FC Utrecht - PSV | Zondag 24 september 2017 | Eindstand 1-7

Status
Je kunt niet meer reageren.
Eerlijk is eerlijk, de tactische zet pakt prima uit vandaag.

Overigens blijf ik het een bizarre regel vinden dat een overtreding die buiten de zestien wordt ingezet maar waarbij het slachtoffer in de zestien ten val komt een strafschop betekent.

Ach laat ons ook een keer genieten van die strafschoppen, die we dan ook nog eens scoren.

We scoren meer dan 2 keer, we spelen meer dan een helft goed voetbal, onze spits scoort vier keer, we krijgen penalty's en we scoren er ook nog eens twee. Droom ik?
 
Wel jammer dat Maher dan niet zijn kans krijgt om als wissel te spelen vandaag. Snap dat de blessure van luckassen onverwachts een wissel met zich mee brengt, maar alsnog :(
 
Labyad en Ayoub, ze vonden zichzelf zo goed. Ik zie ze nog bezig met zijn tweeën tegen Sinouh omdat hij vond dat de mentaliteit van de Marokkaanse voetballer vaak slecht was. Hij moest zijn bek houden want hij stelde niets voor in het voetbal, nou jongens jullie zijn ook maar twee ongelofelijke gehypte spelertjes.

En dan valt de 1-7, whahahaha. Ongelofelijk :D
 
Klopt, het kan ook zomaar anders lopen als Dessers die bal wel erin schiet, je blijft ook afhankelijk van de zeer matige verdediging. Wat ik positief vind van vandaag is de vrijheid die Lozano, Locadia en Pereiro krijgen, daarmee is het veel minder statisch. En als Pereiro nou ook nog in vorm/geconcentreerd was..

Dat blijf je inderdaad altijd houden. "Als" die speler op dat moment die bal gewoon had gescoord, "als" de aanval van Utrecht wat scherper was geweest etc.

Driessen is echt om te janken; Pablo Rosario...
 
Juiste tactiek. Juiste instelling. Credits naar het team. Credits naar Cocu. Op Ajax na de meest lastige tegenstanders gehad en koploper met een 1-7 overwinning.

En dan zeggen dat het bij PSV kommer en kwel is?
 
Geweldige overwinning. Alleen die Driessen he... kunnen we niet allemaal sparen voor een ticket naar Timbuktu? Ik kan die vent al helemaal niet horen... onkundig.. en met zijn Lozana en Rosario.. Mocht Fox meelezen.. svp naar een talkshow met die man. Wat een eikel.
 
Juiste tactiek. Juiste instelling. Credits naar het team. Credits naar Cocu. Op Ajax na de meest lastige tegenstanders gehad en koploper met een 1-7 overwinning.

En dan zeggen dat het bij PSV kommer en kwel is?

Ik heb 't niet altijd op Cocu, maar dit heeft ie tactisch goed aangepakt. Ere wie ere toekomt.
 
Juiste tactiek. Juiste instelling. Credits naar het team. Credits naar Cocu. Op Ajax na de meest lastige tegenstanders gehad en koploper met een 1-7 overwinning.

En dan zeggen dat het bij PSV kommer en kwel is?

Die negatieve sfeer blijft nog wel even, enkel door de dramatische uitschakeling denk ik
 
Ik ben ook heel nieuwsgierig! In principe kan een aanval Pereiro - Lozano - Locadia, met Pereiro op 10, de Utrecht- verdediging helmaal kapot spelen, zeker als er ruimte ligt. Tegen Feyenoord nam Cocu ook een ondertalsituatie op het middenveld op de koop toe, en dat pakte de eerste helft uitstekend uit.
Zou toch best een stunt zijn als PSV wint, bovenaan staat en al AZ, Feyenoord, Heerenveen en Utrecht heeft gehad.

Maar goed - je kan ook in de eerste minuut een penalty tegen krijgen en dan is alles weer anders.

Pakte best wel goed uit volgens mij. :D
 
Dit is zo'n pot waar ik al maanden naar uitkijk. Heerlijke tweede helft! Dodelijk in de aanval en iedere kans was ook een doelpunt. Wanneer je zo het hele seizoen speelt dan wordt je makkelijk kampioen. Volgende week Willem II, een typische club waartegen het vorig seizoen vaak fout ging. Ik verwacht toch dat we daar na vandaag ook met minstens 3-0 overheen gaan klappen
 
Geweldige overwinning. Alleen die Driessen he... kunnen we niet allemaal sparen voor een ticket naar Timbuktu? Ik kan die vent al helemaal niet horen... onkundig.. en met zijn Lozana en Rosario.. Mocht Fox meelezen.. svp naar een talkshow met die man. Wat een eikel.

Dat niet alleen. "PSV heeft zich aangepast aan de tegenstander". PSV heeft een tactiek bedacht die prima werkte, zodat Utrecht geen kans heeft gehad. Nee, nog zo'n boterletter die van mening is dat je je nooit moet aanpassen, mooi moet spelen enz. En dan raar kijken als je verliest. Razendknappe overwinning, met het doelpunt van de weer door Bergwijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan