PSV - BATE Borisov | Woensdag 29 augustus | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Van de burgemeester mag de politie-actie van morgen niet tot overlast voor de fans leiden...

bericht

Succes iedereen die morgen die kant opgaat

Hoe zit het met Rosario ? Kon blijkbaar tegen PEC niet meedoen, maar is hij morgen wel fit ?

Deze wedstrijd gaat dus bepalen of we een nieuwe middenvelder gaan krijgen. Hopen maar dat de huidige middenvelders de boel niet gaan saboteren.

Eerst maar eens proberen te winnen, voordat er teveel gewicht aan gehangen wordt.
Zou mooi zijn, 2 Nederlandse clubs in de CL.

Van de burgemeester mag de politie-actie van morgen niet tot overlast voor de fans leiden...

bericht

Succes iedereen die morgen die kant opgaat

Bedankt. Ik zie alleen niet hoe de burgemeester ervoor kan zorgen dat de fans er geen last van hebben.
Voor de zekerheid maar wat eerder richting stadion gaan. :cautious:

Bedankt. Ik zie alleen niet hoe de burgemeester ervoor kan zorgen dat de fans er geen last van hebben.
Voor de zekerheid maar wat eerder richting stadion gaan. :cautious:
In principe staat de politie onder het gezag van de burgervader, echter bij stakingen kan dit wel eens anders werken...

In principe staat de politie onder het gezag van de burgervader, echter bij stakingen kan dit wel eens anders werken...

Ze doen maar. Ik heb vaker bij Europese wedstrijden van PSV zo'n grote politiemacht (inclusief ME-pelotons) gezien die niets hoeft te doen. Dat leek ook veel op een staking. Als ik het goed begrijp bestaat de äctie morgen uit het vertraagd toelaten van publiek in het centrum van de stad en richting stadion. Ik wens ze veel succes. Lijkt me een zinloze actie maar ja. Als ze de fans te zeer gaan irriteren kunnen ze plotseling heel hard moeten "werken". :maniac:

Weet iemand of je mrogen tijdens de wedstrijd wel gewoon bier kan halen? Bij de JC-schaal ben ik na een half uur in de rij namelijk met 2 water weggelopen. Kan me een wedstrijd in de CL-voorrondes tegen Zulte Waregem herinneren waar ze ook geen alcohol schonken. In dat geval ga ik gewoon lekker met de auto ipv trein.

(ook raar dat ze dit even nergens melden).

'Politiebonden willen ondanks verbod burgemeester gewoon actie voeren rondom PSV - BATE Borisov'
Politiebonden overwegen stap naar rechter om actie rond PSV-wedstrijd

https://www.ed.nl/eindhoven/politie...rechter-om-actie-rond-psv-wedstrijd~affd5698/

Indien de actie doorgaat wil de politie op drie plekken auto's even stil zetten waardoor bezoekers van de wedstrijd vertraging kunnen oplopen. Dit zal gebeuren op de Fellenoord, bij de kruising met de Boschdijk, en vlakbij het stadion op de Vonderweg, net voorbij de Willemstraat. Daarnaast zullen voetgangers op de Mathildelaan ter hoogte van het politiebureau worden aangesproken dat ze een gebied betreden zonder politie.

Op die plekken staan de auto's voor iedere wedstrijd al stil. :)

Overal lees ik dat Ajax na gisteravond in pot 3 terecht komt en verzekerd is van minimaal 40 miljoen euro aan inkomsten door deelname aan CL. Geldt dit ook voor PSV..?? We zitten na winst vanavond eveneens in pot 3, maar zijn wij ook verzekerd van minimaal 40 miljoen euro door deelname aan CL...???

Overal lees ik dat Ajax na gisteravond in pot 3 terecht komt en verzekerd is van minimaal 40 miljoen euro aan inkomsten door deelname aan CL. Geldt dit ook voor PSV..?? We zitten na winst vanavond eveneens in pot 3, maar zijn wij ook verzekerd van minimaal 40 miljoen euro door deelname aan CL...???
Pot 3 -> Ja, waarschijnlijk wel
Geld -> 35mlj, op basis van ranking net ff minder dan die :SC:

Overigens, en ik wil niks jinxen natuurlijk, maar als ajaks het nu dus wel heeft gered en PSV zou het niet redden...dat ga ik niet overleven. Dan gaan er slachtoffers vallen.

Overigens, en ik wil niks jinxen natuurlijk, maar als ajaks het nu dus wel heeft gered en PSV zou het niet redden...dat ga ik niet overleven. Dan gaan er slachtoffers vallen.
Dat is wel het ultieme doemscenario.. na de 2-3 van vorige week is die wel weggegaan uit mijn brein..

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan