Yvon Mvogo (K), Gehuurd van RB Leipzig

Hij mag de veters niet strikken van Onana, maar hij mag er mee door als een stand-in.
Uitstraling heeft die wel, maar een topper zal het bij PSV niet worden omdat onze prutsverdediging altijd iedereen op goal laat schieten. Kan je de beste zijn maar tegengoals garantie heb je dus standaard
 
Dat hoop ik van alle internationals, want dat zijn doorgaans niet de minsten in de selectie.
Er zullen meerdere clubs last hebben van het interlandvoetbal deze week. Ze zullen vrezen met bange vrezen hoe ze de spelers terugkrijgen. Of fit, of ziek zwak en misselijk, dan wel geblesseerd. :cautious:
 
Hij mag de veters niet strikken van Onana, maar hij mag er mee door als een stand-in.
Uitstraling heeft die wel, maar een topper zal het bij PSV niet worden omdat onze prutsverdediging altijd iedereen op goal laat schieten. Kan je de beste zijn maar tegengoals garantie heb je dus standaard
Deze man is beter dan Onana. Dat geef ik je op een briefje.
 
Ja misschien met een potje fifa, maar in praktijk zonder een controller ligt hij toch echt eeuw achter Onana helaas. Die heeft zich langere tijd bewezen, deze reserve keeper van ons nog lang niet.
Op basis van tijdrekken ja. Dat hebben wij niet nodig :maniac:
 
Op basis van tijdrekken ja. Dat hebben wij niet nodig :maniac:

Tactisch dus mag dat, ik als een veelbelovende ex-keeper die te lui was om vroeg op te staan in het weekend en liever uitsliep + Playstation 1 deed.. heb er een prima oog voor :lmao: Dit is vast en zeker Onana's laatste seizoen in NL, hoe Yvon het gaat afbrengen is nog maar de vraag.
 
Ja misschien met een potje fifa, maar in praktijk zonder een controller ligt hij toch echt eeuw achter Onana helaas. Die heeft zich langere tijd bewezen, deze reserve keeper van ons nog lang niet.
Let nou maar op kwakkie. Je gaat me binnenkort gelijk geven.
 
Hij mag de veters niet strikken van Onana, maar hij mag er mee door als een stand-in.
Uitstraling heeft die wel, maar een topper zal het bij PSV niet worden omdat onze prutsverdediging altijd iedereen op goal laat schieten. Kan je de beste zijn maar tegengoals garantie heb je dus standaard

Dan heeft ie toch juist de mogelijkheid zoch te onderscheiden??
Als keeper bij een team dat altijd 0 schoten op goal krijgt, is het lastig je te onderscheiden :unsure:
 
Nou, doe wat mij betreft maar weer gewoon Unnerstal op doel. Op de lijn beter of iig minstens zo goed als Mvogo, alleen dan met meer uitstraling, body en aanwezigheid, en voetballend ook minimaal hetzelfde niveau, alleen is het een gekochte speler. Ook net even wat minder blunders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan