Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Van de burgemeester mag de politie-actie van morgen niet tot overlast voor de fans leiden...
bericht
Succes iedereen die morgen die kant opgaat

Dat verwacht ik ook. Al zal die tactiek toch overboord moeten als ze in de eerste helft niet scoren.Die blijven heel lang verdedigend spelen en hopen op een luizige counter.
In principe staat de politie onder het gezag van de burgervader, echter bij stakingen kan dit wel eens anders werken...Bedankt. Ik zie alleen niet hoe de burgemeester ervoor kan zorgen dat de fans er geen last van hebben.
Voor de zekerheid maar wat eerder richting stadion gaan.![]()
In principe staat de politie onder het gezag van de burgervader, echter bij stakingen kan dit wel eens anders werken...

Hoe zit het met Rosario ? Kon blijkbaar tegen PEC niet meedoen, maar is hij morgen wel fit ?

Pot 3 -> Ja, waarschijnlijk welOveral lees ik dat Ajax na gisteravond in pot 3 terecht komt en verzekerd is van minimaal 40 miljoen euro aan inkomsten door deelname aan CL. Geldt dit ook voor PSV..?? We zitten na winst vanavond eveneens in pot 3, maar zijn wij ook verzekerd van minimaal 40 miljoen euro door deelname aan CL...???

Dat is wel het ultieme doemscenario.. na de 2-3 van vorige week is die wel weggegaan uit mijn brein..Overigens, en ik wil niks jinxen natuurlijk, maar als ajaks het nu dus wel heeft gered en PSV zou het niet redden...dat ga ik niet overleven. Dan gaan er slachtoffers vallen.
Dat is wel het ultieme doemscenario.. na de 2-3 van vorige week is die wel weggegaan uit mijn brein..
Ja, lekker, je beroerd voelen van 5km rennen en dat projecteren op je grote liefdeIk heb er sinds vanmorgen geen goed gevoel over...![]()

Ja, lekker, je beroerd voelen van 5km rennen en dat projecteren op je grote liefde![]()

Goffer! Zou dat het zijn!? 

Ik heb er sinds vanmorgen geen goed gevoel over...![]()