Dit is pas een gemiste kans:

https://www.ed.nl/buitenlands-voetbal/west-ham-united-pikt-ontslagen-evra-transfervrij-op~a29ec4b6/

Linksback, internationale ervaring. Gratis op te pikken. Weliswaar Europees geschorst maar PSV speelt toch niet Europees.

En met gratis oppikken van geschorste-spelers-met-loss-handjes heeft PSV op zich best goede ervaringen, weliswaar alweer 20 jaar geleden maar toch...

https://www.youtube.com/watch?v=qKALF4oWRZI

Voor De Bilde werd gewoon betaald hoor...
 
Heb in ieder geval liever dat PSV Angelino in de zomer huurt dan dat ze een linksback van het niveau Viergever kopen. Uiteindelijk is kwaliteit leidend en contractvorm secundair.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik hoop echt dat Psv werk gaat maken van Angelino. Het is de moeite om de samenvatting te kijken van Nac Heracles op youtube waarbij angelino een bal van 30 meter of meer aanneemt achter zijn standbeen langs en wederom een schitterende assist geeft op de spits.
 
Ik zei het gisteren ook al, maar nu adviseert Kenneth Perez PSV ook om in de zomer te gaan voor rechtsback Dumfries van Heerenveen, wanneer Arias PSV verlaat....hij is helemaal overtuigd van Dumfries en deze zou bij PSV nog verder kunnen groeien, zodat een transfer naar een buitenlandse club voor vele miljoenen binnen 2-3 jaar zeker tot de mogelijkheden behoort volgens Perez. Dus Brands, houd Dumfries de komende weken goed in de gaten !!
 
Ik zei het gisteren ook al, maar nu adviseert Kenneth Perez PSV ook om in de zomer te gaan voor rechtsback Dumfries van Heerenveen, wanneer Arias PSV verlaat....hij is helemaal overtuigd van Dumfries en deze zou bij PSV nog verder kunnen groeien, zodat een transfer naar een buitenlandse club voor vele miljoenen binnen 2-3 jaar zeker tot de mogelijkheden behoort volgens Perez. Dus Brands, houd Dumfries de komende weken goed in de gaten !!

Je zei het inderdaad al. Ik vind het overigens nog steeds niks. Maar wie weet.....
 
Ik vind van der Maarel (Utrecht) eigenlijk altijd wel prima spelen als ik hem zie... (kijk niet super vaak naar Utrecht). Maar die wordt eigenlijk nooit genoemd. Iemand enige inzichten erover?
 
Heb in ieder geval liever dat PSV Angelino in de zomer huurt dan dat ze een linksback van het niveau Viergever kopen. Uiteindelijk is kwaliteit leidend en contractvorm secundair.

Een Viergever is transfervrij een bruikbare speler en het kost ze niks Angelino is te duur M. city denk 10 a 15 miljoen voor hem te kunnen vangen dat gaat PSV nooit voor hem neerleggen voor op de LB weet ik geen bruikbare speler voor de rest.
PSV geeft aan een speler te kopen voor op de LB en niet te huren.
Wel voor als opvolger voor Arias.
Stefan Medina rb tevens uit Colombia.
 
Voor de rechtsback is Dumfries in mijn optiek geen slechte optie. Zouden we veel betere kunnen betalen? Mag hij lekker concurreren met Brenet.
Als linksback hebben we er wel twee nodig, waarvan er eentje transfervrij is op te halen: Urby Emmanuelson. Doorverkopen lukt niet meer, maar is een betrouwbare optie om achter de hand te hebben. De echte beoogde nieuwe linksback heb ik nog niet voor handen...:p Angelino is te licht, denk ik.
 
PSV zou ook Viergever voor de ervaring transfervrij binnenhalen als centrale verdediger en Obispo er naast een kans geven.
En las dit PSV zou nog steeds Douglas Santos van HSV willen halen als linksback om hem binnen te lokken dat hij CL kan spelen met PSV, en Walace HSV Defensives Mittelfeld zou ook een optie zijn i.v.m. HSV in financiële problemen verkeerd dan zouden ze een mooie slag kunnen slaan.
Tevens hebben ze daar ook nog Rick van Drongelen (19) jaar rondlopen.
PSV moet na dit jaar gewoon Arias ,Isimat , Schwaab... verkopen en achterin opnieuw opbouwen.
Voor de rb positie Stefan Medina of als 2e optie een Denzel Dumfries.
 
Laatst bewerkt:
We moeten de verdediging eens over een andere boeg gooien: niet te veel AZ'ers en niet te zuinig.
Mijn plan:
  • slechts drie AZ-spelers: Ouwejan, Wuytens - een oude bekende - en Svensson - als vervanger van Arias;
  • Nick Viergever gratis ophalen bij Ajax;
  • het vertrek van bijvoorbeeld Isimat-Mirin vangen we dan op met een groot talent, genaamd Kik Pierie;
  • ten slotte een grote aankoop: Virgil van Dijk - want we zouden niet te zuinig doen en ik ben ervan overtuigd dat-ie een terugkeer naar Noord-Branbant wel ziet zitten.
De verdediging ziet er volgend jaar dan zo uit:

Brenet Pierie Van Dijk Schwaab Luckassen
Ouwejan Viergever De Wijs Wuytens Svensson

Het is echt geen hogere wiskunde hoor, met zo'n achterhoede worden we geheid kampioen. Qua financiën breaken we ook minstens even:
Champions League + 15 mln. €
Arias + 10 mln. €
Ouwejan, Wuytens en Svensson - 7 mln. €
Isimat-Mirin + 4 mln. €
Viergever (transfervrij)
Van Dijk - 80 mln. €
Pierie - 2 mln. €

Dan kom je wel uit op - 60 mln. €, maar er staat natuurlijk een WK voor de deur waar ook Mexico aan meedoet. In de markt van vandaag zou Lozano makkelijk voor 60 mln. € weg kunnen gaan. Geloof me nou maar, dit is hoe dan ook hoe we volgend seizoen voor de dag moeten komen en ik vraag me af hoe iemand niet tot hetzelfde plan zou komen na een goede middag brainstormen.
 
We moeten de verdediging eens over een andere boeg gooien: niet te veel AZ'ers en niet te zuinig.
Mijn plan:
  • slechts drie AZ-spelers: Ouwejan, Wuytens - een oude bekende - en Svensson - als vervanger van Arias;
  • Nick Viergever gratis ophalen bij Ajax;
  • het vertrek van bijvoorbeeld Isimat-Mirin vangen we dan op met een groot talent, genaamd Kik Pierie;
  • ten slotte een grote aankoop: Virgil van Dijk - want we zouden niet te zuinig doen en ik ben ervan overtuigd dat-ie een terugkeer naar Noord-Branbant wel ziet zitten.
De verdediging ziet er volgend jaar dan zo uit:

Brenet Pierie Van Dijk Schwaab Luckassen
Ouwejan Viergever De Wijs Wuytens Svensson

Het is echt geen hogere wiskunde hoor, met zo'n achterhoede worden we geheid kampioen. Qua financiën breaken we ook minstens even:
Champions League + 15 mln. €
Arias + 10 mln. €
Ouwejan, Wuytens en Svensson - 7 mln. €
Isimat-Mirin + 4 mln. €
Viergever (transfervrij)
Van Dijk - 80 mln. €
Pierie - 2 mln. €

Dan kom je wel uit op - 60 mln. €, maar er staat natuurlijk een WK voor de deur waar ook Mexico aan meedoet. In de markt van vandaag zou Lozano makkelijk voor 60 mln. € weg kunnen gaan. Geloof me nou maar, dit is hoe dan ook hoe we volgend seizoen voor de dag moeten komen en ik vraag me af hoe iemand niet tot hetzelfde plan zou komen na een goede middag brainstormen.
Zo, jouw dealer heeft echt goed spul, €80m voor Van Dijk..
 
We moeten de verdediging eens over een andere boeg gooien: niet te veel AZ'ers en niet te zuinig.
Mijn plan:
  • slechts drie AZ-spelers: Ouwejan, Wuytens - een oude bekende - en Svensson - als vervanger van Arias;
  • Nick Viergever gratis ophalen bij Ajax;
  • het vertrek van bijvoorbeeld Isimat-Mirin vangen we dan op met een groot talent, genaamd Kik Pierie;
  • ten slotte een grote aankoop: Virgil van Dijk - want we zouden niet te zuinig doen en ik ben ervan overtuigd dat-ie een terugkeer naar Noord-Branbant wel ziet zitten.
De verdediging ziet er volgend jaar dan zo uit:

Brenet Pierie Van Dijk Schwaab Luckassen
Ouwejan Viergever De Wijs Wuytens Svensson

Het is echt geen hogere wiskunde hoor, met zo'n achterhoede worden we geheid kampioen. Qua financiën breaken we ook minstens even:
Champions League + 15 mln. €
Arias + 10 mln. €
Ouwejan, Wuytens en Svensson - 7 mln. €
Isimat-Mirin + 4 mln. €
Viergever (transfervrij)
Van Dijk - 80 mln. €
Pierie - 2 mln. €

Dan kom je wel uit op - 60 mln. €, maar er staat natuurlijk een WK voor de deur waar ook Mexico aan meedoet. In de markt van vandaag zou Lozano makkelijk voor 60 mln. € weg kunnen gaan. Geloof me nou maar, dit is hoe dan ook hoe we volgend seizoen voor de dag moeten komen en ik vraag me af hoe iemand niet tot hetzelfde plan zou komen na een goede middag brainstormen.
Hahaha.
 
We moeten de verdediging eens over een andere boeg gooien: niet te veel AZ'ers en niet te zuinig.
Mijn plan:
  • slechts drie AZ-spelers: Ouwejan, Wuytens - een oude bekende - en Svensson - als vervanger van Arias;
  • Nick Viergever gratis ophalen bij Ajax;
  • het vertrek van bijvoorbeeld Isimat-Mirin vangen we dan op met een groot talent, genaamd Kik Pierie;
  • ten slotte een grote aankoop: Virgil van Dijk - want we zouden niet te zuinig doen en ik ben ervan overtuigd dat-ie een terugkeer naar Noord-Branbant wel ziet zitten.
De verdediging ziet er volgend jaar dan zo uit:

Brenet Pierie Van Dijk Schwaab Luckassen
Ouwejan Viergever De Wijs Wuytens Svensson

Het is echt geen hogere wiskunde hoor, met zo'n achterhoede worden we geheid kampioen. Qua financiën breaken we ook minstens even:
Champions League + 15 mln. €
Arias + 10 mln. €
Ouwejan, Wuytens en Svensson - 7 mln. €
Isimat-Mirin + 4 mln. €
Viergever (transfervrij)
Van Dijk - 80 mln. €
Pierie - 2 mln. €

Dan kom je wel uit op - 60 mln. €, maar er staat natuurlijk een WK voor de deur waar ook Mexico aan meedoet. In de markt van vandaag zou Lozano makkelijk voor 60 mln. € weg kunnen gaan. Geloof me nou maar, dit is hoe dan ook hoe we volgend seizoen voor de dag moeten komen en ik vraag me af hoe iemand niet tot hetzelfde plan zou komen na een goede middag brainstormen.

2357715_0.jpg
 
Misschien Rekik terug proberen te halen. Hij is een paar jaartjes ouder ( speelt bijna nooit of is misschien geblesseerd). Hij was bij Psv wel eeg jong en de verwachtingen om de verdedeging te dragen waren erg hoog. Hij kan centraal en links. Lijkt me een goede aanwinst.
 
Misschien Rekik terug proberen te halen. Hij is een paar jaartjes ouder ( speelt bijna nooit of is misschien geblesseerd). Hij was bij Psv wel eeg jong en de verwachtingen om de verdedeging te dragen waren erg hoog. Hij kan centraal en links. Lijkt me een goede aanwinst.

Ik vind hem niks, vond hem niks en zal hem niks vinden. Dan zou ik eerder Van Drongelen proberen te halen of zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan