Zou PSV volgend seizoen niet kunnen proberen om Guram Kashia naar Eindhoven te halen....? Echt een leider op het veld, als cv duidelijk aanwezig ( soms okk negatief ), doet me denken aan Sergio Ramos. Kashia speelt al bijna een decennium bij Vitesse, is nu 30 jaar....kan zeker nog 2 seizoenen op het hoogste niveau mee....weet iemand wanneer zijn contract in Arnhem afloopt?? En hoeveel zou hij moeten kosten in de zomer? In ieder geval is hij vele malen beter in de verdediging dan Isimat en Schwaab ...en een echte leider in de verdediging hebben we dringend nodig zoals we dat voorheen hadden met Alex, Bruma en Moreno...in mijn ogen zou Kashia echt een betaalbare aanwinst zijn voor PSV ....wat vinden jullie ??

Lijkt me nou niet bepaald een kwaliteitsinjectie. Ik vind Schwaab zo slecht nog niet. Als we al een centrumverdediger gaan halen, moet hij duidelijk beter zijn dan Schwaab/Isimat, en die lopen er in de eredivisie niet zoveel rond. En dan hebben we ook Obsipo nog die eraan gaat komen (volgens de verhalen). Absolute topprioriteit zou een volwaardige linksback moeten zijn.
 
En wat vinden jullie van Dumfries van Heerenveen?? Zou dat een aanwinst zijn voor onze verdediging...nu of in de zomer..??
 
Trouwens, op veel voetbalsites geeft Groenendijk, coach van ADO, aan dat de top 3 van de eredivisie een gruwelijke fout maakt om Tyronne Ebuehi te negeren....in de zomer zal hij zeer waarschijnlijk vertrekken naar Benfica, maar hij is een zeer talentvolle en razendsnelle rechtsback....hebben wij bij PSV dan een rechtsback die beter is dan Ebuehi...? En zou Ebuehi een toegevoegde waarde hebben voor PSV? Wel een talent, net als voorheen Willems,....dus misschien met winst verkopen over 5 jaar..?? Ik weet niet hoeveel Bengica biedt, maar misschien vindt Ebuehi het een goed plan om eerst in de eredivisie verder te groeien bij een topclub en dan de sprong te maken naar het buitenland....
 
Trouwens, op veel voetbalsites geeft Groenendijk, coach van ADO, aan dat de top 3 van de eredivisie een gruwelijke fout maakt om Tyronne Ebuehi te negeren....in de zomer zal hij zeer waarschijnlijk vertrekken naar Benfica, maar hij is een zeer talentvolle en razendsnelle rechtsback....hebben wij bij PSV dan een rechtsback die beter is dan Ebuehi...? En zou Ebuehi een toegevoegde waarde hebben voor PSV? Wel een talent, net als voorheen Willems,....dus misschien met winst verkopen over 5 jaar..?? Ik weet niet hoeveel Bengica biedt, maar misschien vindt Ebuehi het een goed plan om eerst in de eredivisie verder te groeien bij een topclub en dan de sprong te maken naar het buitenland....

Lijkt erop alsof die transfer al in kannen en kruiken is, dus geen kans meer voor PSV. Ken die speler verder niet, maar niet alleen de linksbackpositie maar ook de rechtsbackpositie moet topprioriteit zijn, want Arias gaat echt niet nog een seizoen blijven. Als ze dat net zo slecht aanpakken als vanaf het moment dat er een transfer van Willems in de lucht hing tot nu aan toe, dan gaat het wel heel erg karig worden achterin. Wie weet gaat Brands dan wel een lans breken voor Brenet op rechtsback en Paal op linksback, want die doen het toch prima?
 
Tja, ik ben niet zo’n fan van beiden. Dumfries is een dommekracht en ik vind Ebuehi wel aardig, maar niet zo stabiel. Voordeel van beiden is dat ze nog jong zijn.
 
Begon zwak. Maar ik vind Cuenvas van Twente nu een van de betere backs in de eredivisie veel vergelijkingen met Arias.
 
Jongen voor de toekomst, dus ik verwacht er dit seizoen nog niet veel van. Maar ja, zelf met Brenet kunnen we kampioen worden, zo is het ook weer. Volgend jaar bouwen aan een verjongd PSV.

Er werd van te voren geroepen dat een linksback pas kwam wanneer hij ook daadwerkelijk iets kon toevoegen, dus ja ik verwacht er veel van. Al lijkt het me niet zo moeilijk om Brenet eruit te spelen
 
Er werd van te voren geroepen dat een linksback pas kwam wanneer hij ook daadwerkelijk iets kon toevoegen, dus ja ik verwacht er veel van. Al lijkt het me niet zo moeilijk om Brenet eruit te spelen

'Iets toe voegen' kan natuurlijk ook gericht zijn op de toekomst. Maar goed, we zullen zien. Brenet is niet goed, dus hij ruikt waarschijnlijk meteen zijn kansen.
 
Jongen voor de toekomst, dus ik verwacht er dit seizoen nog niet veel van. Maar ja, zelf met Brenet kunnen we kampioen worden, zo is het ook weer. Volgend jaar bouwen aan een verjongd PSV.

Ook al wordt deze nieuwe linksback binnen 48 uur gepresenteerd , dan nog moet Brenet als backup behouden worden voor de rest van dit seizoen....we moeten blessures en schorsingen wel kunnen opvangen....kampioenschap staat op het spel !!
 
Ook al wordt deze nieuwe linksback binnen 48 uur gepresenteerd , dan nog moet Brenet als backup behouden worden voor de rest van dit seizoen....we moeten blessures en schorsingen wel kunnen opvangen....kampioenschap staat op het spel !!

Eens! Met een mannetje meer daar hebben we veel meer kans.
 
'Een jongen voor de toekomst'. Benieuwd of Brands serieus is geweest, of dat hij weer in een 5 euro-bak heeft gegrabbeld.
 
Ook al wordt deze nieuwe linksback binnen 48 uur gepresenteerd , dan nog moet Brenet als backup behouden worden voor de rest van dit seizoen....we moeten blessures en schorsingen wel kunnen opvangen....kampioenschap staat op het spel !!

Eens. Brenet moet gewoon blijven. Hij kan van grote waarde zijn als reserveback. Daarnaast is het volgens mij een prima jongen.
 
Ook al wordt deze nieuwe linksback binnen 48 uur gepresenteerd , dan nog moet Brenet als backup behouden worden voor de rest van dit seizoen....we moeten blessures en schorsingen wel kunnen opvangen....kampioenschap staat op het spel !!
Helemaal eens, we zitten veel te krap achterin, dus inwisselen geeft misschien we meer kwaliteit maar niet meer breedte in de selectie.
 
Eens. Brenet moet gewoon blijven. Hij kan van grote waarde zijn als reserveback. Daarnaast is het volgens mij een prima jongen.

Brenet is niet eens een linksback. Als hij naar een andere club gaat gaat hij daar dan ook niet linksback spelen.
Of het moet Barcelona zijn natuurlijk. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan