Misschien moet Cocu Hendrix of Ramselaar een keer uitproberen als linksback...ik denk dat hij wellicht met een van beiden wel beet heeft....
 
Laten we dan alsjeblieft wachten tot Ramselaar 36 is. Van een rechtsbenige aanvallende middenvelder zonder al te veel overzicht worden we op de linksbackpositie toch niet beter?
 
Op dezelfde manier heeft Paal de kans gekregen als linksback.

Maar Zinchenko is een echte aanvaller die nu als verdediger wordt ingezet, op deze leeftijd. Dat had Cocu nooit gedurfd. Cocu zet liever Lukassen of Schwaab op het middenveld dan dat ie nota bene een aanvaller op de backpositie zet... Maar ik geef hem geen ongelijk hoor: met Isimat, Brechet 2.0 en Brenet achterin zou ik ook bijna niets meer durven kwa risico’s nemen. Deze 3 zijn op zichzelf al een risico voor elk elftal.....
 
Laatst bewerkt:
Maar Zinchenko is een echte aanvaller die nu als verdediger wordt ingezet, op deze leeftijd. Dat had Cocu nooit gedurfd. Cocu zet liever Lukassen of Schwaab op het middenveld dan dat ie nota bene een aanvaller op de backpositie zet... Maar ik geef hem geen ongelijk hoor: met Isimat, Brechet 2.0 en Brenet achterin zou ik ook bijna niets meer durven kwa risico’s nemen. Deze 3 zijn op zichzelf al een risico voor elk elftal.....

Ja, en als Cocu het wel "durft" dan verkracht hij weer een speler die op die positie niet tot zijn recht komt.
 
Op dezelfde manier heeft Paal de kans gekregen als linksback.

Dat klopt niet helemaal. Paal heeft een kans gekregen omdat er helemaal geen linksback onder contract staat, niet omdat de linksback en de reserveback geblesseerd zijn. En ook dat is geen succes, gezien hij geen minuut daar speelt de laatste maanden.

Numan en Bouma, dat zijn voorbeelden van spelers die uit nood een linie terug gingen, en dat heel behoorlijk deden. Erik Meijer werd door De Mos als linksback gebruikt, en dat was na een kwartier voorbij. Zinchenko deed het in dat opzicht helemaal niet verkeerd.
 
Laten we dan alsjeblieft wachten tot Ramselaar 36 is. Van een rechtsbenige aanvallende middenvelder zonder al te veel overzicht worden we op de linksbackpositie toch niet beter?

Daarover gesproken.... is het een gekke gedachte dat Ramselaar wel eens een heel goede rechtsback zou kunnen zijn?
 
Vorig seizoen was er wat interesse van PSV voor Dumfries....zoals hij zich dit seizoen ontwikkelt bij Heerenveen, zou hij dan een serieuze kandidaat zijn voor versterking van onze achterhoede...?? Hij is jong en kan zich nog verder ontwikkelen bij een topclub als PSV.....ik vind hem wel wat hebben voor een kans bij PSV....wat vinden jullie ??
 
Vorig seizoen was er wat interesse van PSV voor Dumfries....zoals hij zich dit seizoen ontwikkelt bij Heerenveen, zou hij dan een serieuze kandidaat zijn voor versterking van onze achterhoede...?? Hij is jong en kan zich nog verder ontwikkelen bij een topclub als PSV.....ik vind hem wel wat hebben voor een kans bij PSV....wat vinden jullie ??

Weer 6 miljoen. Ik hoop van niet. Als PSV inhem geinteresseerd zou zijn, hadden ze hem bij Excelsior op moeten halen.
 
Hij begon heel goed, laatste tijd valt hij wat minder op. Hij blijkt inderdaad wel een vervelend naaiertje te zijn, dus wat dat betreft ben ik het eens met Mikasa en hoeft het van mij ook niet zo.

Hij zou goed voor de breedte zijn, maar of hij nou een echte opvolger voor Arias kan zijn... Maar goed... met Haps zat ik er ook naast, die had ik toch alsnog graag erbij gehad.
 
Laatst bewerkt:
Hij begon heel goed, laatste tijd valt hij wat minder op. Hij blijkt inderdaad wel een vervelend naaiertje te zijn, dus wat dat betreft ben ik het eens met Mikasa en hoeft het van mij ook niet zo.

Hij zou goed voor de breedte zijn, maar of hij nou een echte opvolger voor Arias kan zijn... Maar goed... met Haps zat ik er ook naast, die had ik toch alsnog graag erbij gehad.

Feyenoord kan zich financieel geen back-up veroorloven van 5 miljoen euro als linksback. Aan de andere kant kunnen ze een groot talent als Malacia ook niet laten banken. Denk dat het een beste interessant optie kan zijn om met gesloten beurzen Luckassen te ruilen voor Haps. Daarna zou ik alsnog een betere linksback halen zodat je die positie goed dubbel bezet hebt.
 
Maar Zinchenko is een echte aanvaller die nu als verdediger wordt ingezet, op deze leeftijd. Dat had Cocu nooit gedurfd. Cocu zet liever Lukassen of Schwaab op het middenveld dan dat ie nota bene een aanvaller op de backpositie zet... Maar ik geef hem geen ongelijk hoor: met Isimat, Brechet 2.0 en Brenet achterin zou ik ook bijna niets meer durven kwa risico’s nemen. Deze 3 zijn op zichzelf al een risico voor elk elftal.....

Paal is 20. Zinchenko is 21. Paal heeft 3 wedstrijden en een invalbeurt van een uur, tegen AZ. ZInchenko 2 wedstrijden en een invalbeurt van 11 minuten. Tegen ploegen uit het rechterrijtje die 5-4-1 spelen en waar je dus eigenlijk niet eens een linksback nodig hebt; of anders gezegd: waar je linksback zo ongeveer als aanvallende middenvelder opereert.

Ik denk dat je analyse een beetje mank gaat.
 
Paal is 20. Zinchenko is 21. Paal heeft 3 wedstrijden en een invalbeurt van een uur, tegen AZ. ZInchenko 2 wedstrijden en een invalbeurt van 11 minuten. Tegen ploegen uit het rechterrijtje die 5-4-1 spelen en waar je dus eigenlijk niet eens een linksback nodig hebt; of anders gezegd: waar je linksback zo ongeveer als aanvallende middenvelder opereert.

Ik denk dat je analyse een beetje mank gaat.

Ik vind het sowieso een beetje een kromme vergelijking. Ik denk dat er van de 10 trainers 9 niet op het idee zouden komen om Zinchenko op die manier te gaan gebruiken. Die ene die dat wel doet is in dit geval een van de meest succesvolle trainers van de afgelopen eeuw. Ik geloof overigens ook niet dat wij er echt sterker van gaan worden door met Bergwijn op de linksback te gaan spelen :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan