoger in de ranking/verdeling staat??
Waarschijnlijk vanwege die finaleplek van 2 seizoenen terug?